2022-07-17, 13:53
Medlem
I min ungdom blev jag avsugen av en tjej på en fest mitt framför alla i köket. Hennes polare blev sur och babblade att hon hade pojkvän osv. Men jag sket i det och hon också. Efteråt ockuperade vi den enda toaletten och många fick springa ut för att pissa. Många stön och skönt sprut senare så var vi klara.

Det sjuka var när vi drog in till stan så visade
sig jag och polarna träffade hennes kille. Som jag dessutom, i alla ovetskap, kände. En stor jävla biff med tvivelaktiga kontakter.

Sen så hade tjejen berättat till honom och han jagade mig varje gång vi var ute. Jag blånekade och ja mitt umgänge på den tiden var också tvivelaktigt så det var lite status quo kan man säga. Så ingen av oss spöade på den andre och blev inte mer tjafs. Förutom att han envisades med att förhöra mig flera år efteråt varje gång vi sågs ute.

Kan väl tilläggas att jag satte på bruden igen dagen efter då vi var på samma fest igen. Så ja jag var nog ett rejält as på den tiden. Men om man ville ha titeln som häradsbetäckaren så fick man ligga i. Aja sanning med modifikation men många festknull blev det under ett antal år.
Citera
2022-07-18, 10:48
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freaket999
Som om inte tanken åtminstone hade slagit dig också i ett sånt läge?

Man var ju liten. Det va väl dumt och okej kanske skämms lite. Men jag ångrar det ändå inte.
Du har ju i andra sammanhang förklarat att du aldrig haft sex och att du dras till andra incelgrupperingar.

Alla som följt din historik vet att du inte våldtagit någon, men att du ofta fantiserar om det.

Det här är förstås bara en sådan fantasi.
Citera
2022-07-24, 01:34
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Detta är inte mitt stoltaste dåd.

En kåt och ensam Kvalitetssnus sitter hemma för sig själv på en tid före Tinder och beslutade sig för att det här med nätdejting säkert vore något för honom.

Sagt och gjort så skaffar han sig ett konto på en populär sida i Sverige på den tiden. Efter lite hit och dit så börjar jag prata med en liten fröken på 22 år.

Det ena leder till det andra och vi träffas, dricker och pratar både om det ena och det andra, under denna tid börjar jag märka att hon är lite speciell, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som skiljer denna donna från andra, men det får jag snart reda på.

Mitt i prat om böcker och den senaste utlandsresan så kläcker hon ut sig att hon älskar strypsex. Jag har inte testat detta innan men hon försäkrar mig om att det är helt okej och att hon älskar det.

I alla fall så slutar ju kvällen i hennes säng och vi börjar lite smått, nu kommer vi tillbaka till det speciella. När det hettar till så börjar jag strypa henne lite lätt med handen, vilket inte uppskattades alls då hon mest hånskrattade åt det.

Aningen provocerad frågar jag om hon vill smaka bältet istället, vilket hon självklart ville. Så med henne på alla fyra, ett bälte hårt runt halsen och mig stånkandes bakifrån så fortsätter vi.

Vi kommer nu till fistingen..

Efter ett tag så kläcker hon ur sig att hon älskar analt och fisting, här börjar jag dock vackla, men med lite övertalning så börjar detta äventyr med.

Bältet är fortfarande runt halsen.

Jag börjar sakta och försiktigt med att vidga hennes heliga plats och fortsätter tills det mest kan liknas vid ett öppet mål.

Problemet är att jag blir kåt som ett djur av detta och fortsätter mer och mer, så jag står där med ena handen i hennes röv, den andra kring mitt bälte och fistar henne för kung och fosterland.

Hon fullkomligt älskar detta och ger någon form av halvkvävda stön medans jag glatt ger henne behandlingen hon begärt.

Tyvärr så gillade vi båda det lite för mycket, mitt i denna romantikens handling så faller människan ihop likt en säck potatis.

Så där står jag med en hand dränkt i glidmedel och rövslem och en avsvimmad tjej med mitt bälte runt halsen.

Jag kollade så hon levde och vaknade till, snodde en flaska sprit ur hennes kyl och åkte sedan hem.
Citera
2022-07-24, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Nej, tyvärr, du har fel. Det var ej min lägenhet och jag stod ej heller skriven på den.
Jag åkte på en LOB sen var det inget mer med det. Min kusin anmälde mig inte för att hon älskade mig 😂
Har du lässvårigheter?
//Att åka på en lob för att du och din kusin stånkar ihop när ni är fulla är väl inget man åker på en lob för typ möjligtvis misshandel eller för att för att du har trashat lite i lyan hos din kusin . Kanske Polisen hade en invändning mot kissen cousins eller så satte din kusin dit dig.
Citera
2022-07-29, 19:11
Medlem
Otrogen massor av gånger i alla förhållanden fr 14-18 års åldern.

