2022-07-22, 22:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jag har även en fråga till alla härinne.. OM ni ser denna killen på er gata vad gör ni?
Svenskar är såå fega.. Hade ni gjort något?
Hade jag sett honom.. så hade jag sett framför mig min dotter på sjukhus.. och jag hade inte stått tyst..min dotter är mer värd.. men varför är alla svenskar sååå duktiga på att visa sin ”starka” sida på internet bara? Man behöver inte döda, man behöver bara få bort människan från ens plats.. till slut måste han bort.. till något annat land. mitt barn är värt mer än han.. Varför sätter inte svenskar mer press på de som styr?!! Varför vågar vi inte säga emot som andra länders medborgare? Är vi så fega att vi inte vågar stå upp för våra barn?
Problemet är att svenskar ska vara så solidariska och PK att dom blir rasister mot sitt eget folk och en vit människa är inte värd ett skit.
Titta bara på Kevin fallet. Samhället offrade två små svenska grabbar som var oskyldiga för att det var valår. Kurden dom GW har sagt är skyldig till mordet avfärdades tidigt i utredningen, trots att han pekat ut Lille Kevins tillhörigheter. 9 månader senare ertappades han med att våldta en 3åring! Sverige valde att tysta ner kurden, för det hade varit rasistiskt att anklaga en 13 årig flyktig kurd.
Fruktansvärt vidrigt att sånt här får ske, och att vänstersidan får gråta ut över negern i bästa sändningstid.
Citera
2022-07-22, 22:39
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jaa, absolut.. vad har han gett Sverige? En misshandlad och våldtagen liten tjej.. Såå.. skicka ut dom.. enkelt.. det finns invandrare som gått i gymnasiet, skaffat sig en utbildning, som kan ge Sverige mycket.. som blir utvisade.. Fuuuck Sveriges myndigheter.. de vill ha problemen kvar.. medans de som sköter sig åker ut.. Sverige tycker synd om.. nej vi ska tycka synd om en 9åring som inte valt att bli våldtagen och misshandlad.. Fuuuuck Sverige..
Han har överfallit en kvinna i en gångtunnel förra sommaren och levt rövare på skolan med elever. Dom skulle aldrig ha fått PUT
Citera
2022-07-22, 22:45
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Sorry. Läste fel mitt i natten men längre är inget ovanligt heller.

Jo, längre än två veckor är ovanligt, enligt vård och vetenskap.
Citera
2022-07-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Problemet är att svenskar ska vara så solidariska och PK att dom blir rasister mot sitt eget folk och en vit människa är inte värd ett skit.
Titta bara på Kevin fallet. Samhället offrade två små svenska grabbar som var oskyldiga för att det var valår. Kurden dom GW har sagt är skyldig till mordet avfärdades tidigt i utredningen, trots att han pekat ut Lille Kevins tillhörigheter. 9 månader senare ertappades han med att våldta en 3åring! Sverige valde att tysta ner kurden, för det hade varit rasistiskt att anklaga en 13 årig flyktig kurd.
Fruktansvärt vidrigt att sånt här får ske, och att vänstersidan får gråta ut över negern i bästa sändningstid.

Ja aldrig förr har väl ”en svensk tiger” passat bättre.. OM det varit et invandrarbarn som varit utsatt.. hur länge hade förövaren gått fri då? Inte länge.. de har ett annat tänk.. Men jag lovar.. att om jag ser honom så lär han inte gå fri.. inget barn ska kunna råka ut för han igen..
Citera
2022-07-22, 22:50
Medlem
Citat:
Han har överfallit en kvinna i en gångtunnel förra sommaren och levt rövare på skolan med elever. Dom skulle aldrig ha fått PUT
Nää .. läste senast idag om en tjej som gått gymnasiet här , fått jobb .. och som utvisades.. ensam till sitt land där hon inte kände någon.. Sverige VILL ha kvar smutsen.. Vi ska visa världen att vi står upp för människor.. vi säljer våra egna barn och ungdomar.. Den här familjen till ” 13åriga” killen som våldtog och misshandlade 9åringen, de ska stanna här.. medans de som utbildar sig och gör något positivt för Sverige ska ut..
Citera
2022-07-22, 22:50
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ja aldrig förr har väl ”en svensk tiger” passat bättre.. OM det varit et invandrarbarn som varit utsatt.. hur länge hade förövaren gått fri då? Inte länge.. de har ett annat tänk.. Men jag lovar.. att om jag ser honom så lär han inte gå fri.. inget barn ska kunna råka ut för han igen..
Ingen ska någonsin råka ut för det här äckliga jövla aset. Har sett fler stycken på Instagram som kallar sig antirasister, beklaga sig över svarta mannen som blev nerknuffad på spårets.
Dom vidriga människorna har inte gjort ett inlägg om den 9åriga flickan. Så fort det är en brun/svart är det ett jävla liv. Vi bor i Sverige som är ett vitt land!
Citera
2022-07-22, 22:55
Medlem
Citat:
Ingen ska någonsin råka ut för det här äckliga jövla aset. Har sett fler stycken på Instagram som kallar sig antirasister, beklaga sig över svarta mannen som blev nerknuffad på spårets.
Dom vidriga människorna har inte gjort ett inlägg om den 9åriga flickan. Så fort det är en brun/svart är det ett jävla liv. Vi bor i Sverige som är ett vitt land!

