2022-07-18, 21:06
Medlem
NightmareFuel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Om man tittar på GM:s tiktok (han har två)
Så står det vid ett videoklipp från 2021-2-14 :
”Yeah I suffocate quick. Yeah does that make me a bitch”
Verkar vara känsligt skriva ut namn nu fick en varning innan.

Han verkar leva sig in i någon fantasiroll att han är en gangster rappare och flashar med lyxbilar. (Hans mål i livet?)

Berätta mer, gangster och lyxbilar, men vad har MGM mer för mål eller drömmar i livet?

En töntig, fet och skelögd Etiopier (eventuellt med liten prinskorv) som drömmer om lyxbilar trots att han aldrig kommer få körkort. Vad ska han kalla sig som rappare: cockeyed monster?

Det blir inget annat än socialfallslägenhet och skyddad verksamhet för honom. Så han kan slå sina mål och drömmar ur hågen, sedan kan han även glömma framtida vänner och partner.

Kvinna: Mm, så hur var din första gång?
GM (som vuxen): …
Senast redigerad av NightmareFuel1 2022-07-18 kl. 21:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Vore bra om fallet överläts till någon annan region så att inte utredarnas morfar och pappa är samma karl.

Norrlänningar är ju inte en ras så det blir väl svårt att kalla dig rasist, men du verkar ha en hel del fördomar mot dem, liknande dina hatobjekt mot afrikaner, araber, osv.
Ni kanske är rätt lika egentligen?
Om valet står mellan en "giant douche" och en "turd sandwich" återstår det kanske bara att rösta blankt.
Citera
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Men vad svamlar du om? Jag skrev att det är större chans att bli överfallen av en sådan typ av man än en mörkhyad man från Mellanöstern eller Afrika när det handlar om våldtäktsmord.

Jag tänker Ida Johansson som blev överfallen och mördad i joggingspåret...
Anders Eklund och Engla..Peter Madsen- Kim Wall.. och sen finns det en drös fler som är gjorts av vita män.
Självklart är utländska från vissa kulturer inräknat i våldtäkter också men oftast våldtar dom bara kvinnor ute men inte lika ofta mördar och torterar sina offer.

Japp, jag håller med dig. Själv skiter jag fullständigt i vilka färger folk har.

Det var bara ditt sätt att uttrycka dig generellt i en tråd som handlar om barn.

Vänner?
Citera
2022-07-18, 21:08
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassiss
Vet inte hur jag lägger till bild, men hittade på 9gag.com att flickans pappa är känd i drogvärlden där som en av grundarna till darknet Skellefteå. Sanningshalten i det?

https://9gag.com/gag/aOQW2GR#comment

Kommentar nästan längst ner.

Sammanfattningen finns länkad i första inlägget och borde läsas av alla. (FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå (2022-07-07)
Citera
2022-07-18, 21:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Nej det är inte, men du liksom vissa andra ägnar hela din tid i tråden till whataboutism, så dina tankar verkar inte vara hos flickan i första hand. I så fall har du ett väldigt lustigt sätt att visa det. Ska du sitta och säga det till flickans föräldrar också, "psst glöm inte bort SD:aren som styckmördare sin kompis."

Menar ni att människor inte anser att han ska sitta i fängelse? Skillnaden är att alla brott ni nämner handlar om folk som redan dömts och sitter, eller kommer sitta, i fängelse. Den här pojken å andra sidan kommer sannolikt inte få något straff, och det är en stor anledning till all ilska och frustration, vilket jag finner väldigt förståeligt givet det brutala sexuella våld han utsatt henne för, samt hur livsfarlig en sådan person är.

Jag tvivlar dock inte på att du håller med i sak. För jag gissar att även du har ett hjärta.
Det framgår klart och tydligt att jag anser att det högst primära är att flickan inte får bestående skador.

