Citat:
Jag drar inga slutsatser och det känns märkligt att du kan göra detta.
Citat:
Jag redogör för vad jag tror.
Jag försöker inte få dig att tro något, för jag är övertygad om att du är fast.
Är du övertygad om att väktarna minns allt korrekt, så är vi ju just där vi är med en rad uppgifter som SE kommer med men som han inte borde känna till som flyende GM.
Och det är här mitt stora tvivel finns kring honom som GM.
Citat:
Och vad hade du själv sagt till SE om du hade varit väktaren och han sagt detta?
”Jaha.. vad märkligt, kanske inte så bra att polisen söker en GM med felaktigt signalement, men åk hem och lägg dig Stig, det ordnar nog upp sig imorgon”?
Vilket förvisso SE tydligen ansåg; han fixade detta vid lunchtid efter PK. Ett halvt dygn senare.
Först då tycks han ha fått någon flashback; Hmm, en man i lång rock? Just det ja; min språngmarsch..kanske vore bra att meddela polisen att de kan ha fel signalement.
”Jaha.. vad märkligt, kanske inte så bra att polisen söker en GM med felaktigt signalement, men åk hem och lägg dig Stig, det ordnar nog upp sig imorgon”?
Vilket förvisso SE tydligen ansåg; han fixade detta vid lunchtid efter PK. Ett halvt dygn senare.
Först då tycks han ha fått någon flashback; Hmm, en man i lång rock? Just det ja; min språngmarsch..kanske vore bra att meddela polisen att de kan ha fel signalement.
Ja, vi har flera som inte togs på namn och åkte hem med värdefulla uppgifter..... än mer värdefulla då dessa sett GM till skillnad från SE.
Gahns uppfattning var ju att SE blivit "hörd" av polis.
Ulrika Rytterstål
Susanne Karlsson
Per Vallin
Christina Vallin
Stefan Glantz
Göran Israelsson
Kenneth Anders Ersson
Lena Bäsén
Bengt Palm
...men just den här meningen, ovan, är för mig märklig. Det låter som du säger att Engström ljuger om polisens bryskhet mot LP, men samtidigt säger du att Göstas uppträtt brysk mot LP. Hur går det ihop? Då är det väl ingen lögn?