2022-07-18, 20:06
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Vad vet du om spåren som inte vi vet?

Läser du inte nassenytt?

Citat:
Hon berättar också att pojken inte hade några synliga tecken, som blod på kläderna eller liknande, från misshandeln.

– Vi upplevde honom ändå som lugn, men chockad. Han var inte hotfull mot oss när han visade platsen, säger hon.

https://samnytt.se/vittnena-motte-et...t-det-var-han/
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Har redan sagt detta. Men, inga spår på MGM, trots att han ska ha misshandlad och våldtagit i en skog flera timmar, rasistisk poliskår vill sätta dit en invandrare, så man trollar för att få till ett erkännande.

Sen efter detta trollar man bevisen.

Inga spår!!?

Det har du inte den blekaste jävla aning om!
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darfsson
Har du en empatistörning eller är utvecklingsstörd? Vilket jävla SD mongo som helst borde förstå att hänga ut en utsatt flicka i en fruktansvärd situation över hela jävla Sverige är efterblivet.

Hade det hänt mina systrar, döttrar eller mamma hade jag väl för i helvete inte fotat stackaren och visat upp för alla. Riktigt äckligt beteende.
Lägg inte mer börda på mamman.
Hon är nog tillräckligt tyngd.
Det är lätt att framställa sej själv som klok och vis när andra faller.
Citera
2022-07-18, 20:07
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Inga spår!!?

Det har du inte den blekaste jävla aning om!

Inte du heller, men dom som hittade henne har, och dom säger att det inte fanns några.
Citera
2022-07-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Jag gissar på att det kommer komma uppgifter som säger att vi inte har med ett barn att göra, när åldersbedömningen är klar

Inte en chans. Enligt den svenska definitionen av "barn" är man ett barn tills man fyller 18 år.

Inte en chans att åldersbestämningen kommer fram till att GM har fyllt 18 år.
Citera
Medlem
Laccens avatar
Låter inte bra att hon fortfarande är nedsövd.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursäkta men är du utvecklingsstörd?

Det han har gjort är oförlåtligt. Lämna han mitt ute i Östersjön med en sten runt fötterna för fan.

Men jag fattar inte hur sanslöst lågt IQ man måste ha om man inte förstår att det är vedervärdigt att hänga ut en liten våldtagen flicka över hela nätet. Tror du det är kul, att bli fotat och ha de bilderna för allas beskådan livet ut? Varje gång hon ska söka jobb, kommer dessa bilderna dyka upp. Varje gång nån söker hennes namn, är de för allmän beskådan.

Sjukt empatilöst för den stackars flickan, att folk inte förstår hur illa det beteendet är.

Vad ska vi i tråden göra åt saken då, du går ju på som en jävla ångvält här som om vore flashbackanvändarnas fel att BO anhörig har publicerat bild på flickan.

Det är inte unikt att publicera bild på ett brottsoffer och dennes skador ens om det handlar om ett flickebarn.
Citera
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Läser du inte nassenytt?
https://samnytt.se/vittnena-motte-et...t-det-var-han/

Frågan är om det ens är denna kille som är GM. Vissa rasister på Flashback och i Skellefteå har "fallet klart" men inget är klart i verkligheten.

Den stackars killen har t.o.m behövt flyttas från staden på grund av ryktesspridningen.
Citera
2022-07-18, 20:09
Medlem
Citat:
Har du en empatistörning eller är utvecklingsstörd? Vilket jävla SD mongo som helst borde förstå att hänga ut en utsatt flicka i en fruktansvärd situation över hela jävla Sverige är efterblivet.

Hade det hänt mina systrar, döttrar eller mamma hade jag väl för i helvete inte fotat stackaren och visat upp för alla. Riktigt äckligt beteende.

Lägg av med att hänga ut mamman! Fy fan vilket äckligt beteende!
Citera
2022-07-18, 20:11
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Inte du heller, men dom som hittade henne har, och dom säger att det inte fanns några.

Menar du på fullaste allvar att om dom civilister som kommer först till platsen inte ser några tekniska bevis, så finns det inga!!

Är det verkligen vad du säger här!!?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laccen
Låter inte bra att hon fortfarande är nedsövd.
Narkosen är borta men sover än normalt ibland tar det tid att vakna bara låta tiden har sin gång just nu
Citera
Medlem
Citat:

Inga spår på snubben nej, men spermafläckar lär ju finnas lite överallt på brottsplatsen, och jag tror knappast att paret som hittade flickan kunde se det, eller gick runt och letade för den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in