Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Lidingös ordförande Källenfors är cool ja. Men vad har du emot Nick Alinia? Nick Alinia är långt bättre än tråkiga Sörman enligt mig.
Effektsökare... hört för lite av honom eg. Sörman är kung! "Disputerad humanist". Andelen vänsterblocket där. 85, kanske 90 %. Sörman har helt enkelt vettiga åsikter, tror mina aldrig avvikit från hans. Nja, någon gång