2022-07-31, 11:07
Medlem
Tottenham kommer inte hålla favorit trycket inleds kanske topp 3 augusti och september men oktober slutänden sen november och december dom rasar dit dom låg innan Harry Kane platserna 5:a till 12:a.
Citera
2022-07-31, 12:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Tidigare idag ansåg du att jag var en tioåring mentalt, helt plötsligt blev jag gubbe.🤔

Hur ska du ha det?

Sp*rs kommer aldrig sluta på en CL-plats denna säsong. Har inte sett en enda match som horungarna spelat hittills, men kan man sin historia så är det givet att korthuset kommer rasa även i år.

De som hetsar från Shite Hart Lane bör sitta lugnt i båten.

Så du är säker på att de inte slutar topp 4 men du har inte sett en enda match med dom ? Tror tottenham och Arsenal faktiskt har seglat förbi Chelsea iår, framförallt Arsenal som ser riktigt goa ut, så jäkla rätt att behålla arteta och ge han tid, jag ska vara ärlig och säga att jag har inte trott på honom alls men just nu så har han börjat bevisa mig fel, killen kanske behövde tid och Arsenal har gjort helt rätt i att behålla honom trots att alla skrek avgå för ett år sedan.

Sedan verkar Arsenal ha löst sin kaptenscirkus, ödegaard kapten och det kan väll inte bli bättre förutom kanske åldern om man skall vara petig men med tanke på vilka som fått bära kaptensbindeln innan så är det ett stort lyft. Arsenal kan bli farliga iår, samma med tottenham med conte.
Citera
2022-07-31, 12:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Killgissaren är igång igen, snälla, innan du svarar så kan du väll bara googla innan?
Kan du inte fortsätta knipa igen käften??
Du lovar så mycket men håller så lite!

Ska se om jag hittar texten där du lova att sluta citera mig…

Texten i min signatur gäller DIG. Du verkar fullkomligt oduglig på att läsa bokstäver och sammansätta dessa och förstå innebörden av de!

Nu killgissar du vilket kön jag är kan du inte bara googla det innan du killgissar?
Citera
2022-07-31, 12:57
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nu killgissar du vilket kön jag är kan du inte bara googla det innan du killgissar?

Hon/henne enligt google.
Citera
2022-07-31, 13:12
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Nu är killgissa ett uttryck som inte har något med kön att göra, prova att googla det, skulle ju vara första gången. Jag skiter fullständigt i din signatur, allt du skriver är ju helt från vad du tror hela tiden, prova att faktakolla någon gång, skulle ju göra att din signatur skulle funka, rätt pinsamt att behöva lägga upp en sådan signatur som grundar sig i att du blir butthurt när någon korrektar dig.

Hoppas du har en fin dag i sommarvärmen, nu ska jag hoppa i poolen, tjohopp !

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hon/henne enligt google.
Snarare hen
Senast redigerad av Imbaz 2022-07-31 kl. 13:20.
Citera
2022-07-31, 13:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Nu är killgissa ett uttryck som inte har något med kön att göra, prova att googla det, skulle ju vara första gången. Jag skiter fullständigt i din signatur, allt du skriver är ju helt från vad du tror hela tiden, prova att faktakolla någon gång, skulle ju göra att din signatur skulle funka, rätt pinsamt att behöva lägga upp en sådan signatur som grundar sig i att du blir butthurt när någon korrektar dig.

Hoppas du har en fin dag i sommarvärmen, nu ska jag hoppa i poolen, tjohopp !

Snarare hen

Fick ju skriva signaturer för ditt minnes skull så man slipper ditt dravel för det tillför inget för min del och det förstör tråden..

Sen är det ok att gissa, tro etc i denna tråd för det har trådskaparen bestämt!

Säg mig ska man även googla hur länge en spelare är borta pga skada? Eller vilken klubb en spelare kommer gå till eller vad den kommer kosta?

Här är beviset på ditt LOVANDE!

2022-04-05, 21:38
Champions League kvartsfinaler 5/6-04 samt 12/13-04
Postat av Imbaz
Citat:
Lägg av att kommentera mina inlägg då! OTROLIGT TRÖTTSAMT ATT LÄSA DITT SKRÄP!!!

