Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Kaj Linna pekades ut på internet och av polisen i samma region som denna, polisen i samma region planterade även "bevis" som fällde honom i domstol. Sen efter 13år blev han frikänd.

Så skoterpolisen har verkligen inte mitt förtroenden.

Jaja fortsätt ha ditt hopp uppe.. polisen har säkert redan alla bevis de behöver och vill bara ha mer info om killens ålder för att se vad straffet kan bli..
Citera
2022-07-18, 20:42
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Kaj Linna pekades ut på internet och av polisen i samma region som denna, polisen i samma region planterade även "bevis" som fällde honom i domstol. Sen efter 13år blev han frikänd.

Känn lugnet. Negerjävel är skyldig. Kaj Linna var vit, precis som grabbarna som blev oskyldigt anklagade för mordet på Kevin.
Citera
2022-07-18, 20:43
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:

Norrbotten och Västerbotten skiljer sig åt ganska mycket, och tyvärr säger ju Kaj Linnas egna bror fortfarande att det var Kaj som attackerade honom. Vittnesmål väger väldigt tungt i hur man styr en utredning.
Citera
2022-07-18, 20:44
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom har nog bevis så att det räcker och blir över.
Annars hade dom inte beställt en åldersprövning. Var inte så jävla godtrogen och naiv!!

Försöker bara behålla min objektivitet och klarsyn. Ingen är utpekad av polisen än, men en invandrarkille har behövt flyttas från Skellefteå på grund av ryktesspridning på nätet. Det är det enda vi vet i nuläget.

"Nätet" har haft fel flera gånger tidigare...
Citera
2022-07-18, 20:44
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Inte alls likt en vanlig förståndshandikappad skriva sånt. Jag börjar tror att den här juniorpedofilen inte är så förståndshandikappad som all vill ge sken av.

Nej, han går nog bara i särskola för att han har inlärningsproblem, inte att han är gravt förståndshandikappad.
Citera
2022-07-18, 20:45
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Vad består din insyn av? Vad ett fyllo sagt på lokala bensinmacken när du tankade skotern?

Gå tillbaka och läs dom uppgifterna som jag (och ett par till) var först ute med så kanske det klickar.
Citera
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Och din största mardröm är att du och dina negerpolare hamnar i skiten för det som våldtäktsNegern gjorde!

Du är så pass jävla rädd så att du vägrar inse fakta.

Skiter väl i om han är vit, blå, gul eller grön, det är pöbelmentaliteten jag stör mig mest på.

Så fort ni rasister hör att en färgad är misstänkt för något ska epan och högafflarna fram och "negern" ska hängas i närmsta träd". Du verkar även ha ett behov att skriva neger i var tredje ord. Vad spelar det för roll för BO om han var neger eller inte? Skadorna är ju samma oavsett.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darfsson
Har du en empatistörning eller är utvecklingsstörd? Vilket jävla SD mongo som helst borde förstå att hänga ut en utsatt flicka i en fruktansvärd situation över hela jävla Sverige är efterblivet.

Hade det hänt mina systrar, döttrar eller mamma hade jag väl för i helvete inte fotat stackaren och visat upp för alla. Riktigt äckligt beteende.

Jajaja, vet du vad? Sätt ditt jävla sätt på prov då? Låt oss dela landet så vi som inte vill ha eran skit, oroa oss för blattar som langar på småtjejer knark och överfallsvåldtäkter så är det fritt fram för dig att moral predika i eran egen jävla utopi då?
Citera
2022-07-18, 20:46
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nu ska vi ta reda på var våldtäktsnegern finns! Jag såg nått liknande på Lidl Trelleborg igår, men var nog inte han…

I Rinkeby kryllar det med snubbar som är nästan på pricken lika som juniorpedofilen. Det smartaste vore om de skaffade någon soc lägenhet till de här pajaserna i Rinkeby, Tensta, Rosengård eller nåt liknande skitställe. Då skulle gm smälta in totalt i närmiljon. Dessutom har ingen något koll i dessa områdena så han kan få leka ifred och fritt med småflickorna. Vem vet beroende på vilken status hans klan har så kanske familjen kan deala med lokala klanledare så att han får tillgång till småflickor mer diskret och kontinuerligt och tillochmed får leka i någon lägenhet och inte behöver rulla runt i skogen bland barr och kottar.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-18 kl. 20:54.
Citera
2022-07-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Försöker bara behålla min objektivitet och klarsyn. Ingen är utpekad av polisen än, men en invandrarkille har behövt flyttas från Skellefteå på grund av ryktesspridning på nätet. Det är det enda vi vet i nuläget.

Vad sägs om normalt logiskt tänkande? Snubben flyttade på flickans cykel och visste dessutom var hon låg någonstans. Klart det är han
Citera
2022-07-18, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Men vakna nu, det var DU som började prata om incels i denna tråden.
Men sedan hänvisade du till andra fall bara för att få kasta skit på MÄN.

Så jag frågade bara om det fall jag länkade skulle kunna vara ett sådant fall.

VAKNA och ta ansvar för vad du skriver istället för att sopa undan det på mig.

Men vad svamlar du om? Jag skrev att det är större chans att bli överfallen av en sådan typ av man än en mörkhyad man från Mellanöstern eller Afrika när det handlar om våldtäktsmord.

Jag tänker Ida Johansson som blev överfallen och mördad i joggingspåret...
Anders Eklund och Engla..Peter Madsen- Kim Wall.. och sen finns det en drös fler som är gjorts av vita män.
Självklart är utländska från vissa kulturer inräknat i våldtäkter också men oftast våldtar dom bara kvinnor ute men inte lika ofta mördar och torterar sina offer.
Citera
2022-07-18, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes

MEN NU FÅR DU VÄL GE DIG! Läs på lite innan du öppnar munnen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in