Va tillsammans med en tjej och gjorde allt för att göra nåt snuskigt med hennes bästa vän. Vi träffades och jag fick suga på hennes bröst o hon runka mig. Hon va oskuld o ville så gärna ta den men fick aldrig det .. en fest så pullade jag även henne brutalt i en polares säng när min flickvän va utomlands

Snackade med en granne som hade förhållande.. hon hade tjejkväll och bjöd in mig en sen kväll. Hon va lite full och ja ville verkligen knulla henne. Kom aldrig så långt men fick en avrunkning och fick pulla henne iaf.

Nästan knullat i princip alla mina flickvänners vänner i ung ålder.

Runkat på en buss o sprutat ner sätet haha vettefan varför

Knullat en hora som bad mig ta sa ”plz slower” sa bestämt ”NO” och pumpade på hårdare garvar än idag åt det hahah

Knullade en fjortis ute i skogen som hade kille medans dom han och resterande gäng satt vid bänkarna 20m ifrån.

Finns nog massa fler saker men kommer inte ihåg.

Tycker inte de mesta är omoraliskt kanske att va otrogen men vem fan bryr sig när man e 14-18 år.. inte så att man lever med den bruden resten av livet ändå.

Njuter än idag av att jag höll på med min flickväns bästa tjejkompis. Dom va verkligen extremt nära vänner. Fattar inte att man kan göra så mot en tjej men vi smög som fan o de va en så spännande känsla.

Nu har jag dock växt upp och skulle aldrig kunna va otrogen mot min fru

Han som sög av sin farsa ta iaf priset. Sjukaste jag läst! Är också förvånad över hur många hundknullare det finns fysatan i helvete vad äckliga människor det finns hahaha ni e så störda men tror fan många här ljuger som fan alltså
Citera
2022-07-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocolele
Otrogen massor av gånger i alla förhållanden fr 14-18 års åldern.

Va tillsammans med en tjej och gjorde allt för att göra nåt snuskigt med hennes bästa vän. Vi träffades och jag fick suga på hennes bröst o hon runka mig. Hon va oskuld o ville så gärna ta den men fick aldrig det .. en fest så pullade jag även henne brutalt i en polares säng när min flickvän va utomlands

Snackade med en granne som hade förhållande.. hon hade tjejkväll och bjöd in mig en sen kväll. Hon va lite full och ja ville verkligen knulla henne. Kom aldrig så långt men fick en avrunkning och fick pulla henne iaf.

Nästan knullat i princip alla mina flickvänners vänner i ung ålder.

Runkat på en buss o sprutat ner sätet haha vettefan varför

Knullat en hora som bad mig ta sa ”plz slower” sa bestämt ”NO” och pumpade på hårdare garvar än idag åt det hahah

Knullade en fjortis ute i skogen som hade kille medans dom han och resterande gäng satt vid bänkarna 20m ifrån.

Finns nog massa fler saker men kommer inte ihåg.

Tycker inte de mesta är omoraliskt kanske att va otrogen men vem fan bryr sig när man e 14-18 år.. inte så att man lever med den bruden resten av livet ändå.

Njuter än idag av att jag höll på med min flickväns bästa tjejkompis. Dom va verkligen extremt nära vänner. Fattar inte att man kan göra så mot en tjej men vi smög som fan o de va en så spännande känsla.

Nu har jag dock växt upp och skulle aldrig kunna va otrogen mot min fru

Han som sög av sin farsa ta iaf priset. Sjukaste jag läst! Är också förvånad över hur många hundknullare det finns fysatan i helvete vad äckliga människor det finns hahaha ni e så störda men tror fan många här ljuger som fan alltså
// Varför fördärva en fin historia med lite ökad sanningshalt Jag uppskattar mången God historia här men inget utraperverst nä.
Citera
2022-08-02, 16:45
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Jag och en dåvarande upptäckte ett visst gemensamt intresse för vattenlekar.

Det började ganska så lätt i förnedringssyfte men slutade med att vi regelbundet hade sex i duschen där spottloskor och piss var vanligt förekommande. Det slutade tyvärr inte med denna nivå av dekadens.

När vi var som värst så brukade hon tända på att jag pissade i henne under akten, dvs att ge någon form av vaginalt lavenemang.

Detta var aningen bökigt då jag har svårigheter att pinka när jag har stånd, IOM detta så fick jag krysta ganska ordentligt för att få ut strålarna, vilket emellanåt resulterade i en brakfis vilket förstörde stämningen något.