Såg klippet på mannen och mådde lika illa då.. han gick bara för att handla. Och en idiot knuffade ner han på spåret.. hon är också sjuk i huvudet.. vad hade han gjort för illa? Hon borde kastas ner istället..
Samtidigt kan vi kasta ner killen som utsatte lilla 9åringen för misshandel och våldtäkt..2 onda människor borta..
Citera
2022-07-22, 22:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
så sant. Jag kommer inte att rösta på vänsterblocket. Om jag tidigare var tveksam så är det vissa här på FB som fått mig övertygad.
Har aldrig röstat rött och kommer aldrig att göra.
Kolla på dokumentären ”Fallet Kevin” ligger på SVT-Play. Efter att ha sett den så förstår man ännu mer hur genomruttet och korrupt det här samhället är. En politiker behöver inte vara rädd att det ska hända deras barn något. Dom har SÄPO som vakar varje steg dom tar.
Vi vanliga får inte ens ha en pepparspray i fickan. Kvinnor vågar inte gå ut på en skön skogspromenad längre. Det är förjävligt hur dom har tillåtit det bli. Sverige har redan nu i år delat ut nästan 100,000 st uppehållstillstånd. Men zozzarna försöker få oss att tro att dom ska utvisa fler och få folk att återvandra. Det är sån hyckleri, dom öser in dagligen MENA-folk
Citera
2022-07-22, 23:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Nää .. läste senast idag om en tjej som gått gymnasiet här , fått jobb .. och som utvisades.. ensam till sitt land där hon inte kände någon.. Sverige VILL ha kvar smutsen.. Vi ska visa världen att vi står upp för människor.. vi säljer våra egna barn och ungdomar.. Den här familjen till ” 13åriga” killen som våldtog och misshandlade 9åringen, de ska stanna här.. medans de som utbildar sig och gör något positivt för Sverige ska ut..
Var det tjejen från Kongo du menar? Förjävligt att utvisa henne. Vad hade hon gjort för att inte få stanna? Men våldtäcksmän behåller vi.
Citera
2022-07-22, 23:02
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Såg klippet på mannen och mådde lika illa då.. han gick bara för att handla. Och en idiot knuffade ner han på spåret.. hon är också sjuk i huvudet.. vad hade han gjort för illa? Hon borde kastas ner istället..
Samtidigt kan vi kasta ner killen som utsatte lilla 9åringen för misshandel och våldtäkt..2 onda människor borta..
Håller med dit till 100%
Citera
2022-07-22, 23:07
Medlem
Citat:
Var det tjejen från Kongo du menar? Förjävligt att utvisa henne. Vad hade hon gjort för att inte få stanna? Men våldtäcksmän behåller vi.

Jaaa från Kongo.. hon ville stanna, skaffade sig ett jobb.. men nejdå ut med henne.. vi behöver en till liten våldtäktsman..Få ordning på svenska kvinnor.. Bara skit får stanna.. min dotters äckliga våldtäktsförsöksman fick också stanna..och han fick efteråt hämta hit sin fru och barn.. och håna min dotter tillsammans med sin fru i affären.. Allt skit får stanna.. vad fick han för straff för att försöka våldta henne när hon var på väg hem från mig, tvinga till sig att kyssa henne, dra i hennes hår in mot buskar, förfölja henne när hon sprang iväg? 120 dagars samhällstjänst.. !!!! Nu Är han därute.. Medans hon får leva med detta resten av sitt liv..
Citera
2022-07-22, 23:08
Medlem
Citat:
Håll käften bara.. En liten flicka har utsatts för en grym våldtäkt..och misshandlats.. och vad menar du? staaaaaackars honom.. Du kan dra åt helvete.. svenska små barn är ingenting värda? Men om det var en utländsk flicka som låg för döden? Då skulle du skrika RASISTER.. är sååå sjukt trött på Sverige.. och sådana som dig.. dra åt helevete bara.. tack vare dig får Sd min röst .. bra jobbat ”vill inte se” svensk..
Du verkar påverkad eller har du inte ens läst frågan? Kan förmoda att vi spelar i olika mentala divisioner, du i den lägre! Lätt att idiotförklara människor och ber dem hålla käften, det är inget bra sätt att diskutera, inte i min värld i alla fall. Du har möjligen läst mitt inlägg, men i brist på att kunna läsa och förstå, är det enda du får till oförskämdheter!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in