Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Ja men det är ju det du gör hela tiden, ljuger och hittar på en massa.
Hur var det nu, kan du vara vänlig att plocka fram det man bett dig göra?
Lasseliten, du tycker alltså att en person ljuger, när personen ifrågasätter fakta inhämtat från myndigheter?
Du har inte någon direkt trovärdighet när det kommer till fakta.
Du påstår att svenska myndigheter lämnar ut falska handlingar?
Det blir patetiskt när du försöker framställa mig som lögnare, när jag kan verifiera mina fakta med exakta datum för tex skilsmässan från Müfit, datum för vårdnadstvister, datum för folkbokföringsförändringar från och till olika adresser.
Allt jag skrivit ner har jag belägg för, handlingar från myndigheter.
Jag frågar när jag är osäker, där du och krabban slängt ut dimmridåer som påstådda misshandels polisanmälningar, tvingad och drogad inför jippobröllopet, Du, Lasse påstod att hon tagit nån "pilla", vilket jag bett dig förklara.
D
Dansken har du också vetskap om och polisanmälningar på.
När brandsläckarincidenten inte går att förneka, kommer du och svansen dragande med tonårstugg i stil med: ah, men ni vet ju inte allt om brandsläckarn ju, vad som hade hänt innan ju"
Det är ju därför jag frågat, eftersom du och krabban påstått er känna till hela händelsen, det är väl knappast att ljuga, om man frågar?
Däremot har du ock krabban medvetet valt att kasta skit mot brottsoffret och försökt starta trådsanningar. Ni har medvetet försökt undanhålla fakta, men du vet, Lasse....det som göms i snö kommer upp i tö.
Du påstår dig känna till väldigt mycket, om Lydias sexförbindelser, vilka hon delat säng med, sjukvårdskontakter, ekonomi, gårdens djurhållning, barns boende, osv
Du är enligt dig själv Lydias bästa vän, ingen känner henne som du eller krabban.
Jag undrar över dina påståenden om att Kropps Lejongård var vinstdrivande genom reklamintäkter och djurfoder?! Det finns inga uppgifter om det. Var det rostfritt?
Dansken sysslade med barnförbjudna saker, det är så många, oberoende av varandra som vittnat om det, att jag tror det stämmer. Var det reklam för hans "verksamhet" Lydia tjänade pengar på? Inspelat på Kropps Lejongård..🤢
Lydia var sjukskriven så det uppstår många frågor, som föder nya frågor. Fattar du?
Jag inhämtar domar från källorna, domstolarna, så jag vet att jag inte kommer med falska anklagelser när jag påstår att Lydias ex och bror förekommer med anmärkningsvärda domar, inga duvungar. Av respekt lägger jag inte upp dem, det står var och en fritt att kontakta rätt instans för att ta del av offentliga handlingar.
Ett tips Lasse, Lexbase har inte allt...