2026-03-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja han har ju problem med halsmandlarna och ska opera dem. Kopplas ihop med svårigheter att äta och tala. Nu ska/har han ju opereras/opererats så då lär det ordna sig! För övrigt tycker jag det är onödigt att skriva om barn på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Vet att även folk i tråden blir triggade nu men jag blir triggad av att Sandra är en sån usel förälder. Begriper verkligen inte hur två föräldrar som frilansar och jobbar med att käka på restaurang och intervjua varandra kan ha sin treåring (eller är han ännu yngre?) på dagis så långa dagar. Det är helt obegripligt för mig. Blir genuint leden när jag ser honom i bloggen. Och ja det gäller ju samhället i stort. Men blir ledsen. Var med era barn om ni kan.

Ja det är sant, man borde inte skriva om andras barn på Flashen. Sorry, ska inte göra om det.

Hoppas det ordnar sig med talet. Min yngsta son hade liknande talproblem, han pratade inte rent förrän han var sju. Berodde ej på halsmandlar.
Senast redigerad av Kokosprickarna 2026-03-05 kl. 09:21.
Citera
2026-03-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosprickarna
Ja det är sant, man borde inte skriva om andras barn på Flashen. Sorry, ska inte göra om det.

Hoppas det ordnar sig med talet. Min yngsta son hade liknande talproblem, han pratade inte rent förrän han var sju. Berodde ej på halsmandlar.

Skillnad på att kritisera föräldraskap och att spekulera i barnet som person och dess eventuella avvikelser kanske.
Citera
2026-03-10, 11:47
Medlem
Hennes relation till alkohol börjar väl bli tröttsam att diskutera här och hon vill väl antagligen bara provocera (oklart varför?). Men vilken förälder går random ut och festar när ens barn är nyopererad ? Varför liksom? Hon gör ju det varje vecka alla andra veckor. Och två flaskor vin står på bordet när till synes 3 vuxna ska äta middag samma kväll som operationen genomförts? Att hon benämner operationen som helt ofarlig är lite förvånande, är ju ett rutiningrepp men brukar vara en operation som ger ganska mycket smärta och obehag efteråt och svårigheter att äta. Kan dessutom bli allvarliga men såklart ovanliga komplikationer, så som kraftig blödning från halsen. Att sitta och dricka vin då känns väldigt konstigt. Och sen gå ut och festa lite dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in