2022-07-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Att du är fullständigt okunning när det kommer till vapen, har nog alla som följer tråden förstått nu.
vapenvård gör man för att avlägsna krut och slaggpartiklar efter avslutat skytte, eftersom Lydia inte skjutit med dom egna vapnen sen hon flyttade tillbaka från skåne, torde det inte funnits anledning att ha vapnen på köksbordet i Bålsta, jag begär inte att du ska förstå, eller ens vilja ta till dej det, men övriga i tråden finner det nog intressant

Ledsen över att göra dig besviken, men jag har visst vapenvana så att det räcker och blir över.
Sen när är det fel att gå över sina ägodelar om man har för avsikt att sälja sen?
Men det tycks du inte förstå. Så gud nåde de personer som ska köpa något av dig en dag.
2022-07-16, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Helt omöjligt att ens försöka möta dig på vägen. Så jag skiter i det hädanefter.

Du har noll susning hur hon kämpat hör jag. Det du läst är det som serverats till dig.

Jag vet inte om du har ngn kunskap om människor som mår psykiskt dåligt?

Hade Lydia ens rätt diagnos?
Vad hade man för behandlingsplaner? Hur följde man upp? m.m

Hur pratar du med alkoholister som skiter i vad du säger åt dom?

Men, nu handlade det om att en läkare skriver i journalen att patienten gillar jakt bla. Dvs alla gånger har vapen? Eller kan ha tillgång till?

En patient som upprepade ggr försökt ta sitt liv, går på en cocktail av olika antidepressiva mediciner och ingen larmar?!

Vad hade hänt om man hade larmat? Om hon förlorat vapenlicens? Sina vapen?

Tja självklart kan du gå ut på gatan o fixa nya. Nåväl.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Spelar det någon som helst roll, ifall brandsläckaren var full eller inte? Att Lydia var full, är vi nog överrens om. Enligt henne själv, sluddrade hon i rätten att hon inte hade några problem med alkohol, att hon varit på Liljeholmen, för att hon var beroende i 2 månader, eller om det var 3? Det vet nog ni bäst, ni som känner henne.😉

En sak av många som jag undrar, som jag antar att ni i gruppen för Lydia's vänner kan svara på, är varför ni inte kontaktade psyket och polisen och berättade om Lydias olämplighet attinneha vapen.
Tillochmed på rak fråga under rättegången, när hon får frågan om antal egna licenspliktiga vapen och förvaring, om det stämmer att det var 3 licens och två utan licens, så svarar hon nej, det är två licens...sen mumlar hon och hon räknar högt och konstaterar att det är tre med licens och 2 utan.

Lydias tröga hjärna och sluddrande tal, är det orsakat av alkoholkonsumtion, medfödd hjärnskada efter överdos/pillermissbruk?

Hon är inte den vassaste kniven i lådan om man säger så..

Citat:
Lasseliten, du har själv hyllat Lydia, du vet hur stark hon är, att när hon slår, då syns det, för hon kan slåss, minsann.

Du ogillar att andra personer dras in och omtalas gällande Lydia. Märkligt nog har du vid flertalet tillfällen pekat ut exman nummer 3 som utsatt Lydia för misshandel, många gånger. Exman nummer 2 har också misshandlat henne och förstört hela hästgården?
Du har polisanmälningar och bilder, påstår du.
Vet du en sak, du kanske inte ska låtsas vara någon moralens väktare.
Att Lydia Barth ens lever, är imponerande, med tanke på hur många ostabila män, pojkar, gubbar mm som hon särat på benen för.
Jag menar, du har själv påstått att alla som tycker Lydia beter sig som en golddigger, en madrass, ett luder, en lycksökerska osv, alla dem är bara avundsjuka och har kanske misshandlat henne, är brädade av någon annan osv.

När jag fått korrekt information från olika instanser, samt info från er som känner Lydia...så är det inte konstigt att hon inte har någon struktur.

Fri uppfostran, frihet UTAN ansvar, i en miljö där cannabis, LSD och citat: "jag har testat alla droger" , inskriven vid Mariapol vid 9 åts ålder
Medverkar vid väpnat rån vid 13 år, tillsammans med sin pojkvän (peddo) byxmyndig i Sverige är 15 år, men det var ju det där med frihet

Du mfl ser inga konstigheter med att tjacka piller på gatan, eller skaffa vapen olagligt på gatan. Att halsa några pavor varje dag är inga konstigheter. Att slåss är normalt. Tillochmed att ta fram och flasha med vapen är normalt, även i syfte att få någon att lyssna, det är normalt.
Du känner Lydia, jag märker det, samma hjärndöda IQ-befriade tugg, fastnat i en loop... Yá Mán, no woman no cry...

