Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Advokaten Nima Rostami är troligtvis den viktigaste opinionsbildaren i Sverige för närvarande. Alla ämnen han tar upp är centrala för landets framtid.
https://www.youtube.com/watch?v=E-do296Pnbk
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Det är bra. Populära filurer som Bard, Henrik Jönsson, Arpi och Ganman skrapar bara på ytan. Nima går direkt till rötterna och allt handlar om Sveriges överlevnad. De andra bara skuggboxas i en massmedial misär.
"Advokaten Nima Rostami" är en flyktingadvokat från Iran.
Riks och SD vill visa att de minsann ej är rasister och främlingsfientliga genom att låta sig infiltreras av en Iranier som dessutom är advokat åt flyktingar.
Hur dum får man vara?
Tittade på en video på Riks där Iraniern höll låda om allmänna världshändelser utan närmare relevans med något överhuvudtaget.
Idioterna till tittare och publik köper direkt denne välklädda och vältaliga försäljartyp till advokat och ifrågasätter absolut ingenting i kommentarsfältet. Alla skriver att han är "bra", vilket är det enda adjektiv det svenska fattiga slöddret känner till.
Men med min långa erfarenhet av Sverige och vad som där har utspelat sig, kan jag bara säga åk hem, till "Nima Rostami" som han möjligen heter.
Hans bakgrund och intentioner i Sverige är det ingen som frågar efter. Hans fina titel och kostym övertygar den svenska underklassen, på samma sätt som Henrik Jönsson. Folk är så korkade att de automatiskt tror på alla kostymklädda och vältaliga aktörer.
Men regeln är att det är just detta som mest kännetecknar en bedragare; de gör ett gott intryck.
Det är ett gediget självmål av SD att välkomna en "flyktingadvokat" från Iran.
Hur i helvete kan man släppa fram en sådan person som Rostami. Iran är nog det värsta skitlandet i världen. De avrättar oskyldiga människor genom hängning medelst lyftkranar i allmänhetens åsyn, enligt uppgifter. Iran, Irak och övriga skitländer är så dåliga att man inte kan acceptera någon invandring till Sverige överhuvudtaget från dessa håll.
Det spelar ingen roll vad denna flyktingadvokat säger i media.
Allt som sägs, i synnerhet i media är att betrakta som lögn och bedrägeri intill dess att motsatsen är bevisad.
Jag som konsument av media har rätt att välja bort vem, och vad jag vill.
Hur i helvete kan SD och Riks lyfta fram en advokat från Iran som försvarar flyktingar?
De är ju fan värre än Socialdemokraterna!
Jimmie Åkesson själv är en likadan kostymklädd försäljartyp som denna flyktingadvokat. Båda har en tveksam bakgrund, och är inte några större kulturpersonligheter bakom sina ytliga fasader av kläder och retorik.
Men det imponerar på idioterna som röstar.