2022-07-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Bara funderade om din man får lite hjälp med att hämta barnen/avlämning.

Så att han inte gör allt hemma

Nej, det är jag som gör det mesta av hushållssysslorna.
Citera
2022-07-18, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Seriöst, kommer du aldrig framåt i ditt liv?

Hon kanske är nöjd med sitt liv förutom att folk bråkar med henne.
Citera
2022-07-18, 16:47
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Har du inget annat att ägna dig åt i livet? Kommer du någon vart genom att hänga här och spela dryg? Är du nöjd med att stå och trampa? Svara på det istället för att börja ptata om något annat. Eller är det för mycket begärt? Din intellektuella förmåga verkar vara begränsad om man säger så.

Jag tror användaren är mer nyfiken på vad du vill diskutera i din tråd. Jag upplever den användaren mest trevlig och väldigt bra på att skriva i trådar så det är lite konstigt att du svarar på detta sätt
Citera
2022-07-18, 17:00
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Hur ofta är det "normalt" att man bråkar i ett förhållande? Förut hände det nästan aldrig men nu är det tjafs mest hela tiden. Han klagar på att jag är lat, att jag aldrig vill göra något förutom att sitta med mobilen, titta på tv och bara ta det lugnt. Jag älskar att slappa och hatar att behöva vara igång hela dagarna. Jag gör gärna så lite som möjligt förutom att handla, tvätta, städa, laga mat och andra sysslor man inte kommer undan.

Han vill åka iväg på saker och inte vara hemma hela tiden. Själv trivs jag med att umgås med grannarna medan han tycker det är tråkigt. Det är ett evigt tjat samtidigt som vi är mitt uppe i en flytt. Jag skyller ofta på att jag är trött och måste vila men hur länge ska jag skylla på det?

I relationer så handlar det mycket om hur vi ser på oss själva. Du har negativa tankar om honom och om du inte vill bryta tankemönstret så kan du kasta in handduken.
Citera
2022-07-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Eller så är han ärlig.
Jag upplever användaren som väldigt down to earth och jag tycker om användaren för hans insikt, diskussioner och klockrena inlägg. Om det är så att jag lär något så är det bara bra

Det är dock min åsikt och behöver inte vara er men jag upplever TS som omogen kvinna tyvärr och dessutom en människa som utnyttjar andra för sitt eget intresse

Grundproblemet är ändå inte att TS tycker om att ta det lugnt utan att folk har svårt att acceptera det.
Citera
2022-07-18, 20:06
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Är det vad tråden ska handla om?

Bara om du vill, skämt åsido, kan inte för mitt liv förstå varför din man stannar hos dig som har varit otrogen o haft affärer med andra män av högst tvivelaktig karaktär. Du bidrar dessutom i väldigt låg omfattning till familjens försörjning, dessutom så tycker du det är besvärligt att ta hand om den egna avkomman, samtidigt som du vill skaffa fler barn så du kan fortsätta att vara hemma för att sitta i soffan o kolla Netflix o surfa på sociala medier..

Förstår att din man tröttnat på dig o oavsett vem han väljer som sin nästa partner så kommer denne att vara ett rejält kliv uppåt...
Citera
2022-07-18, 21:06
Medlem
Citat:
Du verkar känna mig bättre än jag själv. Kan inte du berätta om dig själv och vad du ägnar dig åt på dagarna? Förutom att titta på Netflix och hänga på nätet? Eller har du inga andra intressen? Du kanske också är lat och fördriver tiden med att snacka skit?

Skillnaden är att han sannolikt är en incel och har inte partner och 7-8 ungar.
Citera
2022-07-18, 21:13
Medlem
Jag står för att jag är lat, det borde fler göra istället för att låtsas vara perfekta.
Citera
2022-07-18, 21:18
Medlem
Skaffa ett jobb och kamma dig, hur svårt kan det vara?
Citera
2022-07-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeilSeiGegrust
Skaffa ett jobb och kamma dig, hur svårt kan det vara?

Det finns inte jobb till alla som är utanför arbetsmarknaden, det finns inte ens heltidstjänst till alla som har jobb. Full sysselsättning på politikerspråk är minst några procent arbetslöshet.
Citera
2022-07-18, 21:35
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Skillnaden är att han sannolikt är en incel och har inte partner och 7-8 ungar.

Där tar du helt fel, har partner o barn, dock inte 7-8 stycken..
Citera
2022-07-18, 21:44
Medlem
Citat:
Jag står för att jag är lat, det borde fler göra istället för att låtsas vara perfekta.

Du är sexig som fött så många barn, en riktig milf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in