2022-06-19, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Håller med han är 100% gay och har tydligen problem med tjejer. Min gaydar slår sällan fel heller. Benjamin kommer kanske göra försök med tjejer men att han är obekväm med tjejer är ett tecken på att han själv är osäker på sin läggning.
Jag kan också se om någon är gay, man kan se vissa drag som du säger. Kan även ofta se bisexuella killar som försöker vara hetero men mig lurar dom inte :-)
Dom flesta skulle inte ana vad deras män gör på fritiden. Nu var det 10 år sedan jag lekte runt men ja min gaydar slog aldrig fel.
Benjamin är lika gay som Darin.

Missat hur kär han var i sin exflickvän Linnea Widmark och hur lång tid det tog innan han kom över henne? Låten Costa Rica är om henne "I want to go to Costa Rica So I can bring back my Linnea"
Citera
2022-07-14, 22:30
Medlem
Ringhals3s avatar
Googla " Tom mick " och kolla klippet med Tommy Körberg från 1992 när han kör Somebody's taken Maria away ihop med "Mick".
Klippet finns pä Youtube.

Tommy Körberg är så galet lik Benjamin i det klippet att det faktiskt är väsentligt mer sannolikt att Tommy är farsa till Benjamin än att den sliskige spaggen är det!

-Eller vad tror du?
Citera
2022-07-16, 20:41
Medlem
tjo-piri-sko-dojjas avatar
Trycker han gärna i skitan och känner efter, var kan man ragga upp honom en lördagskväll?
Citera
2022-07-17, 02:14
Medlem
ValackObamas avatar
Har stört mig på den hårige dvärgen sen första gången han dök upp som lillgammal arvtagare till Wahlgrensimperiet. Jättehaka, orchfingrar och hobbitfötter, störig röst och fånigt lycklig uppsyn.

Sen träffade jag på honom på en fest hos gemensamma polare och han visade sig vara superintresserad av andra, noll procent självgod och skojfrisk. Jag ändrade en tioårig uppfattning på trettio sekunder efter att ha träffat honom.
Detta får bli mitt enda positiva inlägg på FB. Förlåt på förhand
Citera
2022-07-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Googla " Tom mick " och kolla klippet med Tommy Körberg från 1992 när han kör Somebody's taken Maria away ihop med "Mick".

Tommy Körberg är så galet lik Benjamin i det klippet att det faktiskt är väsentligt mer sannolikt att Tommy är farsa till Benjamin än att den sliskige spaggen är det!

-Eller vad tror du?

Kul att höra någon mer än jag själv som tycker de är såå lika 👍🏻
Citera
2022-07-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Benjamin Wahlgren Ingrosso, hur är han utanför TV?

Omtyckt i skolan och privat?
Värkar vara väldigt obildade som resten av familjen! Total avsaknad av sunt förnuft bortskämd super stolt för att han kan koka pasta.
Citera
2022-07-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Stämmer som du säger och ryktena gör gällande att Benjamin lägrat många kändiskvinnor och speciellt en del äldre. Jag har hört att han satt på Jessica Andersson, Anna Book och Keyyo bland annat. Keyyo kan jag förstå då hon ser bra ut med stora bröst men Anna Book förstår jag inte alls.

Hon är varken snygg eller sexig över huvud taget utan mest tjock. Det är ett mysterium att Benjamin gick till sängs med Anna Book. Sen vet jag inte om han satt på Carola annars får det väl anses vara en fjäder i hatten att knulla Carola så henne borde han sikta in sig på.
Säkert gjort sin sex debut som 12 åring! Någon äldre känd kärringen som tagit hans oskuld. Förekommer mycket märkliga saker inom kändis världen.
Citera
2022-07-17, 10:22
Medlem
Citat:

-Eller vad tror du?

Dom var med i samma säsong av Så mycket bättre. Tommy är 19 år äldre än Pernilla W, men det brukar inte hindra folk från att ligga med varandrda.
Citera
2022-07-17, 10:26
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Dom var med i samma säsong av Så mycket bättre. Tommy är 19 år äldre än Pernilla W, men det brukar inte hindra folk från att ligga med varandrda.

Intressant men jag tycker han ser ut som Vito I.
Citera
2022-07-17, 10:43
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Intressant men jag tycker han ser ut som Vito I.

Benjamin bör kolla upp saken, om inte annat så lär väl Körberg lämna efter sig ett ferare arv än Vito?
Citera
2022-07-17, 14:13
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Benjamin bör kolla upp saken, om inte annat så lär väl Körberg lämna efter sig ett ferare arv än Vito?

Jag har alltid tyckt han är lik Vito. Lite för lik för att det skall gå avfärda. Men det är nog något med deras skallform - Tommy har ju likadan. Speciellt utseende iaf
Citera
2022-07-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Stämmer som du säger och ryktena gör gällande att Benjamin lägrat många kändiskvinnor och speciellt en del äldre. Jag har hört att han satt på Jessica Andersson, Anna Book och Keyyo bland annat. Keyyo kan jag förstå då hon ser bra ut med stora bröst men Anna Book förstår jag inte alls.

Hon är varken snygg eller sexig över huvud taget utan mest tjock. Det är ett mysterium att Benjamin gick till sängs med Anna Book. Sen vet jag inte om han satt på Carola annars får det väl anses vara en fjäder i hatten att knulla Carola så henne borde han sikta in sig på.

Ingen "fjäder i hatten" att knulla Carola, det är det så många som gjort. Dessutom gick han på samma dagis som Carolas son när han var liten, så att knulla henne nu som könsmogen more lite 'acvard'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in