2022-07-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Fy fan å båda svenskar
Är du trög? I hela tråden står det att mgm är Etiopier.
Citera
2022-07-18, 15:11
Medlem
Skaraborg2s avatar
Etiopien.

Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Fy fan å båda svenskar

Nej den "lille gossen" är från Etiopien.

Den lilla flickan däremot är svensk. Ta och läs i tråden. Finns otroligt mycket här.
Citera
2022-07-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Är du på riktigt?

Antag att ni får inbrott hemma i ert hus, och inbrottstjuven är beväpnad och försöker skada era barn. Men någon av er - du själv, din man eller någon annan vuxen person i huset har ett baseballträ och svingar mot inbrottstjuven för att jaga ut honom.

Ropar du plötsligt då, "Stopp! Vi kan inte jaga ut honom, för då kanske han gör inbrott hos någon annan familj och hotar deras barn! Det är bättre att han dödar våra barn!"

??
Jag tror du missförstod vad jag skrev…
Citera
2022-07-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Du har inte funderat på varför afrikanska barn ligger lågt under medelbegåvning? Det kanske har med näringsintag att göra. Under rasbiologins glansålder trodde vita äckliga män att det bara är dom som kan genomföra storslagna ingenjörskonster. Dom glömde pyramiderna, Babylon, aztekerna etc etc. Släpp det där och öppna en bok för helvete. Vem fan spred förödelse och misär i Afrika? Har du sett en afrikansk karta? Det ser ut som att ett barn har lekt med en linjal och delat upp kontinenten. Vad fan tror du sånt leder till? Jävla miffo!

Svarta i USA lider inte direkt av näringsbrist, ett fetare folk får man leta efter. De svarta har tillgång till samma skolsystem som vita och asiater och åtnjuter dessutom positiv särbehandling på universiteten men ändå så har den svarta medelintelligensen konstant legat 15 punkter efter de vitas under de senaste 100 åren.
Citera
2022-07-18, 15:24
Medlem
Tror ni att detta fallet har blivit eller kommer att bli helt nedtystat genom påtryckningar från myndigheter att inte lägga ut info i sina sociala medier?
Det är snart val och som vi alla vet så är det makten till varje pris som gäller för S och jag är inte alls förvånad om de har gjort påtryckningar som till slut nått de anhöriga.
T.o.m Marcus Oscarsson som gått från frispråkig bred tyckare till att spruta ut artiklar om ingenting för att jaga klick värre än kvällsblaskorna har mig veterligen inte skrivit ett enda ord om denna händelse.
Citera
2022-07-18, 15:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
Ladda ned den med något verktyg, lägg upp på lämpliga hemsidor (och youtube) för att sedan dela länken på Twitter och Facebook.

Rappa på TikTok går men inte att hålla fingrarna från en 9-åring. Udda prioriteringar Abushi har…
Eller hur. Undrar hur förståndshandikappade den där familjen är egentligen? Dom verkar fatta hur sociala medier funkar.
Jag vill höra att dom är satta på ett flyg/gummiflotte på väg hem till Afrika.
Det behövs inte slösas skattepengar på utredningar och vänstervridna psykologer. Det kommer inte att hjälpa ett skit.
UT BARA FRÅN LANDET!!! Bästa presenten till medborgarna
Citera
2022-07-18, 15:29
Medlem
Driftstopps avatar
https://sverigesradio.se/artikel/mis...e-kvar-i-lanet

Misstänkte pojken inte kvar i länet
Så nu släpper vi det.
Citera
2022-07-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp

Så nu släpper vi det.

"Han säger att anledningen att polisen går ut med informationen är den hätska stämningen kring händelsen på sociala medier och att det är en trygghetsskapande åtgärd."

Trygghetsskapande åtgärd för dom som bor i Västerbotten ja. Nu behöver resten av Sveriges befolkning behöva oroa sig istället.
Citera
2022-07-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Flickan har inte bett om att bli politik!
Frågor på det?
Bad hon om att bli våldtagen och halvt ihjälslagen?
Citera
2022-07-18, 15:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp

Så nu släpper vi det.
Fy fan. Då kan han vara var som helst i landet. Var görs dessa åldersutredningar??
Dags att börja se sig över axeln när man tar en promenad. Känns som en dålig skräckfilm att ha en sadistiskvåldtäcksman lös. Vem blir nästa offer liksom?
Citera
2022-07-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Man kan förs en parallell politisk debatt om händelsen utan att tapetsera gatorna med hennes bild!!
Jag har aldrig nämnt någonting om någon tapetserad bild, och bilder är mig veterligen inte politik såvida det inte är något politiskt parti som har henne på valaffischerna.
Och det skulle vara smaklöst.

Hur menar du?
Citera
2022-07-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Jag har aldrig nämnt någonting om någon tapetserad bild, och bilder är mig veterligen inte politik såvida det inte är något politiskt parti som har henne på valaffischerna.
Och det skulle vara smaklöst.

Hur menar du?

Så en bild med flickan, pojken och rösta rött anser du inte vara politiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in