Citat:
Ursprungligen postat av
bulletproofsoul
Det vore väl ett otroligt stört beteende att vara glad och nöjd och skratta över en sådan händelse. Då vore mamman till flickan lika störd som juniorpedofilen.
Du missuppfattar. Min vän skrattar inte åt vad som hänt hon skrattar för att kroppen mår bra av skratt och det är ett sätt att förminska minnet av det hemska som skett då minnen är spänningar i kroppen och skratt är som en inre livgivande massage. Vill du gå och bära det med dej resten av livet eller följa modern beteende psykologi? Min stackars lilla flicka eller "vad han blev tokig på sin födelsdag, födelsdagar är dumma, haha". Och har inte barnet kroppssmärtor så ler barnet och en liten läkning skedde.
Att tänka och agera enligt gammal skolpsykologi eller ingen psykologi bedömning ger exakt det tillstånd vi ser i dagens Sverige, jag gillar det inte, käringarna och kompisar till de som vill in måste ut.
Visst skall barnet berätta om det vill men fråga inte om barnet inte vill för det är faktiskt över utom ev kroppskador. Barnet är hemma igen och så småningom faller minnena bort mer och mer om du ser på barnet med styrka och inte "min lilla stackare, det är sååå synd om dej".
Styrka handlar alltid om att vara stark nu liksom hela livet som levs nu och inte varken igår eller i morgon. Det borde Sverige ge sina barn så de har kraft att skrämma iväg alla getingar och mygg som smygit in när dörren inte var stängd och även spöken som inte finns. Nu kallas de papperslösa.
Här är allt folk registrerade och var tredje månad ett besök på immigtationen annars åker jag ut och de har bra koll trots låg utbildning och de vet var folk bor. De vill sitt folk väl och vi gäster skall anpassa oss eller åka ut. Klara direktiv direkt och inte vänta i åratal, så tokigt.
Borde nog inte ha skrivit om detta här för det passar inte in på situationen så enkelt men ändå, ursäkta!