Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
Jag tror att bristen på information har lett till massvansinne. Istället för att diskutera händelserna i samband med Beatas försvinnande och sedan hennes död, alla pratar om allt men inte om huvudsaken, nämligen vad som hände dagen då Beata åkte med sin man till Oxie. För mig är följande punkter entydiga och väcker inga tvivel: 1. Hon är en värdelös mamma eftersom hon övergav sina 4 små barn i Polen. 2. Hon är en oansvarig mamma: istället att ta hand om sina barn drack hon alkohol. 3. Alla betraktar henne som en hjältinna som arbetade på 2 jobb samtidigt. Och var var hennes stackars barn på den tiden? På gatan! Hungriga och lidande utan mammas .kärlek!!!. 4. Foto såg jag med egna ögon. Man kan reta sig hur mycket man vill men faktum kvarstår, hon var ingen ängel och slog dessutom C. C kunde inte ha vetat på förhand att jag skulle komma till FB och skriva här om vad han personligen sa till mig. Alla försök att få mig att se ut som en idiot är meningslösa.
1. C lämnade fru och barn i Polen och flyttade till Sverige.
2. I stället för att ta hand om barnen drack C alkohol. Det är oansvarigt av en pappa, eller hur?
3. Var befann sig C när B arbetade? Lät han barnen gå hungriga på gatan?
4. Du såg ett foto där C hade vit skjorta och mörka byxor och något som såg ut som intorkat blod på näsan. Varför lät han blodet vara kvar och torka in? En vettig människa hade tvättat bort det innan det torkat fast.
Så entydiga är dina punkter, att de lika gärna kunde gällt för C.