Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Så Emil var alltså den första mannen att lämna Lydia och därför dog Emil??.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Undermålig utredning är bara förnamnet, Dom skulle naturligtvis ha utrett från den dag Emil och Lydia träffades.
Tänk om Emil skulle ha misshandlat Lydia från dag ett, Då snackar vi dråp och inte mord och det är en väsentlig skillnad på straffvärdet.
Nu påstår inte jag att Emil misshandlade Lydia men om det skulle ha varit så och utredningen är totalt värdelös så drabbar det naturligtvis den åtalade.
Och som löken på laxen så har vi en åklagare som är mer intresserad i vilken skytteklubb hon tog jägarexamen och vilka vapen hon sköt med än att utreda motivet.
Nu är det inte precis raketforskning att avfyra ett vapen, till och med en apa går att lära till att avfyra ett vapen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Så mycket skit som mina skattepengar går till idag så spelar inte några hundra tusen till varken till eller från.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Tack. Exakt vad hände månaderna, dagarna, timmarna innan hon sköt Emil, Det är det som intresserar mej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Så du tror att Lydia sköt Emil pga Emil ville avsluta förhållandet, intressant teori men helt fel.
Det finns karlar i Lydias liv so
Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Ja det där med te drickandet har jag undrat lite över, Om nu mumsbulle och Emils anhöriga förfasades över att Lydias föräldrar drack te på rättegången så kanske dom skulle ha rättat blicken framåt dit själva rättegången utspelade sej istället för att titta bakåt på åhörarna och observera vad dom sysslar med??.
Men det är kanske för mycket begärt med tanke på att vi pratar om människor som har kardborreband på skona.
Jag menar brottsplatsfotografierna och filmen som Emil spelade in måste väl ha varit snäppet värre att se än ett par som drack te.
Filmen som visar Lydia i trosor, domderandes och befallande försöker hota Emil att ändra sig gällande att förhållande är över, visades inte för allmänheten. Lydias advokat ansåg att den var kränkande för Lydia, då hon endast hade trosor på sig..
Kardborreband, som Lydia Barth fick ha under rättegångarna, nej, jag behöver inte det, blir full i skratt än idag när jag ser tillbaks på powerLydia i kardborreskor😂😂😂
Du har ingen aning om vart jag befann mig i rätten.
Att det finns karlar i Lydias liv so?
Ja, dömda våldsverkare brukar överösas med brev från osäkra individer. Här har Lydia redan från start en egen liten fanskara. Kommer hon gifta sig innanför murarna tro?
Intressant att du och din svans hävdar att Lydia och Emil ska undersökas de senaste max 3 månaderna tillbaka.
Lydias problem startade MYCKET tidigare än så, Emil råkade hamna i hennes blickfång. Lämnade den hon var med och gick till Emil istället. Slampigt i mitt tycke. Men alla gillar olika. Safe sex?