Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-22, 22:01
  #3289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixxx
Shoppar som säljer prepp med utgånget datum är det något att ha? Finns shoppar som säljer bra märken som ph remedies men som tex gick ut 2021.
Vill jättegärna veta om någon testat detta och kan uttala sig!
Mvh
Vad för typ av produkt(er)? Olja eller tabletter? Peptider?
Citera
2024-03-22, 22:26
  #3290
Medlem
matrixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Vad för typ av produkt(er)? Olja eller tabletter? Peptider?
Den ja såg va testo p så generellt alla oljor, Men vill gärna veta om orala också. Mvh
Citera
2024-03-24, 19:26
  #3291
Medlem
Bästa melanotan?
Citera
2024-03-25, 10:20
  #3292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
fick från apogainz.com i fredags.
Skulle aldrig beställa från någon shop som bara har en hemsida utan att ha en tråd på något forum då det är en perfekt utgångspunkt för scam.
Citera
2024-03-25, 10:32
  #3293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Skulle aldrig beställa från någon shop som bara har en hemsida utan att ha en tråd på något forum då det är en perfekt utgångspunkt för scam.
Admin här på dopingdelen måste börja bannlysa användare som kommer in för att enbart spamma sin scam butik som de nyligen öppnat för att håva in några hundralappar.
Citera
2024-03-25, 10:53
  #3294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Admin här på dopingdelen måste börja bannlysa användare som kommer in för att enbart spamma sin scam butik som de nyligen öppnat för att håva in några hundralappar.
Kravet för att posta här är bara att ha en hemsida och minns att jag blev tillsagd en gång i tiden när jag länkade till VG som då bara hade en tråd på HB till en början och min gröning här blev borttagen.
Lösningen kanske är att kräva att de som postar även kan visa upp att shopen har en säljtråd på något forum med visst antal gröningar innan de tillåts nämnas här och utdela varningar/avstängningar för de som bryter mot detta?
Lite lättare att administrera än att kräva att admin själva kollar upp varenda shop.
Citera
2024-03-25, 11:00
  #3295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Kravet för att posta här är bara att ha en hemsida och minns att jag blev tillsagd en gång i tiden när jag länkade till VG som då bara hade en tråd på HB till en början och min gröning här blev borttagen.
Lösningen kanske är att kräva att de som postar även kan visa upp att shopen har en säljtråd på något forum med visst antal gröningar innan de tillåts nämnas här och utdela varningar/avstängningar för de som bryter mot detta?
Lite lättare att administrera än att kräva att admin själva kollar upp varenda shop.
Håller med, jag har också länkat till riktiga AAS butiker som säljer riktiga varor inrikes där länkarna blir borttagna omgående av moderatorerna men dessa jävla horungar som postar länkar till sina fake Alpha Pharma sidor, dem får vara kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback