2022-07-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Det beror faktiskt helt och hållet på. När småflickor våldtas kan det lätt gå sönder helt i livmodertappen och de kommer aldrig kunna bära ett barn.
Men den här killen har nog en väldigt liten prinskorv
Citera
2022-07-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Inte du heller, men dom som hittade henne har, och dom säger att det inte fanns några.

”de som hittade henne”? Menar du paret? Som att de är utbildade till att se spår.. Antar att även om polisen lägger fram 100 bevis på att det är killen som gjort det så kommer du aldrig att godkänna bevisen.. du har redan intalat dig för att pojken är oskyldig, punkt slut liksom...🙄
Citera
2022-07-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Frågan är om det ens är denna kille som är GM. Vissa rasister på Flashback och i Skellefteå har "fallet klart" men inget är klart i verkligheten.

Den stackars killen har t.o.m behövt flyttas från staden på grund av ryktesspridningen.

Varför skulle det inte vara han?
Citera
2022-07-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Det enda sjukt empatilösa i den här historien är negermonstrets brutala våldtäkt och misshandel av den oskyldiga lilla vita flickan.

Det enda som mäter sig med det är alla empatilösa vänsterfeminister i tråden som tycker synd om negermonstret.

Det är väl ingen här som tycker synd om negern? Det är synd om flickan. Sen blir det ännu mer synd om flickan när white thrash sitter och sprider bilder på henne i en utsatt situation
Citera
2022-07-18, 20:14
Medlem
Hur hittades gärningsmannen
Citera
2022-07-18, 20:15
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Sluta nu med ditt hemkokta svammel om juridik där du svävar iväg åt alla håll.

Lagen är hur tydlig som helst ang dödshot, uppvigling etc och det är hur tydligt som helst att det inte är rätt om man nu påstår sig värnar om demokrati.

Det är liksom inte ok att varken mörda eller stycka folk även om vissa inom SD kanske tror det.

Är det okej eller inte med grova brott? Du tycker ju å ena sidan det är fullt rimligt att pojken inte ska omfattas av lagen, trots att han inte bara våldtagit utan även nästintill mördat en 9-årig flicka, eftersom din "demokrati" inte anser att han ska straffas - samtidigt som du upprepar hur vidriga alla andra är och pratar om helt andra brott. Du har mig veterligen inte vågat säga ett enda "dåligt" ord om gärningsmannen än, medan du spammar tråden om hur vidriga alla andra är.

Men du kanske tror att det hjälper att någon socialkärring med regnbågshatt tutar i han lite "värderingar" så är allt löst sen? Lycka till, för det är ungefär det som väntar honom. Jag hade lagt in en skrattemoji om det inte vore så tragiskt att det tyvärr innebär att han kommer våldta och kanske mörda fler flickor. Och då kommer ni sitta här och fortsatt försvara honom.
Citera
2022-07-18, 20:16
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Varför skulle det inte vara han?

Har inte sett något tekniskt som binder killen till brottet, bara en massa ryktesspridning.

Tragiskt att han därför behöver flyttas från staden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad ska vi i tråden göra åt saken då, du går ju på som en jävla ångvält här som om vore flashbackanvändarnas fel att BO anhörig har publicerat bild på flickan.

Det är inte unikt att publicera bild på ett brottsoffer och dennes skador ens om det handlar om ett flickebarn.

Det är inte unikt. Det är väl det som är sjukt. Man gör det med noll omtanke om vad det leder till - detta är ett prima exempel.

Det är nog bara flashbackarna som tror att kritik av att dela utsatta bilder på henne på något sätt innebär försvar av mannen som gjorde det. Sjukt infantilt. Därav går man fram som en ångvält mot de som försöker påstå att det är samma sak.
Citera
Medlem
Han var kvar på platsen när kopsen kom
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Ja, att det stör deras politiska agenda, att SD kan få mer röster och sådant.

Jag tänker att de personer jag riktade min frågeställning helst skulle ha total sekretess i detta sadistdåd för att inte störa deras narrativ.
Då duger det inte med insamlig för att hjälpa tösen och hennes anhöriga,ej heller att mamman postade ett par bilder.

Ingen av dem jag riktade frågeställningen till svarade på den.
De är nog besvikna på gm eftersom han bekräftade folks fördomar men de avskyr brottsoffret som de tycker lockade honom till brott.

De resonerar så här: om gm inte hade vistats i Sverige så skulle BO blivit attackerad av någon annan men om BO inte hade varit i Sverige så skulle GM aldrig begått något brott. Logiskt? Ja, enligt dumvänstern.
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Du har inte tänkt på alla hotade kvinnor som måste lämna sin hemstad och kanske sitt län och få skyddad identitet för att inte bli ihjälslagna?

Det där är vi inte särskilt upprörda över. Men att det skulle drabba en yngre tonårskille som har begått ett oerhört allvarligt övergrepp på en prepubertal liten flicka är tydligen för mycket för somliga.
Vad har detta med drevet jag nämnde alt citerade att polis informerar om att han inte är i länet och inte är på fri fot?

Beträffande kvinnor som behöver skyddad id beror det i huvudsak på män i nära relation som utövar våld i hemmet.

Beträffande barn som far illa eller mördas, är föräldrar/vårdnadshavare farligast för barnen.

Detta är jävligt många upprörda inkl mig över så ditt subjektiva tyckande och "vi" kan du hoppa över.
Citera
2022-07-18, 20:17
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Menar du på fullaste allvar att om dom som kommer först till platsen inte ser några tekniska bevis, så finns det inga!!

Är det verkligen vad du säger här!!?

Är du dum i huvudet eller?

Paret som hittade henne säger att det inte fanns synliga spår på MGM, detta till bloggen samnytt så det kan inte vara några vänsterextremister som ljugit för Aftonbladet.

Jag ställer mig tveksam till att man är helt fri från spår om man både våldtagit och misshandlat någon i en skog i flera timmar. Tycker du inte själv att det låter märkligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in