2022-05-23, 18:23
Medlem
jewclaws avatar
Knullade med min kusin på fyllan en gång, och det slutade aldrig där.
Efter några omgångar i nån månads tid börja hon yra om kärlek och att hon älskade mig, jag såg det bara som ett garanterat knull en isig dag, så jag hakade på 😝 Hon ville alltid att jag sprutade i hennes fitta.. Tyckte det var lite konstigt, något oroväckande men jag brydde mig inte nämnvärt.

Vi avslutade senare eländet på så sätt att vi började bråka under fyllan, jag välte upp och ned på hennes lägenhet, slog sönder ett glasbord och gav henne en snyting i ansiktet. Polisen kom då grannarna hade ringt, jag åkte på en LOB sen var det inget mer med det. Inte snackat sedan dess och det är väl lika bra det 😂
Citera
2022-05-24, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Så du ångrar inte det minsta att du våldtog tjejen ifråga? Du känns verkligen som en sjysst snubbe..
Som om inte tanken åtminstone hade slagit dig också i ett sånt läge?

Man var ju liten. Det va väl dumt och okej kanske skämms lite. Men jag ångrar det ändå inte.
Citera
2022-05-26, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Efter några omgångar i nån månads tid börja hon yra om kärlek och att hon älskade mig, jag såg det bara som ett garanterat knull en isig dag, så jag hakade på 😝 Hon ville alltid att jag sprutade i hennes fitta.. Tyckte det var lite konstigt, något oroväckande men jag brydde mig inte nämnvärt.

Vi avslutade senare eländet på så sätt att vi började bråka under fyllan, jag välte upp och ned på hennes lägenhet, slog sönder ett glasbord och gav henne en snyting i ansiktet. Polisen kom då grannarna hade ringt, jag åkte på en LOB sen var det inget mer med det. Inte snackat sedan dess och det är väl lika bra det 😂

Lite i samma stil här. Fast jag var ihop med min kusin under 6 månader eller så. Sexet var jättebra och vi såg nog inte problem med vårt förhållande. Vi var öppna med det och vi var ju ändå vuxna ( cirka 40-50)
Citera
2022-06-02, 12:38
Medlem
Citat:

// Du åkte snare dit för misshandeln samt för att din kusin ej gillade att du slagit sönder hennes lägenhet och att hon ville ha ut dig.Det är så här man blir ytterst sällan lobad i sin egen lgh av den anledningen att man får ju vars hur som helst i sin egen lägenhet om man ej stör grannar eller så annars hade ju polisen kunnat bara in halva befolkningen varje helg typ.
Citera
2022-06-02, 13:21
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Kanske inte så hemskt omoraliskt, men knullat i en säng där en person dött bara kvällen innan, var på ett hem satt.
Citera
2022-06-02, 14:04
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
// Du åkte snare dit för misshandeln samt för att din kusin ej gillade att du slagit sönder hennes lägenhet och att hon ville ha ut dig.Det är så här man blir ytterst sällan lobad i sin egen lgh av den anledningen att man får ju vars hur som helst i sin egen lägenhet om man ej stör grannar eller så annars hade ju polisen kunnat bara in halva befolkningen varje helg typ.
Nej, tyvärr, du har fel. Det var ej min lägenhet och jag stod ej heller skriven på den.
Jag åkte på en LOB sen var det inget mer med det. Min kusin anmälde mig inte för att hon älskade mig 😂
Har du lässvårigheter?
Citera
2022-06-02, 14:11
Medlem
CMC-Urgayles avatar
När jag var 19 hade jag sex med en tjej som var 14 år och typ 10 månader. Sanningen är att denna tjej var väldigt pådrivande och verkligen var den som ville. Jag fick senare veta att jag var den elfte personen hon hade leget med. Vi var väl ihop i 3 -4 månader men glömmer henne aldrig. Hon var väldigt lik porrskådisen Jenna Jameson (När hon var väldigt ung). Det är fina minnen att se tillbaka på när man ligger ensam i sängen.
Citera
2022-06-03, 13:13
Medlem
Citat:
Nej, tyvärr, du har fel. Det var ej min lägenhet och jag stod ej heller skriven på den.
Jag åkte på en LOB sen var det inget mer med det. Min kusin anmälde mig inte för att hon älskade mig 😂
Har du lässvårigheter?
// OK förstod ej det att det ej var i din lgh .
Annars har jag rätt i sak.
För du har ju rätt i sak att ha 14 promille i blodet om du vill i ditt eget hem bara du ej stör någon eller misshandlar någon typ.
Men om polisen kommer kan de typ be dig komma ut i trappen eller enklare utanför porten för då är du på "allmän" plats typ.
Men varför trilskas med polisen?
Ha en fin dag / helg. 😀
Citera
2022-06-03, 13:23
Medlem
Liberationfronts avatar
Jag släpade en kvinna över ett golv i hennea ben och sedan urinerade min och jag på henne medan hon låg i fosterställning i duschen. Varpå vi duschade av henne med kallt vatten, hon snyftade och skrek/stönade, sen knullade vi henne i alla hennes hål
Citera
2022-06-03, 13:35
Medlem
Oj, jag var ganska vild i min ungdom, men haft en sexuell relation med tre olika män i samma familj, pappa och två bröder, ungefär samtidigt haha.
Eller när jag hade random sex en kväll med en ung tjej som var het som fan, medan hennes kille satt i fåtöljen och tittade på, efter festade vi vidare.
Hade sex få och då med att farsans jobbarkompis, som dessutom bodde vägg i vägg med päronens sovrum, kunde vara lite stelt när man smög hem på morgonen 😁👍
Citera
2022-06-03, 14:37
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Jag släpade en kvinna över ett golv i hennea ben och sedan urinerade min och jag på henne medan hon låg i fosterställning i duschen. Varpå vi duschade av henne med kallt vatten, hon snyftade och skrek/stönade, sen knullade vi henne i alla hennes hål
Det var snällt av er att duscha av henne efteråt och sedan kärleka på henne <3

Men vad hade hon gjort som fick er att kissa på henne?
Citera
2022-06-03, 14:44
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Det var snällt av er att duscha av henne efteråt och sedan kärleka på henne <3

Men vad hade hon gjort som fick er att kissa på henne?

Hon var en Svensk hora, ung 23 år vi var 30, 32, hon ville bli tagen hårt och vidrigt. Det var droger inblandat, ladd, röka, 2cb, o alkohol.

Hon klagade inte i sak även om hennes unga fitta var svullen och öm i dygn efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in