2022-07-12, 21:37
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokskoks
Jo, men jag tycker det är surt för har provat tramadol utan större lycka knappt nån effekt alls på ganska hög dos(spydde aldrig). Sen har jag provat oxy bara lite illamående och en kräkning men inget "rus" känsla bara dåsighet om de nu räknas som rus. Så har försökt få känna på ett opiat rus som alla förklarar vara så underbart men jag har inte haft framgång, så nu gör jag mitt sista försök med denna opiat har typ 8mg kvar, så funkar inte det så tänker jag aldrig mer ta opiater något mer iallafall. Så som det är just nu så föredrar jag att vara nykter än milt dåsig och inte kunna läsa mer en mening utan att det blir alldeles suddigt, börjar känner mer nykter nu så går och lägger mig och prova imorgon kanske.

Av det du beskriver så är det tydligt att det inte är din grej, sälj det du har kvar istället för att försöka tvinga dig själv att gilla något du inte gillar.
Citera
2022-07-13, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Av det du beskriver så är det tydligt att det inte är din grej, sälj det du har kvar istället för att försöka tvinga dig själv att gilla något du inte gillar.
A jo de har du rätt i
Citera
2022-07-13, 11:52
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
A jo de har du rätt i
Ja det vågar jag nog ändå säga att jag har. Opiatträsket är inget man ska kämpa för att ta sig IN i, för har du väl hamnat där så kommer du bittert ångra det. Sälj skiten eller spola ner det. 🙂
Citera
2022-07-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Ja det vågar jag nog ändå säga att jag har. Opiatträsket är inget man ska kämpa för att ta sig IN i, för har du väl hamnat där så kommer du bittert ångra det. Sälj skiten eller spola ner det. 🙂
Ja fast anledningen jag tog det var för jag nästan kände mig lite surig över att skiten inte påverkar mig som det gör för de flesta, förstår inte hur det kan vara så? Är inte opiat på något vis typ omöjligt att inte må bra när man tar, finns det nåt genetiks som gör att opiater inte ger mig ett rus? Sov inte särskilt bra det kliade hela tiden så jag vakna men tiden gick snabbt som att jag sov fast ändå inte..

Sen är det dehär med att man blir förstoppad också så vågar inte ta något mer förens jag bajsat, fick nyss hem lite amfetamin som jag nyss tog och det gör direkt så jag mår riktigt bra, så satt de igång magen lite så fick ut några väldigt små kottar bajs vilket känns lättande. Känner fortfarande några effekter från subbet men tjacket tog bort dåsigheten från subben och tröttheten från den halv kassa sömnen.

När slutar jag känna subbet? tog det kl 5 igår så har gått ca 19timmar. Tycker det "dämpar" tjack ruset så vill helst att det ska avta innan jag tar mer amfetamin. Borde väl gå ur helt snart men det är det väl inte farligt kombination? Avvaktar några timmar innan jag tar något mer iallafall.
Senast redigerad av Lokskoks 2022-07-13 kl. 13:10. Anledning: stavfel
Citera
2022-07-13, 14:40
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ja fast anledningen jag tog det var för jag nästan kände mig lite surig över att skiten inte påverkar mig som det gör för de flesta, förstår inte hur det kan vara så? Är inte opiat på något vis typ omöjligt att inte må bra när man tar, finns det nåt genetiks som gör att opiater inte ger mig ett rus? Sov inte särskilt bra det kliade hela tiden så jag vakna men tiden gick snabbt som att jag sov fast ändå inte..

Sen är det dehär med att man blir förstoppad också så vågar inte ta något mer förens jag bajsat, fick nyss hem lite amfetamin som jag nyss tog och det gör direkt så jag mår riktigt bra, så satt de igång magen lite så fick ut några väldigt små kottar bajs vilket känns lättande. Känner fortfarande några effekter från subbet men tjacket tog bort dåsigheten från subben och tröttheten från den halv kassa sömnen.

