Citat:
Ursprungligen postat av
HaxxBlaster
Ja du har rätt i att det blir svårare att försvara desto längre tid det går om det gäller en tillfällig psykos eller liknande. Men jag är rätt övertygad om att han kommer åka i finkan för detta. Alla bevis måste inte alltid va där, det kan räcka med att de tycker att den ända möjligheten är att han är gärningsmannen. Vet inte om det gäller mord men så kan de rationalisera i andra fall.
Ett tips är att inte snacka med Lawnmoverman, han kommer bara göra dig irriterad för han tänker inte utifrån vad som är sannolikt utan han rationaliserar utifrån sin agenda. Har försökt snacka med honom tidigare men det är som att snacka med en döv som dessutom kan prata
Jag hanterar alla lika....
Vi får se... om han blir skyldig och dömd till vård så är det fel enligt mig. I Sverige får dömda vård via kriminalvården. Psyk är ett sommarläger....
Minns min gamle far som stod vid ett klubbhus för lång golf. (eller vad ni kallar det :-) inte bangolf)
Då joggar två personer förbi och han hör "ska vi döda den jäveln".. nån sekund senare kommer två vårdare joggandes.... Vilken kul joggingrunda det vart...