Jag vill inte vara i din normala värld

Citat:
Lustig du är, om det ändå vore så, nu var det ju en brandsläckare, som kastades.

Du glömmer att nämna Lydias älde barn, de ville inte vara hos sin mamma, eftersom hon bara bråkade, skrek och drack. Det var inte roligt, eller tryggt. Enligt Ki**o så var barnen med Lydia när hon orkade...vilket inte var ofta. Numera ska barn inte behöva utsättas för Lydias beteende, med bråk och skrik, det är barnfridsbrott, men Lydias barn är rätt stora när hon, om hon, kommer ut i friheten, ändock, värt att du berättar det för henne när ni hörs om hur det går med träningen eller rastpromenaderna, vilka sysselsättningar hon fyller sina dagar med. Du har ju ändå kontakt med din vän, jag skulle inte välja att slösa bort mitt liv på en nitlott.

Citat:
Lydia gifte sig med en Fernand*o och födde barn nummer 1
Sen råkade hon ligga med en annan man under en utlandsvistelse, barn nummer 2 föds.
Make nummer 1 är lyckligt oventandes om att han inte är biologisk far, det uppdagas längre fram, genom fadeskapstest och processer i tinget. Skilsmässa mm
Sen kommer make nummer 2, som blir bedragen gång på gång och får göra brandutryckningar stup i ett...det är även honom som Lydia ringer till och bröla efter att hon skjutit Emil. Hon grinar och skriker och vill att han ska göra någonting, fixa efter henne, som han brukar, han uppmanar henne att ringa polisen, 112. Det är under denna tid som 112 inte vet vad som skett, hur många gärningsmän som befinner sig på platsen, hon blockerar linjen för att bröla över sin egna skit. Den tiden hade kanske kunnat få fram räddningspersonal snabbare, kanske Emils liv hade kunnat räddas?
Make nummer 3, honom har hon flirtat med på fejjan, redan när hon var gift med make nummer 2.
De var gifta och skilde sig i mars, efter att Lydia förfört Emil och boat in sig hos honom, efter make 3 hade hon ihop det med 1-2 män, som jag känner till, innan Emil. Det är äldre män med pengar som lockar. Emil var för ung för hennes smak, han dög så länge. Att han skulle be henne lämna honom, fanns inte i hennes värld. Hon hade ingen ny pågång. Om jag inte har helt fel så var hon inneboende hos en man, där Farstalägenheten spelade en roll, men jag är osäker.
Det är en marmeladröra, skapad av Lydia Barth.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ledsen över att göra dig besviken, men jag har visst vapenvana så att det räcker och blir över.
Sen när är det fel att gå över sina ägodelar om man har för avsikt att sälja sen?
Men det tycks du inte förstå. Så gud nåde de personer som ska köpa något av dig en dag.
Många är det som uttalat sig och försökt att komma fram till att Lydia Barth nu sitter inlåst på Hinsan för mord, dömd till 18 år.

Tyvärr så är det mest en massa käbbel.
Jag har berättat att jag vill veta vad som föranlett att Lydia tillslut blev en mördare.

Jag har påpekat gång på gång att jag vill ha fakta och jag vet vart den kan inhämtas av vem som helst.
Skatteverket, rättsväsendet dvs domstolar, google, sociala medier, vänner och bekanta. Det finns många som fått den ofrivilliga äran att bevittna Lydias framfart i olika sammanhang.
Lydia är en person som lämnar avtryck, inte så sällan negativa avtryck.
Hon är inte okänd, snarare ökänd. Många drar sig för att berätta vad dem vet, vill inte outa sig för att "bevisa" att dem talar sanning.. många har blivit överösta från några få av Lydias väktare, som försöker sopa rent...
Blodet Lydia har på sina händer kommer hon aldrig kunna tvätta bort, inte ens med sina riddares hjälp.
Tack ni andra för ert stöd och öppenhet.
2022-07-16, 23:32
Medlem
Citat:
Många är det som uttalat sig och försökt att komma fram till att Lydia Barth nu sitter inlåst på Hinsan för mord, dömd till 18 år.

Tyvärr så är det mest en massa käbbel.
Jag har berättat att jag vill veta vad som föranlett att Lydia tillslut blev en mördare.

