2022-07-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Flera shoppar har/haft problem och har haft "lagerinventeringar" "semesterstängt" packare som är "sjuk"
Shoppen som benämns är inte röd. Men vi går mot mörkare tider då polisen lägger ner stora resurser på onlineförsäljningen då det inte sker liveförsäljning som det gjorde på 90talet och senare efter det.

Så shopen är?
2022-07-19, 14:51
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så shopen är?

Kan säga alla shoppar som förlorade sina lager 2022-2022 men finner ingen mening med att göra det. Den här tråden är till för att gröna och röda shoppar och den shopen har gjort rätt för sig då kunderna har fått sina varor. Dem butikerna som åkte dit helt kan man inte röda helt tycker jag, illegala verksamheter som dessa sysslar med och ibland skiter det sig.
Senast redigerad av -Gustavsson 2022-07-19 kl. 14:57.
2022-07-19, 15:00
Medlem
Citat:
Kan säga alla shoppar som förlorade sina lager 2022-2022 men finner ingen mening med att göra det. Den här tråden är till för att gröna och röda shoppar och den shopen har gjort rätt för sig då kunderna har fått sina varor. Dem butikerna som åkte dit helt kan man inte röda helt tycker jag, illegala verksamheter som dessa sysslar med och ibland skiter det sig.

Uppenbarligen så verkar ju ingen fatta vilken shop du menar och du tänker inte skriva ut. Varför skrev du från första början? Jäkla skit och hålla på med gissnings- och rebuslekar
2022-07-19, 15:04
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Uppenbarligen så verkar ju ingen fatta vilken shop du menar och du tänker inte skriva ut. Varför skrev du från första början? Jäkla skit och hålla på med gissnings- och rebuslekar

Det är över 6 shoppar som har haft problem dem senaste över månaderna. Vissa har överlevt och har nytt blod som kör vidare andra har gått i graven. Den här tråden är till för att gröna och röda shoppar som inte leverar eller som scammar likt butiken som sålde MT2 som scammade många här nyligen.
2022-07-19, 15:26
Medlem
Citat:
Det är över 6 shoppar som har haft problem dem senaste över månaderna. Vissa har överlevt och har nytt blod som kör vidare andra har gått i graven. Den här tråden är till för att gröna och röda shoppar som inte leverar eller som scammar likt butiken som sålde MT2 som scammade många här nyligen.

Du skrev själv såhär:
Nu finns en fup att läsa om en viss shop som rekas här hela tiden, kanske folk kan fatta nu att den shoppen säljer undersdoserade aas.
Det vore klädsamt om ni som hela tiden rekar denna shop lägger ner det nu!

Det vill säga den kan knappast vara grön enligt dig och din vetskap , så spit it out
2022-07-19, 15:47
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Du skrev själv såhär:
Nu finns en fup att läsa om en viss shop som rekas här hela tiden, kanske folk kan fatta nu att den shoppen säljer undersdoserade aas.
Det vore klädsamt om ni som hela tiden rekar denna shop lägger ner det nu!

Det vill säga den kan knappast vara grön enligt dig och din vetskap , så spit it out

Nu blandar du ihop mig med användaren groofer. Att BM hänger ut utvalda shoppar som har torskat i deras FUP-forum är att gola per definition. Vet vem som är bakom BM nu och han hade en shop som gick i graven förlängesedan ska jag gå ut med namnet på ägaren bakom BM? Du vet väl om att poliser har anställda som lusläser varenda tråd på nätet?

Slutdiskuterat från min sida.
2022-07-19, 20:11
Medlem
goofers avatar
För den som vill veta finns det byggarforum att söka information på.

Den här shopen är igång med nytt team bakom så dumt att basha shopen idag när det är förra teamet som inte levererat rätt dosering.

Varför jag ens skriver om detta är för att det retar mig att shopparna fuskar och lurar kunderna.

Köper jag en vial testo 250 skall den fan inte innehålla 100mg/ml.
De som säljer underdoserat förtjänar inget annat än att hängas ut, speciellt när det händer samma aktör flera gånger.
Och just denna shopen har haft problem innan och trots det är det flera här som är inne och rekommenderar just denna shopen och systershopen.

Men en del kanske nöjer sig med 100mg/ml?
Senast redigerad av goofer 2022-07-19 kl. 20:33.
2022-07-19, 22:08
Medlem
Citat:
Nu blandar du ihop mig med användaren groofer. Att BM hänger ut utvalda shoppar som har torskat i deras FUP-forum är att gola per definition. Vet vem som är bakom BM nu och han hade en shop som gick i graven förlängesedan ska jag gå ut med namnet på ägaren bakom BM? Du vet väl om att poliser har anställda som lusläser varenda tråd på nätet?

Slutdiskuterat från min sida.