Det är inte så lätt att stå där och leka pappa storkuk medans man släpper en fis får grannen att banka i väggen.

Ser mig själv med en viss avsmak när jag tänker på detta, men det var fan roligt.
Citera
2022-08-02, 18:00
Medlem
När jag var cirka 17 år och kåt som fan insåg jag att jag kunde gå till skolsköterskan och hävda att jag hade något kliande utslag på kuken. Hon var äldre, kanske i 60-årsåldern och jag gick dit efter alla lektioner var slut, hennes mottagning låg i en egen byggnad på andra sidan vägen från skolan så det var väldigt avskilt och hon slutade väl jobbet vid 17:00 eller nåt så inga andra elever fanns där då.

Så när hon tog emot mig och frågade mig vad mitt problem var och jag beskrev det och tänkte på att hon skulle undersöka blev jag alltid rå-kåt så kuken växte till ett ordentligt praktstånd i brallan.
Så klart bad hon mig få ta en titt och hon satt på en pall framför mig. Jag ställde mig upp och drog ned byxorna och visade upp en bultande ståkuk för henne och låtsade som att jag inte kunde rå för det. I själva verket älskade jag det. Hon tog i den försiktigt med tummen och pekfingret och vände lite hit och dit och tittade. Sedan fick jag en salva av henne.

Efter några dagar kunde jag inte motstå utan gick dit igen. Denna gång var hon på väg ut till Apoteket för att hämta något, men hon bad mig stanna kvar och vänta! Så det gjorde jag och hon var borta i kanske 30-40 minuter. Men det var det värt för denna gång gick det lite längre.
När hon var tillbaks gick vi in på hennes mottagning och hon stängde och låste dörren, och gick fram till fönstren och vinklade för persiennerna! Detta gjorde att jag förstod att hon fattade vad jag ville, och det gjorde mig kåtare än nånsin. Kuken höll på att spränga gylfen, så att säga.
Jag hade krämen med mig som jag fått tidigare. Hon bad mig lägga mig på britsen vilket jag gjorde. Så gled byxorna av igen och kuken svingade ut likt en trampolin och stod svajande framför henne, och det märktes att hon tyckte det var fascinerande.

Vad som hände sedan glömmer jag aldrig. Jag hade som sagt även krämen med mig och den låg bredvid mig på britsen och hon bad mig ta av krämen och smörja in mig så hon kunde se om jag gjorde rätt. Så jag tog av krämen i handen och smörjde lite här och där med fingertoppen. Men då sa hon "Du kan ju ta i hela handen och smörja in, eftersom du ändå har stånd nu..". Så det gjorde jag då och hon såg märkbart fascinerad ut av att se detta. Men det var så jävla skönt att jag började stöna och höll på att dra till med ett kaskad-sprut, då avbröt hon och gick till sitt skrivbord och började skriva ut nån annan salva jag skulle få.
Det var tydligt att hon var nöjd med vad hon fått se, och det var en spännande upplevelse för mig!

Tyvärr sågs vi inte mer men jag hoppas hon minns detta än.
Senast redigerad av Kaustiksodan 2022-08-02 kl. 18:04.
Citera
2022-08-02, 18:26
Medlem
dreadpirate420s avatar
Haft sex i Mumbais och Dehlis Red Light District när jag var 19 bast. Jävligt mörkt egentligen, hade varit i Thailand och trodde att det var typ samma men icke. När vi närmar oss området så är det inte asfalt längre utan "dirt roads". Typ 4-6 våningshus med trappuppgångar, samtliga hus var bordeller. Fanns absolut inga västerlänningar där och alla jävla Indier stirrade på mig. Taxi chauffören tog med mig in i ett av husen.
Kvinnorna i bordellerna såg ut som kritvita elefanter. Extremt feta och vita som spöken, antar att detta är något ideal i Indien? Vet inte vad dom hade gjort med dom men dom såg sjukliga ut, nästan inte mänskliga.
Hittade en som såg snygg ut efter att ha besökt kanske 4 av dom här bordellerna, betalade 400 Rupier och fick gå i något extremt sunkigt rum/skrymme. Knullade på helt obrytt, tjejen var extremt tråkig och klagade på att jag tog för lång tid på mig att komma, Indierna tog bara 2-3 minuter på sig sen var dom klara.

