2022-02-03, 21:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Och shoppen heter?

Den heter just "advar pharma" 😆
2022-02-04, 19:41
Medlem
-Gustavssons avatar
Roidtech och Mshop har öppnat idag såg jag! Behövs verkligen då det har varit ont om bra shoppar.
2022-02-05, 04:02
Medlem
PWO legit? Bra kvalité på deras melanotan? Kan någon mer gröna?
2022-02-05, 10:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Roidtech och Mshop har öppnat idag såg jag! Behövs verkligen då det har varit ont om bra shoppar.

Tycker du M har stått för bra kvalitet?

Blev han inte bannad på en bräda för att ha sålt verkningslösa prepp eller minns jag fel?

Dock tycker jag det är sunt ned konkurrens och att det finns ett brett val av shoppar att välja på.

Men det man köper är ändå ganska likvärdigt, hemkokt olja med mer eller mindre påkostade förpackningar.

Men man har ju iallafall en chans att välja bort de som lurat sina kunder förr.
2022-02-05, 11:33
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tycker du M har stått för bra kvalitet?

Blev han inte bannad på en bräda för att ha sålt verkningslösa prepp eller minns jag fel?

Dock tycker jag det är sunt ned konkurrens och att det finns ett brett val av shoppar att välja på.

Men det man köper är ändå ganska likvärdigt, hemkokt olja med mer eller mindre påkostade förpackningar.

Men man har ju iallafall en chans att välja bort de som lurat sina kunder förr.

Det tycker jag definitivt att Max gör har legat på hans prepp i flera år och har även flera vänner som tävlar som plockat hem flera vinster i Sverige som ligger på hans prepp och det är inte MP-grabbar. Sen åker alla shoppar på en smäll av kinesen förr eller senare när det kommer till raws

Den brädan du talar om har ett intresse i flera shoppar men den diskussion har redan tagits upp här och det är offtopic.

Ja det stämmer väl hyfsat bra på det sistnämnda sen finns det större LAB som Nouveaux och ZPHC mfl där standarden är lite högre.
2022-02-07, 19:55
Medlem
Är PWObutiken grön? Snabbt svar önskas!
2022-02-07, 20:17
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Är PWObutiken grön? Snabbt svar önskas!

Frågade själv tidigare i tråden och den ska vara grön
2022-02-08, 01:15
Medlem
bobo909s avatar
Är dom nya som driver mshop legita? Finns ju flertal samma produkter som nog fan varit med sedan jag preppade för första gången för typ 12 år sedan.

Nya mshop legit eller scam? Letar testo och har tyckt Max levererat tidigare.
2022-02-08, 08:45
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Är dom nya som driver mshop legita? Finns ju flertal samma produkter som nog fan varit med sedan jag preppade för första gången för typ 12 år sedan.

Nya mshop legit eller scam? Letar testo och har tyckt Max levererat tidigare.

Ja det görs inte nya steroider på löpande band direkt. Har beställt därifrån och inväntar leverans meddelar här i tråden när det kommer i lådan. Beställde mest av märket PharmaQ.
2022-02-08, 11:48
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ja det görs inte nya steroider på löpande band direkt. Har beställt därifrån och inväntar leverans meddelar här i tråden när det kommer i lådan. Beställde mest av märket PharmaQ.

Uppdatera gärna. Det enda jag reagera på var att kontant köp nu låg på tusenlappen och upp. Har för mig att det tidigare legat på minst 5k, då jag använt mig och trivs med det betalningssättet.
2022-02-09, 14:00
Medlem
Nån som köpt av nya MShop och kan bekräfta grön?
2022-02-10, 09:09
Medlem
qtboys avatar
Kan slå ett grönt slag för teamxburn.biz
(Vet inte om man får outa sourcen med URL men Modsen får gärna rätta mig om jag gjort fel)
Inhandlat 100 enheter av Xburns hgh, tösen som kör dessa och hon har plöjt igenom 100 enheter och beställde ytterligare 100 enheter som landade igår.
Anledningen till att "vi" grönar efter andra leveranser är för att hon ville testa produkterna först och även skicka en vial på analys, en säljare är inte grön bara för att beställningen kommer fram. I mitt tycke dåra...

Summering
Alltid hjälpsamma vid miljontals frågor per mejl. Breven har kommit fram max 2 dagar efter betalningen vid båda tillfällen.
Team xburn är gröna och får 5/5 av mig.
Janoshik analyseringen av tillväxten visade 9,8 IU enheter per vial / på hemsidan står det 10IU
I efterhand känns det väll surt att ha bränt x antal tusenlappar på denna analys då den visade rätt men enligt många r fejkade tillväxt vanligare än mellanmjölk så allting gott antar jag (-:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in