Citat:
Ursprungligen postat av
henrikofsweden
Hade du haft behov av dom senare under flykten?
Nej.
Glasögon kan man tappa om man springer, de kan bli smutsiga de kan bli immiga osv.
Om jag varit gm och skjutit någon och varit utan glasögon, hade jag efter det börjat använda glasögonen mer frekvent.
Man ser ju lite annorlunda ut med glasögon på .