Citat:
Ursprungligen postat av
Findmuck
Tänk på att om du ska ta sub flera dagar i sträck så höjs toleransen oftast snabbt som attan, precis som med Lyrica. Kanske bättre att försöka trappa ut lyrican och sen köra uppehåll än att riskera att bli beroende av sub? Vet inte om du hade tänkt att ta sub bara ett fåtal dagar men om du ska vara utan Lyrica en vecka lär det ju bli lite jobbigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Etizopapaya
Tror det kan fungera bra. Mitt tips är att du undviker att snorta det, dels för att minska risken för att fastna i något mycket värre än lyricamissbruk och dels för att det stannar kvar längre i kroppen=jämnare nivå= mindre svängningar.
0,5mg låter som en bra förstados. Känns det bra efter några timmar kan du fylla på upp till 1mg, högre än så ska du ej behöva gå.
Mitt Lyricabruk ligger på en löjligt hög nivå alltså, jag måste bli av med skiten... Fast när jag använder bensodiazepiner så försvinner livsglädjen helt och hållet, vilket är anledningen till att jag tänkte prova buprenorfin denna gång. Jag vill så gärna komma över den där första helvetesveckan utan Lyrican. Men sommarjobbarna kom inte med något idag, så jag hoppas på leverans imorgon istället.
Jag ska nog pröva sublingal administration först.
Tror ni att jag kommer känna av något av Lyrica-AT:n när jag går över till buprenorfin, och i så fall - vad?