2023-10-06, 02:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Han var tillsammans med Linnea Widmark i många år.

Kan inte det ha varit en täckmantel för att inte skrämma bort kvinnliga fans i tonåren?

Det är väl ändå rätt få tjejer i tonåren som blir glada om deras "pojkdröm" kommer ut ur garderoben?
Citera
2023-10-06, 06:38
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vad har Abba med honom att göra? Du verkar skriva i fel tråd.

Han är säkert jättesnäll och begåvad vad gäller matlagning och annat men tyvärr inte som musiker. Du verkar ha låga krav på underhållning. Alla har dessutom rätt att uttrycka sina åsikter och tankar om olika kändisar, glöm inte att det här är ett forum för yttrandefrihet.

Haha du vill alltså jämföra honom med Abba som hade sin storhetstid för 45-50 år sedan? När är det förresten tänkt att han ska erövra världen med sin urvattnade svenssonpop som är så strömlinjeformad att det inte finns något luftmotstånd längre?
En artist som får en helkväll på skansens cen ,tror du han står där för att han kan laga mat? eller är du en av de som tror han står där för att Pernilla är hans mor? Han är en sång och dansman som kan inta vilken cen som helst och fånga publiken, inte dej förstås som förmodligen har den mossigaste musiksmak som finns. Och varför nämner jag ABBA? jo om du är läskunnig kan du ju se själv i tråden. Benjamin kommer att bli riktigt stor även om han inte sjunger so Pavarotti
Citera
2023-10-06, 06:52
Medlem
Amors avatar
Han är säkert duktig på sittt hantverk. Problemet är att den musik han gör är så fruktansvärt tråkig och generisk. Som att han försöker härma nån slags amerikansk radiohitmusik men inte når enda fram.

Den typen av musik som är i programmet Idol.
Citera
2023-10-06, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
En artist som får en helkväll på skansens cen ,tror du han står där för att han kan laga mat? eller är du en av de som tror han står där för att Pernilla är hans mor? Han är en sång och dansman som kan inta vilken cen som helst och fånga publiken, inte dej förstås som förmodligen har den mossigaste musiksmak som finns. Och varför nämner jag ABBA? jo om du är läskunnig kan du ju se själv i tråden. Benjamin kommer att bli riktigt stor även om han inte sjunger so Pavarotti
Gissar att ditt inlägg var ironi?… Benjamin är ingen märkvärdig artist, en karaoke-kille som försöker vara cool och härmar andra… att inta en Skansen scen är väl ingen bedrift 😂 det skulle vilken idol artist som helst kunna göra.. Benjamin kommer aldrig bli en stor artist, han kommer aldrig bli ett namn utomlands.. att han får uppträda är tack vare all media som gladeligen skriver om hans familj! Han är tillgjord och har ett sjukt stort behov att synas och NEJ jag är inte avundsjuk, har inte heller mossig musiksmak… jag har bara helt enkelt sunt förnuft!
Citera
2023-10-06, 21:07
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Gissar att ditt inlägg var ironi?… Benjamin är ingen märkvärdig artist, en karaoke-kille som försöker vara cool och härmar andra… att inta en Skansen scen är väl ingen bedrift 😂 det skulle vilken idol artist som helst kunna göra.. Benjamin kommer aldrig bli en stor artist, han kommer aldrig bli ett namn utomlands.. att han får uppträda är tack vare all media som gladeligen skriver om hans familj! Han är tillgjord och har ett sjukt stort behov att synas och NEJ jag är inte avundsjuk, har inte heller mossig musiksmak… jag har bara helt enkelt sunt förnuft!

Klart du inte är avis för du skulle inte komma i närheten av den grabbens kunnande, för att gå omkring och drömma är ju förbannat dödfött eller hur.
Fortsätt du att dissa en av vårt lands största entertainer om du mår bra av detta, en familj som Walgrens hittar du nog inte på vår jord. Bara talanger rakt igenom.
Citera
2023-10-06, 21:11
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Han är säkert duktig på sittt hantverk. Problemet är att den musik han gör är så fruktansvärt tråkig och generisk. Som att han försöker härma nån slags amerikansk radiohitmusik men inte når enda fram.

Benjamin ser åtminstone ut som en riktig Italienare, till skillnad från den där Lucianoz. Det passar Benjamin Ingrosso att vara smörig, just för att han är äkta Italiano.
Citera
2023-10-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Klart du inte är avis för du skulle inte komma i närheten av den grabbens kunnande, för att gå omkring och drömma är ju förbannat dödfött eller hur.
Fortsätt du att dissa en av vårt lands största entertainer om du mår bra av detta, en familj som Walgrens hittar du nog inte på vår jord. Bara talanger rakt igenom.

Nu tar du väl ändå i lite!
Nu är han väl en bra sångare och entertainer
Men hans största hit är ju en cover.
Så låtar kan han inte skriva, tyvärr
Citera
2023-10-06, 21:15
Medlem
Jag tror jag har skrivit tidigare i tråden men det verkar allvarligt talat vara en jävligt hyvens grabb. Artisteri klarar han av också trots inte mina melodier.

Såg han på en Berlin-resa med budgetflyg senast. Gick på sist av alla med polare.

Inga fel på den grabben.
Citera
2023-10-06, 21:28
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
träffade honom på en fest hos gemensamma polare och han visade sig vara superintresserad av andra, noll procent självgod och skojfrisk. Jag ändrade en tioårig uppfattning på trettio sekunder efter att ha träffat honom.

Citerar mig själv här: Benjamin var hur trevlig som helst! Efter några minuter med honom så ändrade iaf jag uppfattningZ

Är dock alldeles för kass på musik för att avgöra om det är bra eller dåligt. Jag lyssnar inte på honom.
Citera
2023-10-07, 01:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Exakt, det blir någon sorts svensk urvattnad variant inte alls är lika proffsig. Hans musik är som en betydligt sämre kopia av tex Justin Timberlakes hitlåtar.

Citat:

Hemskt program, hade han inte fötts in i en kändisfamilj så hade han säkert varit med och sjungit karaoke.

Problemet med artister som honom är att det han gör har gjorts och görs mycket bättre av mer kända och etablerade artister och band i England och USA.
Citera
2023-10-07, 01:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan

Tack! Kan bara hålla med!

Att han får uppträda beror till stor del på all uppmärksamhet som hans familj får i media.

Tyvärr finns människor som inte insett detta.
Citera
2023-10-07, 11:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
B ser åtminstone ut som en riktig Italienare. Det passar B att vara smörig, just för att han är äkta Italiano.

Han har utseendet för sig men man blir väldigt tveksam när musiken är så oerhört trist och strömlinjeformad. Den är skapad enligt någon radiovänlig standardmall som känns urtråkig och fantasilös.

Kanske borde han istället satsa på en karriär inom restaurangbranschen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in