2022-07-22, 21:15
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
Hurra!!! Hon är ute från IVA och i vanlig vård nu!

Hon kommer garanterat att överleva! Däremot återstår frågan: i vilket skick?

Polisen söker vittnen efter överfallet i Skellefteå - Flickan har flyttats från iva

"Den unga flickan i Skellefteå har flyttats från intensivvårdsavdelningen, rapporterar Expressen."

"På fredagen meddelar sjukhuset att flickan förflyttats till en annan avdelning, något som Expressen var först med att rapportera om."

"Aftonbladet har varit i kontakt med flickans ombud som inte vill ge några kommentarer i nuläget."

Det har hela tiden sktivits att hon är allvarligt skadad, inte "livshotande".

Jag hoppas att hon har beskydd av vakter. Jag tror att det finns politiska krafter som skulle föredra om hon inte överlever. Det finns många sjuka människor ute i vårt samhälle.

Men jag är glad och lättad. 🙏
Senast redigerad av smokeonthewater 2022-07-22 kl. 21:28.
Citera
2022-07-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag håller med dig och vi är många som lider med den 9-åriga flickan och hennes familj.

Javisst kan hon det. Ingen av oss vet vilken slags avdelning hon nu befinner sig på.

Känns som att vissa inte vill att hon ska ”vakna till”.. Jättehemskt.. Hon kommer vakna.. hon kommer att berätta.. och då ligger den lilla jäveln risigt till🤬
Citera
2022-07-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
"Den unga flickan i Skellefteå har flyttats från intensivvårdsavdelningen, rapporterar Expressen."

"Aftonbladet har varit i kontakt med flickans ombud som inte vill ge några kommentarer i nuläget."

Nej därför att flickan inte mår bra.. som vilken normal människa kan förstå.. men snart nog pratar hon. och då är han fast.. och med åldersbedömningen.. ja då går han inte ute fritt bland våra barn längre👏
Citera
2022-07-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
En tanke som slagit mig många många gånger där man läser om våldtäkter av unga flickor där det e MENA pack som dessutom knappt får straff… att INGEN pappa till dessa flickorna letat upp dom, jag vet fan inte vad jag gjort om detta var mitt barn som legat där o genomlidit detta helvete med denna apa
Eller jag som morfar 75+, skulle nog inte få mer än 5-6 år, det skulle absolut vara värt sitt pris!
Citera
2022-07-22, 21:28
Medlem
Larasofts avatar
Jag tolkar det som att flickans hälsoläge är förbättrat.
Citera
2022-07-22, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Du är sjuk i huvudet.. du är inte normal.. tänk att man skjuter ihjäl djur som inte beter sig normalt.. tänk om man kunde göra likadant med människor. Då skulle vi få en bra värld👏👍
Du kräks ut dig anklagelser, vad tycker du man skall göra?
Citera
2022-07-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft

Jag med❤️ Hon är stark lilla tjejen… hon kommer att se till att äcklet får sitt straff tillsammans med åldersbedömningen så är han fast.. Han kommer INTE ge sig på ett barn till..
Citera
2022-07-22, 21:33
Medlem
Nu kan jag inte namnen ordentligt härinne.. men gay någonting🤣 är du här? Hon är vaken nu tjejen.. kommer att berätta vem som gjorde detta vidriga mot henne.. är du beredd..? Du som hållt monstret bakom din rygg? Är du beredd på sanningen nu?
Citera
2022-07-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater

"På fredagen meddelar sjukhuset att flickan förflyttats till en annan avdelning, något som Expressen var först med att rapportera om."

Det har hela tiden sktivits att hon är allvarligt skadad, inte "livshotande".

Jag hoppas att hon har beskydd av vakter. Jag tror att det finns politiska krafter som skulle föredra om hon inte överlever. Det finns många sjuka människor ute i vårt samhälle.

Men jag är glad och lättad. 🙏
Hycklare, du har hela tiden fulat ner BO:s familj. Du har kanske bidragit till ev. säkerhetshot!
Senast redigerad av jonkebonke 2022-07-22 kl. 21:40.
Citera
2022-07-22, 21:43
Medlem
Jag har även en fråga till alla härinne.. OM ni ser denna killen på er gata vad gör ni?
Svenskar är såå fega.. Hade ni gjort något?
Hade jag sett honom.. så hade jag sett framför mig min dotter på sjukhus.. och jag hade inte stått tyst..min dotter är mer värd.. men varför är alla svenskar sååå duktiga på att visa sin ”starka” sida på internet bara? Man behöver inte döda, man behöver bara få bort människan från ens plats.. till slut måste han bort.. till något annat land. mitt barn är värt mer än han.. Varför sätter inte svenskar mer press på de som styr?!! Varför vågar vi inte säga emot som andra länders medborgare? Är vi så fega att vi inte vågar stå upp för våra barn?
Citera
2022-07-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Flyttas man från Intensiven så är hälsoläget inte så urakut men det kan fortfarande vara väldigt illa, har hjärnan skadats osv
Citera
2022-07-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Hycklare, du har hela tiden fulat ner BO:s familj. Du har kanske bidragit till ev. säkerhetshot!

Aa den här jävla personen skiter fullständigt i lilla tjejen.. men personen kan fara åt helvete.. flickan är vaken.. hon kommer prata.. och fuuuuuuck alla som inte trott på att monstret är gärningsmannen.. 13åringen (15åringen) kommer åka dit.. annars är han körd ändå.. MITT barn ska inte riskera att möta honom.. Jag är mamma… och mitt hjärta för mitt barn är starkare än medömkan för monstret..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in