2022-05-31, 07:54
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Borde han inte fixa till framtänderna nån gång? Ser ut som på roliga timmen när man stoppade upp två sockerbitar under läppen och alla skrattade
Citera
2022-05-31, 09:48
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Han är väl den enda vettiga i Wahlgrens familj och han är duktig på sång till skillnad mot sin syster som försökte sjunga Den blomstertid nu kommer. Vet om mamman Pernillas karriär som sångerska men hon är ju en riktig diva.

Men Benjamin är inte så helylle som många tror. Ja, iallafall inte om ni frågar Plura
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...jamin-ingrosso
Citera
2022-06-03, 14:31
Medlem
perpensionaers avatar
Helt otroligt hur mycket obefogat hat han och hans syster får på det här forumet. Vill minnas att jag kommenterat det innan, men tycker det är helt otroligt hur de båda framstår som väldigt trevliga och onekligen är så framgångsrika. Deras mamma och pappa verkar ju helt efterblivna i 99% av gångerna de öppnar käften.

Är man en wife beater är en antingen psykopat eller har < 90 iq. Skulle gissa deras farsa är bägge. Kan inte varit lätt att växa upp med honom i huset.
Citera
2022-06-03, 18:15
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjilover
Plura vet ingenting om Benjamin, det är Plura själv som är självgod.
De umgicks ju under inspelningen av Så mycket bättre. Han borde då veta hur Ingrosso är.
Citera
2022-06-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perpensionaer
Helt otroligt hur mycket obefogat hat han och hans syster får på det här forumet. Vill minnas att jag kommenterat det innan, men tycker det är helt otroligt hur de båda framstår som väldigt trevliga och onekligen är så framgångsrika. Deras mamma och pappa verkar ju helt efterblivna i 99% av gångerna de öppnar käften.

Är man en wife beater är en antingen psykopat eller har < 90 iq. Skulle gissa deras farsa är bägge. Kan inte varit lätt att växa upp med honom i huset.

De växte in upp med honom.
Citera
2022-06-05, 16:47
Medlem
Jag är helt övertygad om att han och Bianca sexade tillsammans när de var yngre.
Citera
2022-06-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Jag är helt övertygad om att han och Bianca sexade tillsammans när de var yngre.
Ok.. varför då? Brukar du fantisera om incestsex?
Citera
2022-06-11, 20:19
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaaa0
Att kalla Emilio Ingrosso för en idiot är inte speciellt snällt. Han är säkert en bra pappa och partner. Benjamin Ingrosso är en extremt charmig kille precis som sin pappa. Att de är lika, är väl bara bra för Benjamin. Jag har träffat Emilio flera gånger och han är jätte trevlig. Du är bara avundsjuk!!
Ja, psykopater som har anger managementproblem är säkert jättetrevliga när de behöver.
Citera
2022-06-11, 20:56
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liam.Ask995
Han avlöjade nyligen i podden ursäkta att han är bög. Han fick en fråga om han var kär i en man, och han sa att han hade skrivit med en man i Spanien och att de skulle träffas. Jag tror inte han vågar komma ut eftersom han kan tappa fans, främst unga tjejer.

Källa?
Citera
2022-06-11, 21:54
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursäkta podden

Svårt att tro det. Tror du har missuppfattat.
Citera
2022-06-11, 22:26
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Precis, Benjamin är alltid övertrevlig
Fast Benjamin har jag träffat så pass mycket att förstå att det är hans mormors trevligheter han ärvt, inte pappans psykopatflin
Citera
2022-06-12, 18:51
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt.Karlsson930
När och hur har du träffat benjamin? Jag tror knappast att du känner honom
Har aldrig sagt att jag känner honom, men jag har ett yrke där jag under en period språkade med honom relativt frekvent i några månader.

Har även träffat hans mormor en gång, I Spanien, och hon var mycket trevlig. Därför kändes hans genuina trevlighet betydligt mer som mormoderns arv än pappans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in