Till mitt försvar, var jag väldigt naiv och fattade inte vad detta ställe egentligen var.. om ni nu tror på det.
Citera
2022-08-02, 19:03
Medlem
Bundit upp min fru i sängen med ögonbindel och sedan tagit foton på hennes kropp utan hennes vetskap.
Detta har jag sedan delat med mig av som runkmaterial till diverse gubbar.
Citera
2022-08-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
När jag var cirka 17 år och kåt som fan insåg jag att jag kunde gå till skolsköterskan och hävda att jag hade något kliande utslag på kuken. Hon var äldre, kanske i 60-årsåldern och jag gick dit efter alla lektioner var slut, hennes mottagning låg i en egen byggnad på andra sidan vägen från skolan så det var väldigt avskilt och hon slutade väl jobbet vid 17:00 eller nåt så inga andra elever fanns där då.

Så när hon tog emot mig och frågade mig vad mitt problem var och jag beskrev det och tänkte på att hon skulle undersöka blev jag alltid rå-kåt så kuken växte till ett ordentligt praktstånd i brallan.
Så klart bad hon mig få ta en titt och hon satt på en pall framför mig. Jag ställde mig upp och drog ned byxorna och visade upp en bultande ståkuk för henne och låtsade som att jag inte kunde rå för det. I själva verket älskade jag det. Hon tog i den försiktigt med tummen och pekfingret och vände lite hit och dit och tittade. Sedan fick jag en salva av henne.

Efter några dagar kunde jag inte motstå utan gick dit igen. Denna gång var hon på väg ut till Apoteket för att hämta något, men hon bad mig stanna kvar och vänta! Så det gjorde jag och hon var borta i kanske 30-40 minuter. Men det var det värt för denna gång gick det lite längre.
När hon var tillbaks gick vi in på hennes mottagning och hon stängde och låste dörren, och gick fram till fönstren och vinklade för persiennerna! Detta gjorde att jag förstod att hon fattade vad jag ville, och det gjorde mig kåtare än nånsin. Kuken höll på att spränga gylfen, så att säga.
Jag hade krämen med mig som jag fått tidigare. Hon bad mig lägga mig på britsen vilket jag gjorde. Så gled byxorna av igen och kuken svingade ut likt en trampolin och stod svajande framför henne, och det märktes att hon tyckte det var fascinerande.

Vad som hände sedan glömmer jag aldrig. Jag hade som sagt även krämen med mig och den låg bredvid mig på britsen och hon bad mig ta av krämen och smörja in mig så hon kunde se om jag gjorde rätt. Så jag tog av krämen i handen och smörjde lite här och där med fingertoppen. Men då sa hon "Du kan ju ta i hela handen och smörja in, eftersom du ändå har stånd nu..". Så det gjorde jag då och hon såg märkbart fascinerad ut av att se detta. Men det var så jävla skönt att jag började stöna och höll på att dra till med ett kaskad-sprut, då avbröt hon och gick till sitt skrivbord och började skriva ut nån annan salva jag skulle få.
Det var tydligt att hon var nöjd med vad hon fått se, och det var en spännande upplevelse för mig!

Tyvärr sågs vi inte mer men jag hoppas hon minns detta än.

Mycket spännande historia!
Har du lust att berätta mer ingående om detta?
Undrar, efter att hon gått tillbaka till skrivbordet för att skriva ut den andra salvan.
Vad gjorde du då, satt kvar med kuken framme, vad sa hon mer, hur skildes ni åt den gången?
Vore spännande att höra mer=)
Citera
2022-08-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenneth-Bergwall
Mycket spännande historia!
Har du lust att berätta mer ingående om detta?
Undrar, efter att hon gått tillbaka till skrivbordet för att skriva ut den andra salvan.
Vad gjorde du då, satt kvar med kuken framme, vad sa hon mer, hur skildes ni åt den gången?
Vore spännande att höra mer=)

Tackar. Ja det är ett kärt minne som jag har.
När hon gick tillbaka till skrivbordet så uppfattade jag det som att det egentligen bara var hennes sätt att avbryta detta, för hon visste mycket väl att det var oerhört nära för mig att komma. Och hon insåg väl att om jag faktiskt fick utlösning där inne på hennes rum skulle det bli väldigt konstigt efteråt. Hon tänkte väl kanske på vilka konsekvenser det skulle kunna få osv. Detta insåg väl jag också, men var såklart ändå villig att göra det. Så jag låg ju kvar där och smorde in med krämen upp och ned medan hon upprepade "Då kan du komma hit nu. Då kan du komma hit".

Till slut gjorde jag som hon sa och fick acceptera att jag inte fick gå i mål denna gång.
Nu i efterhand ångrar jag verkligen att jag inte bara rakt ut frågade om jag inte kunde få göra det för henne när jag låg där på britsen och hon satt framför mig på pallen. Eller t.o.m. om vi inte kunde göra det tillsammans? Vem vet, kanske hade hon faktiskt gått med på det??

Jag gick dit någon gång till men då var det stängt för dagen. Efter det blev det inga fler besök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in