Jag har påpekat gång på gång att jag vill ha fakta och jag vet vart den kan inhämtas av vem som helst.
Skatteverket, rättsväsendet dvs domstolar, google, sociala medier, vänner och bekanta. Det finns många som fått den ofrivilliga äran att bevittna Lydias framfart i olika sammanhang.
Lydia är en person som lämnar avtryck, inte så sällan negativa avtryck.
Hon är inte okänd, snarare ökänd. Många drar sig för att berätta vad dem vet, vill inte outa sig för att "bevisa" att dem talar sanning.. många har blivit överösta från några få av Lydias väktare, som försöker sopa rent...
Blodet Lydia har på sina händer kommer hon aldrig kunna tvätta bort, inte ens med sina riddares hjälp.
Tack ni andra för ert stöd och öppenhet.

Du har inte alls velat veta något. Det du har velat från början av tråden är att sprida en massa skitsnack, rykten och fan vet allt. Allt utom fakta och sånt som är sant.
Jag kan också nämna att det finns många som läst här inne, men som inte skriver här inne, men som har samma eller väldigt likt min bild av Lydia. Och det är personer som har haft med henne att göra på olika sätt genom åren.
Och som du själv sagt, du känner henne inte, du har inte träffat henne. Du går enbart på vad någon eller några få säger om henne. Dessa är högst troligt några som hyser agg till henne och som dessutom antingen inte känner till allt, eller också valt att inte berätta allt för dig om de olika historierna de har dragit för dig.
Ja, Lydia sköt Emil och ingen, åter ingen har någonsin sagt något annat än att hon ska sitta i fängelse för det hon har gjort.
Men du, kanske borde sopa rent framför din egna dörr eftersom du kommer med den ena anklagelsen efter den andra hela tiden. När man sen ber dig lägga fram bevis på det du säger, då börjar du ofta prata om något annat.
Så återigen, vad var det hon skulle göra för sin man som han inte klarade av då?
Var hade jag hotat dig?
2022-07-17, 01:16
Avslutad
Citat:
Varifrån kommer dem?
Kan du maska deras namn?

Citat:
Vilken tingsrätt har du efterfrågat hos?

Citat:
Skönt att hon erkänner, men det kan hon ta tillbaks.
Vad var det för vapen? Hennes eget etter EFs?

Citat:
Kan någon med insyn bekräfta huruvida det hos brottsoffret fanns missbruk, droger, vapen etc, eller om den misstänkta kvinnan ens var i ett förhållande med BO?
Vad känner man till om GM? Verkar vara lätt på foten.
Droger, eller psykisk sjukdom?

Citat:
Vet du vad det var för typ av vapen?
Antar att anledningen är svartsjuka.

Citat:
Du har inte alls velat veta något. Det du har velat från början av tråden är att sprida en massa skitsnack, rykten och fan vet allt. Allt utom fakta och sånt som är sant.
Jag kan också nämna att det finns många som läst här inne, men som inte skriver här inne, men som har samma eller väldigt likt min bild av Lydia. Och det är personer som har haft med henne att göra på olika sätt genom åren.
Och som du själv sagt, du känner henne inte, du har inte träffat henne. Du går enbart på vad någon eller några få säger om henne. Dessa är högst troligt några som hyser agg till henne och som dessutom antingen inte känner till allt, eller också valt att inte berätta allt för dig om de olika historierna de har dragit för dig.
Ja, Lydia sköt Emil och ingen, åter ingen har någonsin sagt något annat än att hon ska sitta i fängelse för det hon har gjort.
Men du, kanske borde sopa rent framför din egna dörr eftersom du kommer med den ena anklagelsen efter den andra hela tiden. När man sen ber dig lägga fram bevis på det du säger, då börjar du ofta prata om något annat.
Så återigen, vad var det hon skulle göra för sin man som han inte klarade av då?
Var hade jag hotat dig?
Lasseliten, här är de första inläggen skrivna av mig själv, i tråden.

Om du sansar dig och läser mina frågeställningar från början, kan du då se att jag efterfrågar information?

Att du läser selektivt och inte kan förstå, kan inte jag hjälpa dig med.
Tex, nyligen frågade jag hur många gånger Lydia varit föremål för socialtjänsten, eftersom hon uppenbarligen inte kunde ta hand om hus och hem, barn, djur, man eller ens sig själv.

