2022-07-13, 13:46
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newman123
Ja så kan det nog vara, jag hörde som sagt ryktesvägen att hon har fått somna in idag.

Får hoppas att det är just ett rykte men tror tyvärr inte det.

Rykte eller inte.
Tack för att du delar med dig.
Citera
2022-07-13, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Är det inte någon slang som hålls fast på kinden med tejp som då ser ut som ”ett långt märke”?

Hon har ju 6-7 olika slangar. Märket jag syftade på, är på hennes vänstra mungipa och ca 3 cm långt. Ser infekterat ut.
Citera
2022-07-13, 13:47
Medlem
Om man zoomar in på bilden så syns ju en tydlig skada från munnen ner runt halsen,och just runt halsen ser det inte helt normalt ut. Ser ut som plåstertejp och rejäl rodnad runt halsen.

Fy fan vilket jävla kräk som gjort detta!
Hans mor borde ha svalt satsen istället för att avla fram ett sånt där jävla miffo!
Hoppas han får det han förtjänar.
Citera
2022-07-13, 13:48
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Folkvreden, som du väljer att kalla det, är då alltså att en skock babianer sitter på Flashback och åberopar dödsstraff för ett särskolebarn? Kvävs på dina storvulna pissvisioner om pöbelstyre.

Skärp dig. Vilka "barn" stryper, stampar, slår och våldtar yngre barn? Vad får familjen för upprättelse i ditt Sverige?

Kan man begå ett brott kan man stå för konsekvenserna. Klart att folk är förbannade när det inte döms ut straff och psykvården är i princip obefintlig. Inte lika roligt när det är dina anhöriga som drabbas nästa gång och gärningsmannen kan leva ett fritt liv efter ett par år av "vård".
Citera
2022-07-13, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Hon har ju 6-7 olika slangar. Märket jag syftade på, är på hennes vänstra mungipa och ca 3 cm långt. Ser infekterat ut.
munnen syrgas näsan näring dom andra är för EKG
Citera
2022-07-13, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Varför hänger du upp dig på att han är ett "särskolebarn"? Han är en mordlysten, våldsam och empatistörd våldtäktsman med pedofila tendenser dessutom.

Du förespråkar i vart fall våldtäkt och dödsstraff för oskyldiga barn i jämförelse, med tanke på att du vill skydda honom till varje pris. Om "rättsapparaten" beslutar att han bör få gå fri, då hade du såklart hävdat att detta måste gälla.
För att pojkbarnet är utvecklingsstört och går i särskola, naturligtvis. Och även om hans intellekt var som andra barns så är han fortfarande ett barn.

Jag förespråkar inte våldtäkt och dödsstraff ditt förbannade tvådimensionella patrask. Död åt såna som dig som önskar död över barn och som piskar upp rasistiskt hat.
Citera
2022-07-13, 13:50
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkLazarus
Det hade såklart varit det bästa, för alla. Jag är i vanliga fall för ett rättssamhälle men här kommer inte lagen göra att rättvisa kommer ske. Den här individen, om han någonsin får vistas fritt igen (vilket är sannolikt), kommer begå liknande brott igen. Om jag får välja om någon oskyldig ska utsättas för den här typen av brott av denna individen, eller om han själv ska tas av daga, då är valet enkelt. Vissa människor kan helt enkelt inte leva i ett civiliserat samhälle.

Jag hade skänkt pengar till en gärningsman som hade avlägsnat den här individen.

Nu när vi ändå pratar om det så bör en insamling startas för att stötta familjen ekonomiskt. Det skulle inte ta bort deras sorg såklart, men att få slippa tänka på ekonomin, kan underlätta det praktiska i vardagen. För att inte tala om flickans skadestånd som kommer vara ett hån, om hon nu ens överlever.

Vilket mörker. Vilket bäcksvart mörker det här är.

Om du bemödar dig att läsa/skumma genom tråden lite så ser du varför en insamling både fanns och lades ner rätt snabbt?
Citera
2022-07-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe
Nja, nu måste vi tänka på den stackars gossen som alla vill lyncha också. Det är ganska synd om honom hade Dan Eliasson sagt. Glöm inte det och tänk på att det är val i september.

Finns det någon bild på gossen?
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Vem är personen som tog beslutet att ge detta monster permanent uppehållstillstånd? Det är dags att dessa anonyma tjänstemän får stå till svars för en gångs skull.

Det kan mycket väl ha varit en tjänsteman född i ett Afrikanskt land som fick det ärofulla uppdraget att bedöma ifall familjen skulle få put.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Skärp dig. Vilka "barn" stryper, stampar, slår och våldtar yngre barn?
Barnet den här tråden handlar om.
Citera
Medlem
Har vi en bild på svinet?
Citera
2022-07-13, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Otroligt efterblivet tänkt, men visst.

Tyvärr är det ibland så det funkar.
Kriminella ska inte skaffa barn då deras familj kan hamna i otrolig knipa, utsättas för brott pga deras handlingar.
Det är fruktansvärt hemskt att flickan blivit utsatt för detta brott och trauma.

Om denne pojke nu visat problem beteende som är av brottsligt karaktär så undrar jag verkligen varför myndigheter inte vidtagit hårdare åtgärder.
Va det tvunget att ske ett extremt grovt brott mot ett barn för att det ska bli en vettig rekation av myndigheter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in