2022-07-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Nej han blev inte frihetsberövad.
Ungdoms vård liknande, med saft o bullar.
Knappt ett år ens, vägrade medicineras o snart va han hemma igen.
Soc "missade" att begära bevistalan på honom, hade de gjort det så hade det varit annan form av vård.
Farfadern har jobbat som socialchef i flera kommuner runt Fagersta, så soc missade nog inte.
Men de påstod att man ej visste.
Vilket är föga troligt att de inte visste.
Varje soc kontor har en manual hur man skall göra, när ett minderårigt barn misstänks för grovt brott

Och nej han va inte inblandad i mordet på tiggaren.
okej! Tack för info. De här GM är psykopater. I Boden skedde ett mord på en thailändsk ung kvinna. GM har autism och hade styckat kroppen. De hittade alla kroppsdelar förutom huvudet och händerna i ett militärförråd utanför Boden. Han misstänktes även för att ha dödat och styckat sin hund. Det jag funderar över är alla GM som gör liknande brott och påstås vara utan diagnos/handikapp.
Citera
2022-07-22, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umki
Du verkar påverkad eller har du inte ens läst frågan? Kan förmoda att vi spelar i olika mentala divisioner, du i den lägre! Lätt att idiotförklara människor och ber dem hålla käften, det är inget bra sätt att diskutera, inte i min värld i alla fall. Du har möjligen läst mitt inlägg, men i brist på att kunna läsa och förstå, är det enda du får till oförskämdheter!!

Jag är inte påverkad.. alla på fb är inte det😁 Vad vill du själv få ut? Vad är din åsikt om det här?
Citera
2022-07-22, 23:10
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaaa från Kongo.. hon ville stanna, skaffade sig ett jobb.. men nejdå ut med henne.. vi behöver en till liten våldtäktsman..Få ordning på svenska kvinnor.. Bara skit får stanna.. min dotters äckliga våldtäktsförsöksman fick också stanna..och han fick efteråt hämta hit sin fru och barn.. och håna min dotter tillsammans med sin fru i affären.. Allt skit får stanna.. vad fick han för straff för att försöka våldta henne när hon var på väg hem från mig, tvinga till sig att kyssa henne, dra i hennes hår in mot buskar, förfölja henne när hon sprang iväg? 120 dagars samhällstjänst.. !!!! Nu Är han därute.. Medans hon får leva med detta resten av sitt liv..
Det är så att man kräks åt hela skiten. Kan man inte sköta sig så får man åka hem DIREKT!!
Skulle det vara såna regler så kanske folk tänkte efter innan dom beter sig mot det svenska folket.
Stackars din dotter. Hoppas att hon mår bättre nu❤️❤️❤️
Citera
2022-07-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är så att man kräks åt hela skiten. Kan man inte sköta sig så får man åka hem DIREKT!!
Skulle det vara såna regler så kanske folk tänkte efter innan dom beter sig mot det svenska folket.
Stackars din dotter. Hoppas att hon mår bättre nu❤️❤️❤️

Jadå, hon vill dock inte gå ute ensam på kvällarna.. och jag har konfronterat idioten många ggr.. men då fick jag höra att han har kontakter.. och att jag skulle akta mig, de skulle döda mig.. 😁 än så länge lever jag🤣
Citera
2022-07-22, 23:16
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jadå, hon vill dock inte gå ute ensam på kvällarna.. och jag har konfronterat idioten många ggr.. men då fick jag höra att han har kontakter.. och att jag skulle akta mig, de skulle döda mig.. 😁 än så länge lever jag🤣
Förstår att hon inte vill gå ut på kvällarna 😓
Dom kunde väl åtminstone kastat ut han från er stad.
Citera
2022-07-22, 23:18
Medlem
Citat:
Jag är inte påverkad.. alla på fb är inte det😁 Vad vill du själv få ut? Vad är din åsikt om det här?
Min åsikt är att det är ett fruktansvärt brott, och att slarv/inkompetens från skola och sociala myndigheter som återigen inte skött sina uppdrag. Jag skulle utan betänkligheter förstå om en anhörig tog saken i egna händer. Tyvärr saknas lagrum för hur detta juridiskt skall hanteras, men om gärningspersonen är över 15 år finns lagrum för detta. Utvisning vore önskvärt!
Citera
2022-07-22, 23:21
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
okej! Tack för info. De här GM är psykopater. I Boden skedde ett mord på en thailändsk ung kvinna. GM har autism och hade styckat kroppen. De hittade alla kroppsdelar förutom huvudet och händerna i ett militärförråd utanför Boden. Han misstänktes även för att ha dödat och styckat sin hund. Det jag funderar över är alla GM som gör liknande brott och påstås vara utan diagnos/handikapp.

