2022-07-18, 20:48
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
. polisen har säkert redan alla bevis de behöver och vill bara ha mer info om killens ålder för att se vad straffet kan bli..

Så är det.

Polisiärt så är det här klappat och klart.

Negern Abushi är GM i detta vidriga dåd... och inget som Homoaktivist svamlar om kommer att förändra det.
Citera
2022-07-18, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nu ska vi ta reda på var våldtäktsnegern finns! Jag såg nått liknande på Lidl Trelleborg igår, men var nog inte han…

Här en bra bild på våldtäktsnegern, han är otroligt ful så han är lätt att känna igen.

https://twitter.com/Dykaren21/status...60737761071110

Alla måste leta efter han innan han våldtar igen.
Citera
2022-07-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Försöker bara behålla min objektivitet och klarsyn. Ingen är utpekad av polisen än, men en invandrarkille har behövt flyttas från Skellefteå på grund av ryktesspridning på nätet. Det är det enda vi vet i nuläget.

"Nätet" har haft fel flera gånger tidigare...

Åh herregud.. polisen har ju skrivit att pojken är flyttad från skellefteå för att ”lugna” människorna där..? Och för att så klart skydda honom ( så att äcklet inte ska mördas) Du tror inte att polis direkt skulle gått ut med att han var oskyldig?
Citera
2022-07-18, 20:51
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Vad sägs om normalt logiskt tänkande? Snubben flyttade på flickans cykel och visste dessutom var hon låg någonstans. Klart det är han

Vi vet inget om detta och en polisutredning pågår. Inget är känt om gärningsman och eventuella fakta kring brottet.

Det enda vi vet är att en invandrarkille har behövt flyttas från Skellefteå på grund av hot och ryktesspridning. Brottet ska ha begåtts för 1.5 vecka sedan, då är det synnerligen märkvärdigt om polisen inte har något som binder honom till platsen.
Citera
2022-07-18, 20:52
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag skriver om de dödshot som förekommer.
Att det är olagligt och inte hör hemma i en demokrati.
Detta är vad du lagt dig i.

Att känna avsky ang förövaren är inte ett dugg underligt vid ett så förfärligt våldsdåd.

Vid dödshot och uppvigling har gränsen överskridit vad det beträffar både förnuft, demokratiska värderingar och svensk lagstiftning.

Att påstår sig värna om demokratin och själva vill själva döda en minderårig innan det ens gått via rättssystemet är mer än korkat.

De som sen påtalar denna galenskap med rena mordhot och uppmuntran till brott förvandlas sen per automatik till att omhulda förövaren och inte bry sig om tjejen.

Det säger mer om din kognitiva förmåga än min inställning.
Att säga nej till dödshot är inte likställt med att ta hans parti, din dumma jävel.

Nej det är inte, men du liksom vissa andra ägnar hela din tid i tråden till whataboutism, så dina tankar verkar inte vara hos flickan i första hand. I så fall har du ett väldigt lustigt sätt att visa det. Ska du sitta och säga det till flickans föräldrar också, "psst glöm inte bort SD:aren som styckmördare sin kompis."

Menar ni att människor inte anser att han ska sitta i fängelse? Skillnaden är att alla brott ni nämner handlar om folk som redan dömts och sitter, eller kommer sitta, i fängelse. Den här pojken å andra sidan kommer sannolikt inte få något straff, och det är en stor anledning till all ilska och frustration, vilket jag finner väldigt förståeligt givet det brutala sexuella våld han utsatt henne för, samt hur livsfarlig en sådan person är.

Jag tvivlar dock inte på att du håller med i sak. För jag gissar att även du har ett hjärta.
Citera
2022-07-18, 20:53
Medlem
Cassisss avatar
Vet inte hur jag lägger till bild, men hittade på 9gag.com att flickans pappa är känd i drogvärlden där som en av grundarna till darknet Skellefteå. Sanningshalten i det?

https://9gag.com/gag/aOQW2GR#comment

Kommentar nästan längst ner.
Citera
2022-07-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Många brott som varit "Polisiärt" uppklarade som varit fel. Vad skoterraggare till poliser som dricker hembränt till maten påstår är ganska ointressant.

Och hur många fall som polisen löst har varit rätt? Du hakar upp dig på de fåtal fel de gjort.. äckligt hur du sitter och kämpar för att försvara en unge som misshandlat sönder en 9åring och våldtagit henne.. du borde skämmas så mycket över dig själv..
Citera
2022-07-18, 20:58
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Skiter väl i om han är vit, blå, gul eller grön, det är pöbelmentaliteten jag stör mig mest på.

Så fort ni rasister hör att en färgad är misstänkt för något ska epan och högafflarna fram och "negern" ska hängas i närmsta träd". Du verkar även ha ett behov att skriva neger i var tredje ord. Vad spelar det för roll för BO om han var neger eller inte? Skadorna är ju samma oavsett.

Det spelar en avgörande roll för samhällsutvecklingen.
Varför är detta så svårt att förstå?

Det kommer alltid att finnas etniskt svenska kriminella, men destta är irrelevant.
Om en migrerad GM är i landet med stöd av en medvetet förd politik så ligger ett ansvar för händelsen på de partier som fört denna politik och deras väljare, och dådet hade kunnat undvikas helt med en annan politik.

Det handlar om politiskt ansvarsutkrävande och uppföljning av förd politik.

Har inget med rasism att göra, hur gärna du än vill det.
Citera
2022-07-18, 20:59
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ynkkraina
Här en bra bild på våldtäktsnegern, han är otroligt ful så han är lätt att känna igen.

https://twitter.com/Dykaren21/status...60737761071110

Alla måste leta efter han innan han våldtar igen.

Men i Rinkeby eller Tensta kommer det vara svårt at hitta honom. Han smälter in bra där. Om du går på Rinkeby torg en tisdag eftermiddag och försöker tränga dig fram genom en hop på sådär 100-200 tjattrande somaliska män mellan 10-70 år som uppehåller sig på torget så vågar jag påstå att det är svårt att särskilja juniorpedofilen i den hopen.
Citera
2022-07-18, 21:03
Medlem
Citat:
Försvarar rättssäkerheten, du vet den som vi mer civiliserade människor värnar om? Nu går till inte till så i en rättsstat som det gör där uppe i lappland att man samlas på lokala macken dricker hembränt utspätt med cola från Lidl och har en folkdomstol sen är fallet löst.

Nej du dricker nog starkare än så..
Men sanningen kommer ikapp .. fast att du inte vill..
Citera
2022-07-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darfsson
Har du en empatistörning eller är utvecklingsstörd? Vilket jävla SD mongo som helst borde förstå att hänga ut en utsatt flicka i en fruktansvärd situation över hela jävla Sverige är efterblivet.

Hade det hänt mina systrar, döttrar eller mamma hade jag väl för i helvete inte fotat stackaren och visat upp för alla. Riktigt äckligt beteende.

Skulle bli som USA, ni skulle flytta efter med eran förödande skit.
Dela landet och lova stanna i din sossesmörja, skulle inte tveka 1 sekund.
Citera
2022-07-18, 21:05
Medlem
Har flickan vaknat ?
Vart har GM transporteras? Stad ? By ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in