Otrogen massor av gånger i alla förhållanden fr 14-18 års åldern.
Va tillsammans med en tjej och gjorde allt för att göra nåt snuskigt med hennes bästa vän. Vi träffades och jag fick suga på hennes bröst o hon runka mig. Hon va oskuld o ville så gärna ta den men fick aldrig det

.. en fest så pullade jag även henne brutalt i en polares säng när min flickvän va utomlands
Snackade med en granne som hade förhållande.. hon hade tjejkväll och bjöd in mig en sen kväll. Hon va lite full och ja ville verkligen knulla henne. Kom aldrig så långt men fick en avrunkning och fick pulla henne iaf.
Nästan knullat i princip alla mina flickvänners vänner i ung ålder.
Runkat på en buss o sprutat ner sätet haha vettefan varför
Knullat en hora som bad mig ta sa ”plz slower” sa bestämt ”NO” och pumpade på hårdare garvar än idag åt det hahah
Knullade en fjortis ute i skogen som hade kille medans dom han och resterande gäng satt vid bänkarna 20m ifrån.
Finns nog massa fler saker men kommer inte ihåg.
Tycker inte de mesta är omoraliskt kanske att va otrogen men vem fan bryr sig när man e 14-18 år.. inte så att man lever med den bruden resten av livet ändå.
Njuter än idag av att jag höll på med min flickväns bästa tjejkompis. Dom va verkligen extremt nära vänner. Fattar inte att man kan göra så mot en tjej men vi smög som fan o de va en så spännande känsla.
Nu har jag dock växt upp och skulle aldrig kunna va otrogen mot min fru
Han som sög av sin farsa ta iaf priset. Sjukaste jag läst! Är också förvånad över hur många hundknullare det finns fysatan i helvete vad äckliga människor det finns hahaha ni e så störda men tror fan många här ljuger som fan alltså