Alla de som begår liknande brott har ju drag av personlighetsstörning.
Citera
2022-07-22, 23:23
Medlem
Citat:
Fick inte han fängelse och bytte kön sen?
Vet precis vilket mord du skriver om, och det är också väldigt läskigt fall.
ja han fick fängelse och bytte kön. Det han pratade om i tidnin
gsartikeln var att han hade blivit hotad jag vet inte om de hann misshandla honom på det manliga fängelset och därefter bytte han kön och ansökte och fick komma till ett kvinnofängelse. Sedan så berättade han att han skulle köpa en kontinentalsäng. Här är inga djur i stallet hemma/det lyser men ingen är hemma osv.
Citera
2022-07-22, 23:26
Medlem
Citat:
Förstår att hon inte vill gå ut på kvällarna 😓
Dom kunde väl åtminstone kastat ut han från er stad.
Nä det gjorde dom inte.. han fick fortsätta gå på min dotter psykiskt efter sitt ”straff” han hade all rätt.. men min dotter hade inget att komma med.. tyvärr
Citera
2022-07-22, 23:29
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
ja han fick fängelse och bytte kön. Det han pratade om i tidnin
gsartikeln var att han hade blivit hotad jag vet inte om de hann misshandla honom på det manliga fängelset och därefter bytte han kön och ansökte och fick komma till ett kvinnofängelse. Sedan så berättade han att han skulle köpa en kontinentalsäng. Här är inga djur i stallet hemma/det lyser men ingen är hemma osv.
Riktig dåre. Det var väl något tv program som han/hon var med i. Mina hårstrån stod rakt upp när jag hörde han prata.
Det har blivit så laglöst i det här landet så man vet inte om man ska bli våldtagen eller råka hamna mitt i en skottlossning på väg till Hemköp. Sjukt jävla land vi bor i. Känns som det är tryggare i Sydamerika nästan.
Citera
2022-07-22, 23:29
Medlem
Citat:
Nä det gjorde dom inte.. han fick fortsätta gå på min dotter psykiskt efter sitt ”straff” han hade all rätt.. men min dotter hade inget att komma med.. tyvärr

Fy fan, vad vidrigt. Man tappar ju allt hopp om det här landet snart.
Hoppas din dotter repar sig och att aset till våldtäktsman försvinner ur era liv på ett eller annat sätt. ❤
Citera
2022-07-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Fy fan, vad vidrigt. Man tappar ju allt hopp om det här landet snart.
Hoppas din dotter repar sig och att aset till våldtäktsman försvinner ur era liv på ett eller annat sätt. ❤

Hon har flyttat till ett annat land nu, men jag ser honom flera ggr i veckan.. påminns om den kvällen.. då dottern och jag satt och drack te… snackade skit.. hade trevligt och skrattade.. tills 10 minuter efter att hon gått iväg.. när hon ringde mig och jag inte hörde vad hon sa.. skrattade hon eller grät hon? Hon grät.. någon försökte göra mitt barn illa.. jag slängde på mig kläder.. sprang efter idioten.. höll honom kvar tills polis kom.. Jag kommer aldrig glömma hennes samtal till mig.. jag kommer aldrig att glömma hennes gråt.. Min dotter…❤️ Mitt hjärta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in