Citat:
Ursprungligen postat av
Eponumos
Oj.
Jag trodde bloggen var ett skämt. Den intellektuella nivån är på en sjuårings.
Helt otroligt att någon kan ha den som ”favorit”, förmodar tills vidare att du skämtar.
Min, samt andra sandraläsares, intellektuella nivå kanske också är på en sjuårings? 🙃
Jag läser väldigt få bloggar, och har undvikit Sandras tidigare, då jag tyckte att hon gjorde just ett ganska infantilt intryck.
Började läsa hennes först nu under sommaren, eller möjligtvis i våras, och som bloggare betraktad är hon min favorit av dem jag läser. Märk väl, ej som blogg, utan som bloggare, dvs person.
Klart att UnderbaraClara levererar ofantligt mkt bättre, djupare, mer välskrivna och smartare texter, men Sandra är skön som person. Dessutom ganska vänlig och artig, vilket jag uppskattar.
Inga andra bloggare i hennes krets erkänner att de frossar i smågodis, klär sig precis hur de vill eller erkänner nederlag utan att vinkla det till att folk ska tycka synd om en. Hon är verkligen en frisk fläkt, lite som en Pippi eller en Madicken.
Sedan lägger förstås Elsa och Sofia, för att inte snacka om Clara, ner mkt mer tid och engangemang på sina inlägg. (Clara också lite ”pippig och madickig” men har lite svårt för hennes självgodhet…)
Jag läser dock öht inte bloggar för att bli intellektuellt stimulerad utan för att scrolla igenom när jag behöver slappna av lite, liksom som med flashbackandet.