2022-08-15, 14:50
Avslutad
Rebecka, Denice och dom andra är duktiga och roliga. Man ser dom dels på Riks, dels i SD:s tv-reklam som man förvisso ser för sällan så man kan undra om TV4 inte sänder den som man borde då det hela tiden är ett enda partis reklamer som går om och om igen. Dels ser man dom på bilder och filmer från Ungsvenskarna och bland annat i filmen till Ungsvenskarnas vallåt.
Citera
2022-08-15, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Rebecka, Denice och dom andra är duktiga och roliga. Man ser dom dels på Riks, dels i SD:s tv-reklam som man förvisso ser för sällan så man kan undra om TV4 inte sänder den som man borde då det hela tiden är ett enda partis reklamer som går om och om igen. Dels ser man dom på bilder och filmer från Ungsvenskarna och bland annat i filmen till Ungsvenskarnas vallåt.

Dom tjejerna blir väl tvungna att hitta en annan sysselsättning nu när det står klart att allt fler svenskar inte vill ha ett regeringsskifte.
Senast redigerad av Grus-Olle 2022-08-15 kl. 20:03.
Citera
2022-08-15, 20:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Emmie verkar vara gravid.
Citera
2022-08-15, 20:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Dom tjejerna blir väl tvungna att hitta en annan sysselsättning nu när det står klart att allt fler svenskar inte vill ha ett regeringsskifte.

Vi slutar inte för det. Dessutom kanske ett regimskifte inte spelar så stor roll om L blir kvar och blandar sig i det.
Citera
2022-08-16, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Emmie verkar vara gravid.

Verkar ju även ha tillkommit en del nya på senaste tiden. Så kanske är för att täcka upp lite.

Riks verkar växa, det är bra. SD:s mediaverksamheter behöver växa. Det bästa vore om man kunde skapa en fullständig tidning, TV-kanal eller liknande. Inte någon liten, utan en omfattande.
Citera
2022-08-16, 13:16
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Verkar ju även ha tillkommit en del nya på senaste tiden. Så kanske är för att täcka upp lite.

Riks verkar växa, det är bra. SD:s mediaverksamheter behöver växa. Det bästa vore om man kunde skapa en fullständig tidning, TV-kanal eller liknande. Inte någon liten, utan en omfattande.

Ja hon kanske tar mammaledigt då behöver nya ha tränat lite innan. Ja men det är i grunden nog bara en ekonomisk fråga. Nu kan de nog få lite extra från SDs valkampanjsbudget. Problemet är ju att många inte skulle vilja göra reklam i en SD-TV-kanal. Det är den stora inkomstkällan för media. Och bidrag av olika typ.
Citera
2022-08-16, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja hon kanske tar mammaledigt då behöver nya ha tränat lite innan. Ja men det är i grunden nog bara en ekonomisk fråga. Nu kan de nog få lite extra från SDs valkampanjsbudget. Problemet är ju att många inte skulle vilja göra reklam i en SD-TV-kanal. Det är den stora inkomstkällan för media. Och bidrag av olika typ.

Japp. Men det vore kul och bra om SD kunde ha en omfattande tidning och TV-kanal och slå undan skittidningarna och skitkanalerna vi har i Sverige, men naturligtvis är det problem förknippat med det so pengar osv.

Både Sverigedemokraternas kanaler och Riks kanal har hur som helst ett par nyare tjejer som är med i programmen nu också, det är kul att se. Lite ovana kanske, men alla måste börja någonstans såklart
Citera
2022-08-16, 16:24
Medlem
Riksidiotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
Jag är varken sosse eller en gammal kärring, men jag ser ju hur dom anstränger sig för att det ska se ut som att de har kul ihop lol. Låten är skit tjejerna ser ut som skit. Behöver inte säga mkt mer

Denice och Rebeccka tror jag har roligt ihop på riktigt. De är vänner utanför kanalen, det har de berättat i deras morgon-tv.

Sen ser de bättre ut än de flesta tjejer.
Citera
2022-08-16, 16:34
Medlem
Den nya tjejen verkar vara väldigt vacker, påminner mig om hon Holländska tjejen som var med, jag tror det fanns ytterligare en blond och het som fanns med också som var ut över det vanliga.

Men det är absolut inget fel på Emmie, Rebecka och Denise, väldigt fina tjejer. Rebecka är ju dessutom väldigt rolig tjej.

Härligt att snygga och intelligenta tjejer, röstar rätt medans freaks blir vänsterradikala.

Synd att inte fler följer kanalen bara. Jag tycker dom är utöver det vanliga och man blir definitivt inte uttråkad.
Citera
2022-08-17, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Det är helt sinnesjukt att denna rasistiska och hatiska kanalen får ens vara kvar på youtube. Vart är Google?!? Ligger de och sover under ett sten medans nazister får härja runt och skapa hatiska inslag i video format på deras plattform…

Jag har sedan igår skrivit skriftligt brev till Google Sverige via mitt bolag om att få stänga av den här vidriga kanalen. Och med flera kontakter inom riksdagen får vi hoppas att den är borta ganska snart innan valet.

Via ditt bolag? Riksdagskontakter?
Har Google hört av sig?
Citera
2022-08-17, 18:35
Medlem
Vilken skräpkanal. Som Swebb-TV. Hur kan man ens titta på en sådan propagandakanal,
och dessutom så pinsamt uselt genomfört.
Lite som Trumpanhängare som vill ha en egen förvriden världsbild.
Nej, tacka vet jag SVT och Expressen.
Citera
2022-08-18, 16:49
Medlem
Jofandus avatar
Den nya tjejen Elin Johansson är verkligen sjukt söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in