Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Vet inte om du har fått mina senaste pm eller inte. Men har funderat en del på om man skulle lägga upp någon eller några bilder på Emil och mig. Vad tycker Du?
Ursäkta sent svar.
Jag har sett dom. Tack.
Som svar på detta inlägg känner jag mig väldigt kluven. Förstår absolut hur du måste känna efter att i inlägg efter inlägg bli kallad troll, lögnare m.m.
Men försök se det som simpel klassisk mobbing.
Jag hade INTE lagt ut ngn bild på dig och Emil av den enkla anledningen att du då ger dessa mobbare återigen ngt jag inte anser att de ska ha efter hur de behandlat dig. Allt detta kommer ju ändå ut sedan.
Men, jag kan ge dig ett tips om du vill? - hur jag själv hade gjort.
Jag hade kunnat lägga ut bild som visar att du varit hemma hos Emil, eller kanske ngn detaljbild av ngt på/hos honom, typ ngt som gör att de som faktiskt känner honom kommer att förstå att du inte är ett troll. Men just att lägga ut bild på era ansikten känns, tja..., Jag tror inte det blir bra för dessa gamar kommer ändå fortsätta vad du än gör.
Men som sagt, kan du klippa bort era ansikten eller har detaljbild som en ändå är avslöjande så, absolut - kör på!
Hoppas du förstår vad jag menar?! Det är i all välmening och efter att ha läst hur en del beter sig. Denna tråd hade kunnat ge både anhöriga samt vänner många svar. Istället har man idiotförklarat Emil och hans val i livet. Man har ljugit och kallat sig stå honom sååå nära och inte hållt sig till sanningen. Hela denna tråd är förgiftad av lögner. Mkt tråkigt då de kommer en dag då folk vill förstå.