Citat:
Ursprungligen postat av
FlashEnter
... Det du får ha i åtanke här är ju att pannan redan är varm samt att de lagar ju mat vid en gasspis, dvs vid en otroligt het låga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Coffeeman
Det är bra att vara skeptiskt till dokusåpor såsom denna. Det är inte alls omöjligt att dom fejkade. Jag ville bara påpeka att det kanske inte var så.
Jag är skeptisk och speciellt när jag ser sådant som ser så spektakulärt ut, som klippet med Benjamin och Philippe. Jag är säker på att scenen är regisserad om man säger så, att dom planerat "incidenten" med att nästan bränna ner hela köket, som en konsekvens av att det går
lite fel i matlagningen. Säkert har dom övat på det några gånger innan dom spelade in scenen, hur dom skall göra för att få det att se så häftigt och dramatiskt ut som möjligt.
Som FlashEnter nämnde här ovan så har dom säkert hettat upp stekpannan väldigt mycket och mer än man gör vid normal matlagning, för att få vodkan att brinna så intensivt som möjligt och att nästan explodera i stekpannan. Allt för att göra bra TV och scenen blev ju bra också och väldigt dramatisk.