Min miss

Det är väl ingen som har sagt att man ska gå ut med namn på någon ägare
Slutdiskuterat från min sida med
2022-07-19, 23:56
Medlem
Hypotesuss avatar
De två shoppar det gäller, Mshop och Apoteksbutiken, har blåst tusentals personer genom åren. Förutom att systematiskt använda sig av profiler så som Karl Alfred, Kent Svensson m.fl. för att hypa upp sina produkter och smutskasta alla som försökt säga sanningen här på Flashback har de gång efter gång levererat underdoserade och felmärkta preparat. Nu har långt ifrån alla preparat från beslagen analyserats men det står helt klart att dianabol och winstrol har blandats i lite allt möjligt eller etiketterats som olika SARMS. Utöver det har shoppägarna sålt knark.

Om det nu verkligen är så att nya personer tagit över de två shoppar det gäller så behöver de verkligen arbeta på att återetablera förtroendet för varumärkena. Tills dess att de levererats solida bevis på att allt fungerar som det ska bör alla som vill bruka AAS och undvika problem hålla sig låååångt borta från Apoteksbutiken och Mshop.
2022-07-20, 09:54
Medlem
nietsoviets avatar
Citat:
Det tycker jag definitivt att Max gör har legat på hans prepp i flera år och har även flera vänner som tävlar som plockat hem flera vinster i Sverige som ligger på hans prepp och det är inte MP-grabbar. Sen åker alla shoppar på en smäll av kinesen förr eller senare när det kommer till raws

Kung ändå som tryckt 60% underdoserade prepp och plockat hem flertal tävlingar.
Varje gång mshop åkt dit har dom
1. Alltid visat underdoserat. 2 Gurra här har alltid vart först ut med att nä men nu äre nya killar och dom kommer styra upp skeppet fint igen. Du går in i ett så sjukt hårt defense mode att du inte märker hur löjligt de ser ut när du skyddar mshop med näbbar och klor.
Summis: Handlar du av mshop är du dum. Litar du på gurras tips är du dum.
Fridens liljor!
2022-07-20, 10:08
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
För den som vill veta finns det byggarforum att söka information på.

Den här shopen är igång med nytt team bakom så dumt att basha shopen idag när det är förra teamet som inte levererat rätt dosering.

Varför jag ens skriver om detta är för att det retar mig att shopparna fuskar och lurar kunderna.

Köper jag en vial testo 250 skall den fan inte innehålla 100mg/ml.
De som säljer underdoserat förtjänar inget annat än att hängas ut, speciellt när det händer samma aktör flera gånger.
Och just denna shopen har haft problem innan och trots det är det flera här som är inne och rekommenderar just denna shopen och systershopen.

Men en del kanske nöjer sig med 100mg/ml?

Det håller jag fullständigt med om dock så ser är NFC-analyserna inte kompletta ut? Nouveaux PHD Remedies, Peptider Pro oil Pro oral, ZPHC. Har inte NFC orkat analysera allt utan bara tagit några enstaka stickprov?

Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
De två shoppar det gäller, Mshop och Apoteksbutiken, har blåst tusentals personer genom åren. Förutom att systematiskt använda sig av profiler så som Karl Alfred, Kent Svensson m.fl. för att hypa upp Jsina produkter och smutskasta alla som försökt säga sanningen här på Flashback har de gång efter gång levererat underdoserade och felmärkta preparat. Nu har långt ifrån alla preparat från beslagen analyserats men det står helt klart att dianabol och winstrol har blandats i lite allt möjligt eller etiketterats som olika SARMS. Utöver det har shoppägarna sålt knark.

Om det nu verkligen är så att nya personer tagit över de två shoppar det gäller så behöver de verkligen arbeta på att återetablera förtroendet för varumärkena. Tills dess att de levererats solida bevis på att allt fungerar som det ska bör alla som vill bruka AAS och undvika problem hålla sig låååångt borta från Apoteksbutiken och Mshop.

Finns en shop här som omnämns flera gånger som öppet säljer morfinpreparat på deras hemsida. Alla aktörer har andra affärsverksamheter vid sidan av dessa säljer inte enbart steroider utan brukar ofta vara annat också för att dryga ut kassan. Men om analyserna visar att Pro Oil/Pro Oral är underdoserat så har dem endel att jobba med dem nya som har tagit över.
2022-07-21, 13:45
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Finns en shop här som omnämns flera gånger som öppet säljer morfinpreparat på deras hemsida. Alla aktörer har andra affärsverksamheter vid sidan av dessa säljer inte enbart steroider utan brukar ofta vara annat också för att dryga ut kassan. Men om analyserna visar att Pro Oil/Pro Oral är underdoserat så har dem endel att jobba med dem nya som har tagit över.

Det är ganska naturligt att ha affärsverksamheter vid sidan av en shop eftersom noltaxerare granskas extra noga av myndigheter. Att ha en affärsverksamhet vid sidan av betyder inte att alla shopar som säljer steroider också säljer knark. Det finns anledningar till att de stora marknadsplatserna för steroider har en strikt nolltolerans mot drog och vapenförsäljning.

Sedan, utan att ta någon shop i försvar, så är det en betydande skillnad på att sälja ett eller ett par enstaka morfinpreparat och att ägna sig åt det ägarna bakom Apoteksbutiken/Mshop sysslade med i termer av narkotikaförsäljning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in