Ditt svar!

Ja ska fortsätta att låta bli så som jag gör med generalen, du är ju precis som honom tyvärr hejar du på Liverpool.
Citera
2022-07-31, 13:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hon/henne enligt google.
Ja allt på Google är sann fakta.
Citera
2022-07-31, 14:38
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Nunez målfirande var lite väl ändå. Eller är jag ensam om att tycka det? Han kanske inte visste vilken status denna titel har ^^
Citera
2022-07-31, 15:00
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Fick ju skriva signaturer för ditt minnes skull så man slipper ditt dravel för det tillför inget för min del och det förstör tråden..

Sen är det ok att gissa, tro etc i denna tråd för det har trådskaparen bestämt!

Säg mig ska man även googla hur länge en spelare är borta pga skada? Eller vilken klubb en spelare kommer gå till eller vad den kommer kosta?

Här är beviset på ditt LOVANDE!

2022-04-05, 21:38
Champions League kvartsfinaler 5/6-04 samt 12/13-04
Postat av Imbaz
Citat:
Lägg av att kommentera mina inlägg då! OTROLIGT TRÖTTSAMT ATT LÄSA DITT SKRÄP!!!

Ditt svar!

Ja ska fortsätta att låta bli så som jag gör med generalen, du är ju precis som honom tyvärr hejar du på Liverpool.

Absolut, jag borde ju bara ignorerat dig, som jag skrev, men till och med när du faktagranskat så kan du inte få rätt, då jag knappast lovat något, blir det inte pinsamt att allt cirkulerar kring mig nu för dig då ? Jag skrev att jag ska fortsätta ignorera dig men när du skriver rent av faktafel så kliar det i fingrarna och kan inte alltid ignorera. Höj dig bara istället. Du har ju samma hangup på mig som Drogba har på Liverpool.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nunez målfirande var lite väl ändå. Eller är jag ensam om att tycka det? Han kanske inte visste vilken status denna titel har ^^

Tror det mest är att lite press släppte, givetvis också första "tävlingsmatchen".

Hur tror du titlarna fördelas iår ?
Citera
2022-07-31, 15:08
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Absolut, jag borde ju bara ignorerat dig, som jag skrev, men till och med när du faktagranskat så kan du inte få rätt, då jag knappast lovat något, blir det inte pinsamt att allt cirkulerar kring mig nu för dig då ? Jag skrev att jag ska fortsätta ignorera dig men när du skriver rent av faktafel så kliar det i fingrarna och kan inte alltid ignorera. Höj dig bara istället. Du har ju samma hangup på mig som Drogba har på Liverpool.

Tror det mest är att lite press släppte, givetvis också första "tävlingsmatchen".

Hur tror du titlarna fördelas iår ?

Du jag vågar inte svara på det haha. Jag tror de flesta kommer bli överraskade i år
Citera
2022-07-31, 15:19
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Helt enig med dig. En vänskapsmatch som spelas på King Power Stadium i Leicester bör inte generera någon större eufori. Skönt att vi slapp ljudet av handklappor iaf.
Citera
2022-07-31, 15:19
Moderator
zanteras avatar
Nu är det förvisso delvis önsketänkande men jag hade inte blivit överraskad om City fick ett något svagare år. Känns som man lägger alla äggen i Håland-korgen men samtidigt har han haft en del skadebekymmer samtidigt som man tappar flera spelare som bidragit med mål (Jesus/Sterling/Gündogan). Alvarez är lite spännande också såklart men skulle Håland få en skada eller inte komma in i PL som man hoppats så känns det som City helt plötsligt är ganska mänskliga.

För Liverpool's del kommer det nog vara viktigt att Nunez kommer in i det, att Salah fortsätter prestera under sitt nya kontrakt men även att Thiago håller sig frisk. Personligen tycker jag Liverpool's mittfält börjar kännas lite svagt men antar att man siktar på typ Bellingham nästa sommar och får in nytt blod då.

Av övriga topplag så känns väl Arsenal och Spurs som starkast i nuläget. Man Utd känns som ett stort frågetecken som kan sluta allt från 3a till 7a och Chelsea vet jag inte vad de håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in