Citat:
Håller man sig i subterapeutiskt intervall av litium tar det bara bort tankeflödet. Psykiatriker verkar tro att man måste överdosera substansen för att få effekt men jag tycker att effekten är linjär. Det finns alltid en effekt oavsett dos på litium.
Jag har provat din metod men fick en fullständig psykos då. Inte bara lite röster och skrik som inte egentligen finns utan hela min lägenhet förändrades så jag inte såg lägenheten längre. Jag var ute och vandrade på en åker och vaktade mina grödor. Min toalett var helt förändrad. Jag hade inte längre kakel utan tapeter med en helt annan färg och någon som inte fanns stod och kollade på mig när jag gick på toa. Jag var fast i det där tillståndet tills effekten försvann och sedan hade jag bestående stark paranoia och ångest i ett halvår efteråt.
Alla är olika. Jag vet en som kräks av lite röka. Något som aldrig händer mig och då kräks jag av allt och inget annars.
Jag har provat din metod men fick en fullständig psykos då. Inte bara lite röster och skrik som inte egentligen finns utan hela min lägenhet förändrades så jag inte såg lägenheten längre. Jag var ute och vandrade på en åker och vaktade mina grödor. Min toalett var helt förändrad. Jag hade inte längre kakel utan tapeter med en helt annan färg och någon som inte fanns stod och kollade på mig när jag gick på toa. Jag var fast i det där tillståndet tills effekten försvann och sedan hade jag bestående stark paranoia och ångest i ett halvår efteråt.
Alla är olika. Jag vet en som kräks av lite röka. Något som aldrig händer mig och då kräks jag av allt och inget annars.
Ojoj. Haha snackar vi snetripp. Jag har dock varit med om liknande när jag tagit opioider med alkohol en gång. Då såg jag små dvärgar, genomskinliga med hattar, de kallas skuggfolket. Jag har även vart med om det på alkohol och weed när jag var mindre tolerant. Har även sett det på mycket tjack blandat med lyrica. Det man ser är enligt mig på riktigt skuggfolket. Det öppnar upp en portal i huvudet på en som gör att man kan se dem. Det är dem som kallades bland annat "väsen" förr i tiden. Även spöken. Du har tydligen mediala förmågor om du frågar mig.