2022-07-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nu har Klopp vunnit allt som går att göra med Liverpool, tog 7 år. Strålande coachat coach 🥳
Ja, fantastisk coach. Otroligt att se vad han gjort med Liverpool under sina år. Någon som har koll på inbördes möten mellan Pep och Klopp? Borde ju vara rätt så många matcher nu, och med Klopp i knapp ledning, gissar jag.
Citera
2022-07-30, 22:46
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Usla backar + mittfältare (utom Perisic) Tottenham kommer inte hålla.
Kanske inte. Men de höll förra året och har blivit starkare iår, tyvärr mest offensivt. Men jag tror tottenham med conte blir top 4.
Citera
2022-07-30, 22:47
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Ja, fantastisk coach. Otroligt att se vad han gjort med Liverpool under sina år. Någon som har koll på inbördes möten mellan Pep och Klopp? Borde ju vara rätt så många matcher nu, och med Klopp i knapp ledning, gissar jag.
Han fått ut mycket av spelarna och de till stjärnor.
Tror det står lika poängmässigt Liverpool - Man City, vi gick igenom det inför vupmatch om jag minns rätt. Sen finns statistik från Bundesliga men ingen koll på siffrorna där men Pep lär leda där.
Senast redigerad av Drickback 2022-07-30 kl. 22:52.
Citera
2022-07-30, 22:48
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Games 22
Guardiola wins 8
Klopp wins 9
Draws 5

Med betoning på knapp ledning...haha
Citera
2022-07-30, 23:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Absolut gubben.

Tidigare idag ansåg du att jag var en tioåring mentalt, helt plötsligt blev jag gubbe.🤔

Hur ska du ha det?

Sp*rs kommer aldrig sluta på en CL-plats denna säsong. Har inte sett en enda match som horungarna spelat hittills, men kan man sin historia så är det givet att korthuset kommer rasa även i år.

De som hetsar från Shite Hart Lane bör sitta lugnt i båten.
Citera
2022-07-31, 00:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Han fått ut mycket av spelarna och de till stjärnor.
Tror det står lika poängmässigt Liverpool - Man City, vi gick igenom det inför vupmatch om jag minns rätt. Sen finns statistik från Bundesliga men ingen koll på siffrorna där men Pep lär leda där.

Killgissaren är igång igen, snälla, innan du svarar så kan du väll bara googla innan?
Citera
2022-07-31, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Men du var helt kolugn och hetsade inte alls om hur enkelt detta skulle bli eller hur?

Är inte särskilt imponerad av varken Liverpool eller City idag, även om Chelsea har sett dåliga ut på försäsongen så känns det att vår chans på titeln ökade ett snäpp där. Långt ifrån den nivå som jag är van vid att se dessa lag, känns som att både Pep och Klopp bör ändra lite på taktiken.
Du får ta det som hets om du vill, jag sa bara att vi skulle vinna mot City och att våran nya målmaskin Darwin Nunez skulle avgöra matchen.. Snackade jag bara skit eller vad menar du?

Vart så mycket blaska här inne om att han kommer floppa hit o dit.. Haaland har redan vunnit skytteligan osv... sedan drar fan norrbaggen den i ribban på öppet mål!

Att eran chans på titeln ökade efter denna matchen går att diskutera, vi får se om Tuchel ens är kvar när säsongen är slut.
Annars är jag nöjd med segern, en fin start på säsongen och en ny buckla hem till underbara Scouseland.
Citera
2022-07-31, 05:28
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Du får ta det som hets om du vill, jag sa bara att vi skulle vinna mot City och att våran nya målmaskin Darwin Nunez skulle avgöra matchen.. Snackade jag bara skit eller vad menar du?

Vart så mycket blaska här inne om att han kommer floppa hit o dit.. Haaland har redan vunnit skytteligan osv... sedan drar fan norrbaggen den i ribban på öppet mål!

Att eran chans på titeln ökade efter denna matchen går att diskutera, vi får se om Tuchel ens är kvar när säsongen är slut.
Annars är jag nöjd med segern, en fin start på säsongen och en ny buckla hem till underbara Scouseland.

Själv är jag förvånad över hur man kan ha så stora förhoppningar på Chelsea den här säsogen.
Man har en stor trupp där alla har blivit inköpta som startspelare. Jag vet inte hur han ska harmoni i laget och få alla att dra åt samma håll.
Tror inte på någon succé för Chelsea i år, snarare tvärtom.
Citera
2022-07-31, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Själv är jag förvånad över hur man kan ha så stora förhoppningar på Chelsea den här säsogen.
Man har en stor trupp där alla har blivit inköpta som startspelare. Jag vet inte hur han ska harmoni i laget och få alla att dra åt samma håll.
Tror inte på någon succé för Chelsea i år, snarare tvärtom.

Chelsea och svartvita Fulham har mixat trupperna succé dom hamnade i topp 5 eller t.o.m. utmana om PL titel Europa äventyr nästnästa höst jag tipsa.
Citera
2022-07-31, 09:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Spelade bara 45 minuter på försäsongen så förstår att det ser tungt ut.

City blev bättre i andra halvlek men en straff förstörde Citys chanser.

Tror och hoppas Nunez blir en best, såg väldigt bra ut de få minuterna han spelade.

Och sedan grattis till Liverpool fansen!

Ska bli intressant att se hur det går. Laget spelar väl inte på ett sätt som passar så bra med det sätt som Haaland kanske är van att göra mål på, men han är ung och kan förmodligen lära sig mycket och anpassa sig till mer taka-tuka.

Hade han varit närmare 30 tror jag det hade varit ett felköp och kanske blivit som mellan Zlatan och Pep.

För Haaland själv tror jag det var ett smart val, för han är redan väldigt bra på en rakare fotboll. På det viset tror jag att han med en gång hade passat bättre som en eventuell ersättare för Jamie Vardy, men att det inte hade kunnat utveckla honom alls lika mycket.

Nu vill inte jag att Manchester City vinner igen, men Haaland får gärna göra en bra säsong. Givet att han är så ung och att laget är så bra borde de ha ett stort tålamod med honom.
Citera
2022-07-31, 10:06
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ska bli intressant att se hur det går. Laget spelar väl inte på ett sätt som passar så bra med det sätt som Haaland kanske är van att göra mål på, men han är ung och kan förmodligen lära sig mycket och anpassa sig till mer taka-tuka.

Hade han varit närmare 30 tror jag det hade varit ett felköp och kanske blivit som mellan Zlatan och Pep.

För Haaland själv tror jag det var ett smart val, för han är redan väldigt bra på en rakare fotboll. På det viset tror jag att han med en gång hade passat bättre som en eventuell ersättare för Jamie Vardy, men att det inte hade kunnat utveckla honom alls lika mycket.

Nu vill inte jag att Manchester City vinner igen, men Haaland får gärna göra en bra säsong. Givet att han är så ung och att laget är så bra borde de ha ett stort tålamod med honom.

Han skiter nog i om det var ett bra val med 5 mille (?) per vecka. Han ska casha in sen lämna om 2-3 år, vilket han ordnade smart med en utköpskluasul som aktiveras då.

Snacka om legoknekt.
Citera
2022-07-31, 10:35
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Han skiter nog i om det var ett bra val med 5 mille (?) per vecka. Han ska casha in sen lämna om 2-3 år, vilket han ordnade smart med en utköpskluasul som aktiveras då.

Snacka om legoknekt.

Frågan är hur det utvecklar sig om han fortsätter dra på sig skador
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in