Igår, 00:19
  #3001
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ha ha! Har svårare för effektsökaren Nick. Nja, Lidingösnubben ivf Bohman- snarare än RuinSväldtmoderat. Upplever att Riks står till höger om Sd. Gillar Sörman starkt.

Lidingös ordförande Källenfors är cool ja.
Citera
Igår, 00:23
  #3002
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ha ha! Har svårare för effektsökaren Nick. Nja, Lidingösnubben ivf Bohman- snarare än RuinSväldtmoderat. Upplever att Riks står till höger om Sd. Gillar Sörman starkt.

Lidingös ordförande Källenfors är cool ja. Men vad har du emot Nick Alinia? Nick Alinia är långt bättre än tråkiga Sörman enligt mig.
Citera
Igår, 00:43
  #3003
Medlem
Pinoputchins avatar
RIKS har fallerat, vilken skitkanal.
Citera
Igår, 00:45
  #3004
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
RIKS har fallerat, vilken skitkanal.

Tvärtom, Riks är bättre än någonsin. Hur menar du att den var bättre förr?
Citera
Igår, 00:45
  #3005
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Lidingös ordförande Källenfors är cool ja. Men vad har du emot Nick Alinia? Nick Alinia är långt bättre än tråkiga Sörman enligt mig.

Effektsökare... hört för lite av honom eg. Sörman är kung! "Disputerad humanist". Andelen vänsterblocket där. 85, kanske 90 %. Sörman har helt enkelt vettiga åsikter, tror mina aldrig avvikit från hans. Nja, någon gång
Citera
Igår, 00:46
  #3006
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Effektsökare... hört för lite av honom eg. Sörman är kung! "Disputerad humanist". Andelen vänsterblocket där. 85, kanske 90 %. Sörman har helt enkelt vettiga åsikter, tror mina aldrig avvikit från hans. Nja, någon gång

Vadå vänsterblocket 85 %?

Jag tycker Nick Alinia är kung.
Citera
Igår, 00:48
  #3007
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vadå vänsterblocket 85 %?

Jag tycker Nick Alinia är kung.

On repeat; hos disputerade humanister, ligger nog andelen där, med övervikt för V och Mp.
Citera
Igår, 00:52
  #3008
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
On repeat; hos disputerade humanister, ligger nog andelen där, med övervikt för V och Mp.

Ja, Sörman är väl humanisternas motsvarighet till vad Ulf Brunnberg var i skådespelarbranschen. Sällsynt höger i en vänsterbransch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in