2022-07-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umki
Du kräks ut dig anklagelser, vad tycker du man skall göra?
Missy verkar avstå från att svara, hade sannolikt inget svar. Jag kommenterade en tanke, och satte in mig själv i bilden. Vet inte om Missy har barn eller barnbarn, men har man fått ett barnbarn som är ens allt, och som blir brutalt misshandlad, nästa dödad, så finns ingen gräns för det hat som uppstår, även från mig som aldrig under min vuxna tid slagit någon annan människa. Dina anklagelser Missy är grova och saknar total anknytning till verkligheten, de säger desto mer om dig själv!!
Citera
2022-07-22, 22:01
Medlem
Hyacints avatar
Jag tolkar absolut beskedet som att hennes hälsotillstånd är förbättrat. Visst - vi vet inte mer än att hon flyttar från iva, men det finns faktiskt ingen anledning att tro att hon ska vara hjärnskadad etc.

Det har inte kommit något besked om att hon fortfarande är allvarligt skadad, vilket det borde ha gjort isåfall.

Jag blir illa berörd av alla (troll?) Som mer eller mindre verkar önska att hon ska vara svårt och oåterkalleligt skadad. Det finns inga belägg för det!

Hon kan ha haft syrebrist, men hon andades när hon hittades, enligt paret som var på plats. Ytlig andning, men hon andades.
Citera
2022-07-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umki
Missy verkar avstå från att svara, hade sannolikt inget svar. Jag kommenterade en tanke, och satte in mig själv i bilden. Vet inte om Missy har barn eller barnbarn, men har man fått ett barnbarn som är ens allt, och som blir brutalt misshandlad, nästa dödad, så finns ingen gräns för det hat som uppstår, även från mig som aldrig under min vuxna tid slagit någon annan människa. Dina anklagelser Missy är grova och saknar total anknytning till verkligheten, de säger desto mer om dig själv!!

Håll käften bara.. En liten flicka har utsatts för en grym våldtäkt..och misshandlats.. och vad menar du? staaaaaackars honom.. Du kan dra åt helvete.. svenska små barn är ingenting värda? Men om det var en utländsk flicka som låg för döden? Då skulle du skrika RASISTER.. är sååå sjukt trött på Sverige.. och sådana som dig.. dra åt helevete bara.. tack vare dig får Sd min röst .. bra jobbat ”vill inte se” svensk..
Citera
2022-07-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jag har även en fråga till alla härinne.. OM ni ser denna killen på er gata vad gör ni?
Svenskar är såå fega.. Hade ni gjort något?
Hade jag sett honom.. så hade jag sett framför mig min dotter på sjukhus.. och jag hade inte stått tyst..min dotter är mer värd.. men varför är alla svenskar sååå duktiga på att visa sin ”starka” sida på internet bara? Man behöver inte döda, man behöver bara få bort människan från ens plats.. till slut måste han bort.. till något annat land. mitt barn är värt mer än han.. Varför sätter inte svenskar mer press på de som styr?!! Varför vågar vi inte säga emot som andra länders medborgare? Är vi så fega att vi inte vågar stå upp för våra barn?

Du vill flytta problemet nån annan stans så ditt barn inte riskerar att skadas. Fullt förståeligt.

En fråga som man bör ställa sig. Om denna farliga galning inte får hjälp/vård så riskerar många andras barn komma till skada vart han än hamnar. Är det värt att värt att försöka rehabilitera denna kille här med våra skattepengar, eller ska vi skicka honom till Etiopien och hoppas på det bästa?
Citera
2022-07-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Kan också vara användaren Praktjakt, som gillade att avsluta sina inlägg med Rymdkram; same difference, minns inte så noga längre

Herrejävlar, det finns verkligen alla sorter härinne. 😂
Citera
2022-07-22, 22:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Herrejävlar, det finns verkligen alla sorter härinne. 😂
Ja, tyvärr. Mem det finns också väldigt många som "hejar" på den lilla flickan
Citera
2022-07-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Du vill flytta problemet nån annan stans så ditt barn inte riskerar att skadas. Fullt förståeligt.

