Citat:
Ursprungligen postat av
missy123
Jag har även en fråga till alla härinne.. OM ni ser denna killen på er gata vad gör ni?
Svenskar är såå fega.. Hade ni gjort något?
Hade jag sett honom.. så hade jag sett framför mig min dotter på sjukhus.. och jag hade inte stått tyst..min dotter är mer värd.. men varför är alla svenskar sååå duktiga på att visa sin ”starka” sida på internet bara? Man behöver inte döda, man behöver bara få bort människan från ens plats.. till slut måste han bort.. till något annat land. mitt barn är värt mer än han.. Varför sätter inte svenskar mer press på de som styr?!! Varför vågar vi inte säga emot som andra länders medborgare? Är vi så fega att vi inte vågar stå upp för våra barn?
Problemet är att svenskar ska vara så solidariska och PK att dom blir rasister mot sitt eget folk och en vit människa är inte värd ett skit.
Titta bara på Kevin fallet. Samhället offrade två små svenska grabbar som var oskyldiga för att det var valår. Kurden dom GW har sagt är skyldig till mordet avfärdades tidigt i utredningen, trots att han pekat ut Lille Kevins tillhörigheter. 9 månader senare ertappades han med att våldta en 3åring! Sverige valde att tysta ner kurden, för det hade varit rasistiskt att anklaga en 13 årig flyktig kurd.
Fruktansvärt vidrigt att sånt här får ske, och att vänstersidan får gråta ut över negern i bästa sändningstid.