2020-05-28, 13:22
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Finns mycket intressant att läsa om Mshop på BM.

Vad är BM?

Mvh
2020-05-28, 14:15
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Vad är BM?

Mvh

Bodymass forum.
2020-05-29, 14:01
Medlem
Exodus78s avatar
RoidTech Gröna

Denna gång blev det en beställning på Testo P och Tren A.

Bemötande: Mycket bra och snabb hantering och korrespondens.
Leverans: Väl förpackat i dubbla påsar bubbelplast samt kom efter 2 dagar.
Innehåll: Inga konstigheter. Lite trist med provisoriska etiketter - men i sanningens namn betalar jag hellre för en bra produkt än en professionell etikett.
Övrigt: Fick åter en liten present med i leveransen. Tack!

Ser fram emot att börja använda dessa produkter för att jämföra med tidigare erfarenheter.

Mvh Exodus
2020-05-29, 18:18
Medlem
Någon som testat Anavar av PRO OIL / Zentech / ZPHC ?

Körde alltid PRO OIL förut men börjat köpa Zentech, känns bättre med plomberat skit än saker som komme ri plastpåsar, känns mkt mer "Pharma grade" så att säga, (även om jag inte har den blekaste om det skiljer sig egentligen).
2020-05-29, 19:19
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Någon som testat Anavar av PRO OIL / Zentech / ZPHC ?

Körde alltid PRO OIL förut men börjat köpa Zentech, känns bättre med plomberat skit än saker som komme ri plastpåsar, känns mkt mer "Pharma grade" så att säga, (även om jag inte har den blekaste om det skiljer sig egentligen).

Kul med flashiga produkter men i slutändan bryr jag mig inte om mina vialer är handskrivna sålänge det är rätt mängd och ämnen i produkterna.

Du blir nog nöjd med alla av dessa tre, men det som är "mest Pharma Grade" är ZPHC utan tvekan.
2020-05-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Kul med flashiga produkter men i slutändan bryr jag mig inte om mina vialer är handskrivna sålänge det är rätt mängd och ämnen i produkterna.

Du blir nog nöjd med alla av dessa tre, men det som är "mest Pharma Grade" är ZPHC utan tvekan.
Tack, men care to elaborate? Testat alla dessa tre menar du?
2020-05-29, 21:08
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Tack, men care to elaborate? Testat alla dessa tre menar du?

Testat Pro Orals Anavar samt zentechs oljor men det var ett tag sedan, men inget att klaga på, bra saker.
ZPHC släppte en kortfilm från deras lab och det är väl så nära apotek man kan komma iprincip det jag menade med att dem är "pharma grade" vilket du ville ha.
2020-06-01, 22:30
Medlem
Glomgolds avatar
Har handlat ett par gånger på mstore nu och måste säga att de sköter det sjukt proffsigt. Som att handla på Apotea. Utmärkta varor, ypperligt förpackat och snabba leveranser. Eloge!

Någon som testat deras PHD Reductil? Har provat olika Reductil för flera år sedan och bara fått skit helt utan någon skjuts.
2020-06-04, 18:04
Medlem
-Gustavssons avatar
Grönar apoteksBUTIKEN beställde en heldel från märket Noveaux ska bli intressant och testa.
2020-06-05, 11:28
Medlem
skitifittabaknulls avatar
La en beställning hos Apoteksbutiken som levererade dagen efter, bland annat Noveaux testo-e som jag upplevde som riktigt len! Noll pip och lätt ampull att bryta.

Håll er borta ifrån batch 3 är min rekommendation, bara att läsa flertalet trådar som rör det märket.
2020-06-05, 19:23
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Håll er borta ifrån batch 3 är min rekommendation, bara att läsa flertalet trådar som rör det märket.

Vänligen förtydliga detta så att ingen tror att det är Nouveaux det gäller utan en annan leverantör/märke.
2020-06-06, 11:22
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
La en beställning hos Apoteksbutiken som levererade dagen efter, bland annat Noveaux testo-e som jag upplevde som riktigt len! Noll pip och lätt ampull att bryta.

Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Vänligen förtydliga detta så att ingen tror att det är Nouveaux det gäller utan en annan leverantör/märke.
Nouveaux och Apoteksbutiken grön

Slutstycket handlar märket denna tråd behandlar (FB) Svullnad och feber efter 6 sticket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in