En fråga som man bör ställa sig. Om denna farliga galning inte får hjälp/vård så riskerar många andras barn komma till skada vart han än hamnar. Är det värt att värt att försöka rehabilitera denna kille här med våra skattepengar, eller ska vi skicka honom till Etiopien och hoppas på det bästa?
Skicka han dit .. jag skiter i vilket.. mitt barn ska inte få hans present.. hans land kan få det.. och de kommer definitivt inte ge han saft o bullar.. Skickar de hit skiten kan de få samma present tillbaka..
Citera
2022-07-22, 22:10
Medlem
Citat:
Håll käften bara.. En liten flicka har utsatts för en grym våldtäkt..och misshandlats.. och vad menar du? staaaaaackars honom.. Du kan dra åt helvete.. svenska små barn är ingenting värda? Men om det var en utländsk flicka som låg för döden? Då skulle du skrika RASISTER.. är sååå sjukt trött på Sverige.. och sådana som dig.. dra åt helevete bara.. tack vare dig får Sd min röst .. bra jobbat ”vill inte se” svensk..
Du har helt missupfattat den du citerar, lugna ner dig, han är på din sida
Citera
2022-07-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Du har helt missupfattat den du citerar, lugna ner dig, han är på din sida
Jaha varför fick jag då skit tillbaka? 🙄
den här ”ungen” som tog sin födelsedagspresent själv .. han har inget att hämta här.. hon får lida för resten av sitt liv.. han kan fara åt helvete.. ”han visste inte…” han har en funktionsnedsättning ” men smart nog att dra när polis kom.. smart nog att flytta på hennes cykel.. smart nog att säga ”det ligger en tjej i skogen”… han är inte dum.. han vet vad han gjorde.. kom lilla kräk till min stad.. titta på min dotter och du är död.. spelar ingen roll om du är 15ÅR.. min dotter betyder mer än du.. ÄCKEL
Citera
2022-07-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja, tyvärr. Mem det finns också väldigt många som "hejar" på den lilla flickan

Ja, det verkar tack och lov vara den gemensamma nämnaren för så gott som alla här. ❤
Citera
2022-07-22, 22:27
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jaha varför fick jag då skit tillbaka? 🙄
den här ”ungen” som tog sin födelsedagspresent själv .. han har inget att hämta här.. hon får lida för resten av sitt liv.. han kan fara åt helvete.. ”han visste inte…” han har en funktionsnedsättning ” men smart nog att dra när polis kom.. smart nog att flytta på hennes cykel.. smart nog att säga ”det ligger en tjej i skogen”… han är inte dum.. han vet vad han gjorde.. kom lilla kräk till min stad.. titta på min dotter och du är död.. spelar ingen roll om du är 15ÅR.. min dotter betyder mer än du.. ÄCKEL
Jag håller med dig. Så trött på alla som ska försvara en sadist. Han och hans äckliga familj borde ha suttit på en flyg till Afrika för längesedan.
Citera
2022-07-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag håller med dig. Så trött på alla som ska försvara en sadist. Han och hans äckliga familj borde ha suttit på en flyg till Afrika för längesedan.

Jaa, absolut.. vad har han gett Sverige? En misshandlad och våldtagen liten tjej.. Såå.. skicka ut dom.. enkelt.. det finns invandrare som gått i gymnasiet, skaffat sig en utbildning, som kan ge Sverige mycket.. som blir utvisade.. Fuuuck Sveriges myndigheter.. de vill ha problemen kvar.. medans de som sköter sig åker ut.. Sverige tycker synd om.. nej vi ska tycka synd om en 9åring som inte valt att bli våldtagen och misshandlad.. Fuuuuck Sverige..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in