2022-07-28, 18:43
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Jag skrev förut. Han ljög om allting och manipulerade folk runt för att ge dålig bild av Beata. Offersyndrom? Barby skrev att Beata köpte godis till de två äldre men inte för minstingen. Det var ju så ofattbart för Oskar var ju hennes barn också. Och nu Jakub berättar att så gjorde Cezary. Allt för Oskar men inget till de två andra pojkar.

Tycker synd om Barby att hon let manipulera sig så pass mycket.

Offersyndrom deluxe- han sa vid ett tillfälle att han höll på att förlora synen, men han kom inte till läkare eftersom hans hustru inte hjälpte honom till en.

Jättebebis och psykopat.
Citera
2022-07-28, 18:48
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Offersyndrom deluxe- han sa vid ett tillfälle att han höll på att förlora synen, men han kom inte till läkare eftersom hans hustru inte hjälpte honom till en.

Jättebebis och psykopat.

Tror att låg IQ också. Läste hans brev (på polska). Översättning förskönar brevet. Är skrivet jättedåligt och stavfel som småbarn gör inte det. Och jag tror inte det dyslexi som är orsaken.
Citera
2022-07-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Jag skrev förut. Han ljög om allting och manipulerade folk runt för att ge dålig bild av Beata. Offersyndrom? Barby skrev att Beata köpte godis till de två äldre men inte för minstingen. Det var ju så ofattbart för Oskar var ju hennes barn också. Och nu Jakub berättar att så gjorde Cezary. Allt för Oskar men inget till de två andra pojkar.

Tycker synd om Barby att hon let manipulera sig så pass mycket.

Jag har inte läst klart hela fup än, men snart klar med alla hans förhör. Det mesta är som väntat lögn, eller förvrängt till hans fördel. Klassisk psykopati beteende. Nästan inget är hans fel. Som när han blev hembjuden på middag hos sin chef, och det det slutar med att han brottar ner chefen efter att ha blivit förbannad. Det anser han vara Beatas fel då hon inte stoppade honom just för att han var för full.
Citera
2022-07-28, 19:13
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag har inte läst klart hela fup än, men snart klar med alla hans förhör. Det mesta är som väntat lögn, eller förvrängt till hans fördel. Klassisk psykopati beteende. Nästan inget är hans fel. Som när han blev hembjuden på middag hos sin chef, och det det slutar med att han brottar ner chefen efter att ha blivit förbannad. Det anser han vara Beatas fel då hon inte stoppade honom just för att han var för full.

Det tar tid innan man går igenom allt. Jag läser just pojkarnas förhör och hjärta håller på att sprängas.
Citera
2022-07-28, 19:18
Medlem
Lalle46s avatar
Närmar mig slutet av fup.
Nå vad tror ni det landar gott folk? Det måste väl bli livstid för detta? Jag hade varit mest nöjd om han fick sitta i sitt hemland. Så man kan vara säker på att han skickas ut från Sverige! Jävla skithögen..
Citera
2022-07-28, 19:20
Medlem
Kellywomans avatar
Jag försöker hitta Oskars förhör i FUP? Någon som kan upplysa mig?
Citera
2022-07-28, 19:23
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag försöker hitta Oskars förhör i FUP? Någon som kan upplysa mig?
Det står några inlägg bak. 👈
Aktbilaga 112..
Senast redigerad av Lalle46 2022-07-28 kl. 19:25.
Citera
2022-07-28, 20:32
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77

Det är till och med hennes fel att hon hade remmen runt halsen, det hade inte hänt om hon inte försökt ta sig loss när han höll fast henne. Störd jävel.
Citera
2022-07-28, 20:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Närmar mig slutet av fup.
Nå vad tror ni det landar gott folk? Det måste väl bli livstid för detta? Jag hade varit mest nöjd om han fick sitta i sitt hemland. Så man kan vara säker på att han skickas ut från Sverige! Jävla skithögen..

Oj, effektivt läst, har läst första delen enbart, men det blir med 100% säkerhet livstids fängelse. Skickas han ut kan han ju bara åka in igen. Det har ju skett förr.

Måste säga att polisen gjort ett massivt och bra jobb .
Senast redigerad av f30malmo 2022-07-28 kl. 20:35.
Citera
2022-07-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Jag har bara skummat Os förhör för både dialogutskrift och första sammanfattningen är svårtolkad.

O har generellt svårt att hålla isär mamma/pappa språkligt i förhören och i något ändrar han till att det är pappa han hör skrika argt när han inte ser dom i skogen.

Det förekommer även delar om en svart man O ska ha sett vilket jag vill minnas att han direkt ändrar till att det var ett djur, inte en man. FHL verkar dock inte uppfatta det och återkommer till denna figur som O då inte längre minns.

Verkar vara fler än jag som har svårt att få fram några andra filer än 112:an. Hur kommer det sig? Jag får också notisen om "ingen fil".

Det värsta tycker jag är när han säger till FL att de kan ta mammas mobil från pappa, han har den. Så att de kan hitta var han har gömt mamma. (Via platsdelningen) han verkar tro att pappa bara gömt henne nånstans.
Har du fått rätt på filerna? Jag får fortfarande bara upp "ingen fil" på det andra. Någon teknisk annars som kan hjälpa här?
Citera
2022-07-28, 21:55
Medlem
Ni som läst de andra förhören förutom 112an med O. Framgår det var Beata dog? För i O:s förhör är det svårt att förstå om hon levde när de åkte till bokskogen eller om han menar "skogen" vid golfbanan. Och om hon levde när de åkte till bokskogen förstår jag inte hur de kunde hitta en blodig luva vid golfbanan.
Citera
2022-07-28, 21:58
Medlem
fearreapers avatar
Var finns fup ?,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in