2022-07-13, 19:39
Medlem
Nån butik som har Cabergoline?
2022-07-14, 19:50
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Dom verkar ju ta kontanter vilket jag uppskattar, men vad tror ni om deras produkter? Är det bra grejer?
Både jag och tjejen har kört och kör (tjejen) teamxburns produkter och dom funkar felfritt.

Bruden ligger ju på hgh och även kört mello2 från dem medans jag har testat Stackers. Sneglar åt Anavar men inte klivit på ännu. För att svara på din fråga så JA deras produkter är mycket bra!
2022-07-14, 20:07
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Nån butik som har Cabergoline?

Växtgaranten har av märkena B.M. Pharmaceuticals och Hilma Biocare
2022-07-15, 08:23
Medlem
George1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ticsmongo
Vad är detta för skämt? TeamXBurn.biz påstår att dem blivit utsedda till årets webbshop 2020 och 2021, enligt vilka? Deras hemsida blev registrerad 2021-11-09, https://who.is/whois/teamxburn.biz

Skärmdump på lögnen: https://i.postimg.cc/p2S2SfzM/image.png

Kan man öppet ljuga om något sådant, undra vad de mer ljuger om. Jävla luffare.

Jag handlade av dem redan vid 2012/13 då dom fanns på andra plattformar. När hemsidan skapades vet jag ej men finns köp&sälj forum där dom vart aktiva sedan långt tillbaka.
2022-07-16, 18:54
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
Jag handlade av dem redan vid 2012/13 då dom fanns på andra plattformar. När hemsidan skapades vet jag ej men finns köp&sälj forum där dom vart aktiva sedan långt tillbaka.

Ja dem är gröna iallafall det som är huvudsaken, sen är det väl lite kryddat med bästa hemsidan osv men ja vem orkar bry sig om det.
2022-07-18, 13:46
Medlem
Mastifmeisters avatar
Stor gröning till Apoteksh*set. Bra kommunikation och välpackat.
2022-07-18, 16:08
Medlem
Jagozars avatar
Gröning till Växtgaranten. La beställning i onsdags och fick hem det i brevlådan idag, måndag.
2022-07-19, 11:29
Medlem
goofers avatar
Nu finns en fup att läsa om en viss shop som rekas här hela tiden, kanske folk kan fatta nu att den shoppen säljer undersdoserade aas.
Det vore klädsamt om ni som hela tiden rekar denna shop lägger ner det nu!
2022-07-19, 13:22
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nu finns en fup att läsa om en viss shop som rekas här hela tiden, kanske folk kan fatta nu att den shoppen säljer undersdoserade aas.
Vore ju bra om du skriver ut vem det gäller för oss som inte vet? Eller?
2022-07-19, 14:28
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Vore ju bra om du skriver ut vem det gäller för oss som inte vet? Eller?
Vet inte om det är tillåtet att namnge denna shop i samband med kritik.
Men de stängde ner förra året pga "inbrott" i deras shop och en annan nära ansluten shop. Nu var det ju Polisen som stod för "inbrottet" och därmed stängde de ner shopen och beslagtog allt.
FUP finns på minst ett av byggarforumen.

Shopen är dock uppe igen med vad vi får förmoda nya aktörer.
2022-07-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Blir ju svårt för folk att fatta om man inte vet vilken shop det gäller.

Om det är en röd shop kan du ju skriva ut det så ingen annan åker på att köpa därifrån
2022-07-19, 14:44
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Blir ju svårt för folk att fatta om man inte vet vilken shop det gäller.

Om det är en röd shop kan du ju skriva ut det så ingen annan åker på att köpa därifrån

Flera shoppar har/haft problem och har haft "lagerinventeringar" "semesterstängt" packare som är "sjuk"
Shoppen som benämns är inte röd. Men vi går mot mörkare tider då polisen lägger ner stora resurser på onlineförsäljningen då det inte sker liveförsäljning som det gjorde på 90talet och senare efter det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in