När slutar jag känna subbet? tog det kl 5 igår så har gått ca 19timmar. Tycker det "dämpar" tjack ruset så vill helst att det ska avta innan jag tar mer amfetamin. Borde väl gå ur helt snart men det är det väl inte farligt kombination? Avvaktar några timmar innan jag tar något mer iallafall.

Ja man sover dåligt på de flesta opiater om man är novis tyvärr. Nej det är absolut inte så att ALLA automatiskt älskar opiater om dom skulle prova. Vet många som inte alls gillar det över huvudtaget så försök se dig som en av dom istället och lägg ner försöken!
Ja det borde börja släppa nu när som och då tycker jag du låter bli att prova igen för uppenbarligen är du inte en av dom som njuter av det så det är ju bara oerhört dumt att ta mer. 🙂
Citera
2022-07-16, 20:49
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Har gått på jorden ca 3 veckor med någon dags uppehåll med sub. Har en 8a riktigt sub nu. Vad tror forumet för att maxa effekten? Ta ca 6 mg under tungan och spara 2mg till 2 sniff med snoken 1 mg åt gången vid två olika tillfällen med ett par timmars mellanrum? Alt ta hela 8an i ett svep eller spara de 2 mgvtill att lägga under tungan också. Vad säger ni riktiga proffs?

Ta under tungan ger inget rus alls, tar bara bort sug.
Ta för fan inte hela 8an på en gång, du kommer bli tvärsjuk då.
Försök dela den på mitten så du har 2x4 mg
dela sen varje bit så bra du kan på mitten då du har 4x2mg
dela en sista gång för 1mg som är en lagom dos att bli go på
krossa denna och snorta försiktigt för att känna sub ruset.
illamående och klåda är vanligt första ggr men går sedan över

säger experten haha
(ändå hållt på med sub i över 15 år utan att höja dosen över 4mg/dag försöker ligga på 1mg hela tiden för minimal AT)
Citera
2022-07-22, 11:20
Bannlyst
Är det farligt att ta 2 mg subutex och 500 mg Somadril? Behöver jag en till Somadril (500 mg) tro? Väger 95 kg.
Citera
2022-07-23, 07:41
Bannlyst
Somadril och Buprenorfin var en mycket fin kombo. Tog 500 mg Somadril och 2 mg Subutex, sen följde jag upp med att ta 250+250 mg Somadril. Idag har jag tagit 80 mg Diazepam i kombination med 2 mg Buprenorfin. Nästa gång ska jag testa 750 mg Somadril, 70 mg Diazepam och 2 mg Subutex i ett svep.
Citera
2022-07-28, 11:15
Medlem
Jag tog 16 mg sub för 55 timmar sen ungefär och ja ville ta lite oxynorm ikväll men har hört att de kan blockera. Vet någon här hur långt tid de tar innan man kan ta oxy. Tacksam för svar
Citera
2022-07-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAF
Somadril och Buprenorfin var en mycket fin kombo. Tog 500 mg Somadril och 2 mg Subutex, sen följde jag upp med att ta 250+250 mg Somadril. Idag har jag tagit 80 mg Diazepam i kombination med 2 mg Buprenorfin. Nästa gång ska jag testa 750 mg Somadril, 70 mg Diazepam och 2 mg Subutex i ett svep.

Låter som en riktigt najs kombo. Har själv tagit alprazolam och sub mycket mysigt.
Citera
2022-07-29, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Låter som en riktigt najs kombo. Har själv tagit alprazolam och sub mycket mysigt.
Jag gillar inte Alprazolam i mixar, tycker inte den ger något.
Citera
2022-07-30, 00:54
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klianisa1
Jag tog 16 mg sub för 55 timmar sen ungefär och ja ville ta lite oxynorm ikväll men har hört att de kan blockera. Vet någon här hur långt tid de tar innan man kan ta oxy. Tacksam för svar

72 timmar för full effekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in