Det framgår helt klart att jag anser det som ett vedervärdigt brott - varav jag även är intresserad hur myndigheter eller skola hanterat det här med tanke på att det ser ut som att han eskalerat bland alla varningssignaler.

Inse för fan att gapa politiska slagord och skrika "ut med negern" inte är ett ultimat tecken på bry sig om flickan som per automatik diskvalificerar alla andra.

Hat och att uppmuntra att skita i lagen i klass med underutvecklade medeltida amöbor är inget jävla tecken på omsorg.
Citat:
Menar ni att människor inte anser att han ska sitta i fängelse?
Jag är inget "ni" även om du ägnar sig åt groupthinking och en gemensam inskränkt vokabulär i stereotyper.

Jag menar att han absolut inte ska sitta i nåt fängelse om han är ett barn enligt lagen.
Likt vilket annat barn som helst, svensk or what ever.

Har du en annan åsikt kan du gå till nåt juridiskt forum och ventilera.
Senast redigerad av develi 2022-07-18 kl. 21:18.
Citera
2022-07-18, 21:11
Medlem
Citat:
Starka argument. Du gör verkligen oss tvivlare mer övertygande om att vi har rätt.

Ska du ut och måla hakkors på epan ikväll?
Har ingen🤔 får bli på min cykel i så fall.. 🙄
Dina argument är inget vidare de heller.. snarare värre än mina.. Men dina fantasier om hur oskyldig han är så korkade så man nästan vill kasta mobilen i golvet 🙄
Citera
2022-07-18, 21:12
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Har ingen🤔 får bli på min cykel i så fall.. 🙄
Dina argument är inget vidare de heller.. snarare värre än mina.. Men dina fantasier om hur oskyldig han är så korkade så man nästan vill kasta mobilen i golvet 🙄

Men du har ju inte kommit med fakta mot mina "korkade" argument? Utan bara trams till svar, så släng mobilen i golvet du.
Citera
2022-07-18, 21:12
Moderator
OYs avatar
Ett moderatormeddelande för tråden lyder;

Citat:
Beakta forumets regler:

Regel 0.10 Personuppgifter

Om uppgiften är en gissning, spekulation eller ett antagande ska det framgå.

Regel 1.12. Integritetskänsliga uppgifter

Enbart förnamn på BO är tillåtet.
Inga adressuppgifter får postas för MGM och BO.

Som en påminnelse.

/Mod
Citera
2022-07-18, 21:15
Medlem
Cassisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Sammanfattningen finns länkad i första inlägget och borde läsas av alla. (FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå (2022-07-07)

Tack så mycket!
Citera
2022-07-18, 21:15
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Men du har ju inte kommit med fakta mot mina "korkade" argument? Utan bara trams till svar, så släng mobilen i golvet du.

Vänta dig inte något mer utvecklande svar från Flashback. Ett brott har begåtts, en ung invandrarkille pekas ut på nätet utan några som helst bevis. Flashback går bärsärk.

Många är de trådar som startats likadant och där gärningsmannen sedan kommer ut som kritvit. Ofta svalnar då intresset hos Flashback.
Citera
2022-07-18, 21:16
Medlem
Citat:

Har du kommit med fakta😅
- polisen har inga bevis.. (&#128580
- paret som hittade pojken såg inget som visade på att pojken var skyldig…
- Pojken var inte smutsig
Snälla du det var inte så mycket starka argument..
Och nej mobilen behåller jag så att jag kan läsa dina extremt korkade inlägg😁
Citera
2022-07-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneGitarr
Norrlänningar är ju inte en ras så det blir väl svårt att kalla dig rasist, men du verkar ha en hel del fördomar mot dem, liknande dina hatobjekt mot afrikaner, araber, osv.
Ni kanske är rätt lika egentligen?
Om valet står mellan en "giant douche" och en "turd sandwich" återstår det kanske bara att rösta blankt.
Homoaktivistbögen kan visst vara rasist! Han kan vara från MGM:s hemby i Etiopien och hatar vita, vad vet vi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in