Det du och krabban hakar upp sig på är det det fetade ni hakar upp er på.
Vad ni tycks ha i åtanke (kvinnan ska stå vid spisen och sköta barn) är inte vad jag menar, utan helt enkelt att Lydia Barth inte kan vara trogen.
2022-07-17, 03:28
Avslutad
Citat:
Ja jag vet exempelvis att hon studerar på SLU i Uppsala. Det är en bedrift som heter duga när man har dyslexi m.m. Inte många som hade klarat det under denna pandemitid med tanke på distansundervisning, alla som lider av det har ju haft ett helvete med studier. Ja, bara för att nämna en liten sak.

Citat:
Jepp, jag vet det till 100%
Hon har haft daglig kontakt med sina barn, vet det också. :-) Vet också vilka adresser hon har bott på, och varför m.m
Det är väldigt mycket skitsnack i tråden kan jag säga till 100%
. :-)

Citat:
Vad grundar du detta på? Har känt L under drygt 5 år och jag känner inte igen mycket av det som skrivs här. Knark i lägenheten och vapen dessutom? Återigen, vad grundar du detta på? En adress hämtas säkert från Skattemyndigheten skulle jag tro, inget som hon skulle uppge. Avslutad kärleksrelation kan det säkert varit. Men åklagaren har väl inte sagt att dom var i en kärleksrelation? Dom hade en relation, det är allt. Jag har läst en del i tråden här, och det är mycket, mycket som inte stämmer med verkligheten.
Här Lasseliten2, är några av dina inlägg i början av tråden, kan du förklara om du håller fast vid dina 100% påståenden?
Du kräver att andra ska komma med bevis, själv ser du dig som ett orakel, som har full koll på "sanningen". När du blir påkommen med whitewashandet, försöker du förvränga vad som sagts.
Tex. vapenfrågan, du spelar ovetandes, trots att du "vet" att Lydia Barth ensam, innehar vapen för ett helt 5-mannalag..
Det vill du inte bekräfta, förrän det blir svårt att värja sig mot sanningen, för "du vill inte berätta för alla bara ljuger"?!
Ditt undanhållande/val att inte berätta, bekräftar hur pass trovärdig du är.
2022-07-17, 13:31
Medlem
Citat:
Lasseliten, här är de första inläggen skrivna av mig själv, i tråden.

Om du sansar dig och läser mina frågeställningar från början, kan du då se att jag efterfrågar information?

Att du läser selektivt och inte kan förstå, kan inte jag hjälpa dig med.
Tex, nyligen frågade jag hur många gånger Lydia varit föremål för socialtjänsten, eftersom hon uppenbarligen inte kunde ta hand om hus och hem, barn, djur, man eller ens sig själv.

Det du och krabban hakar upp sig på är det det fetade ni hakar upp er på.
Vad ni tycks ha i åtanke (kvinnan ska stå vid spisen och sköta barn) är inte vad jag menar, utan helt enkelt att Lydia Barth inte kan vara trogen.

Som sagt, du har under den senaste tiden koncentrerat dig på sladder, skitsnack m.m. Och det är något du fortsätter med.
Jag har pekat på saker som du hävt ut dig som du ännu inte har visat bevis på, sånt som är ren skitsnack. Som exempelvis att hon inte skulle ha tagit hand om hus, barn och djur. Rent förbannat skitsnack. Du vet, det finns många, många sätt man kan hamna i soc register exempelvis.
Och du kör ofta med att Lydia inte var trogen.....var hennes män det då...Nej, verkligen inte.
2022-07-17, 13:42
Medlem
Citat:
Här Lasseliten2, är några av dina inlägg i början av tråden, kan du förklara om du håller fast vid dina 100% påståenden?
Du kräver att andra ska komma med bevis, själv ser du dig som ett orakel, som har full koll på "sanningen". När du blir påkommen med whitewashandet, försöker du förvränga vad som sagts.
Tex. vapenfrågan, du spelar ovetandes, trots att du "vet" att Lydia Barth ensam, innehar vapen för ett helt 5-mannalag..
Det vill du inte bekräfta, förrän det blir svårt att värja sig mot sanningen, för "du vill inte berätta för alla bara ljuger"?!
Ditt undanhållande/val att inte berätta, bekräftar hur pass trovärdig du är.

Absolut håller jag fast vid det 100%.
Studerade hon på SLU? Svar: Ja absolut!
Hade hon daglig kontakt med sina barn? Svar: Ja absolut!
Vet jag vilka adresser hon bodde på och varför? Svar: Ja absolut!
Visste jag om de olika vapnen hon hade? Svar: Ja absolut!
Hur tar kriminalvården reda på en adress i första läget? Svar: Via Skattemyndigheten!
Var dom i en relation? Svar: Ja absolut! Kärleksrelation? Svar: Nej, den var över vilket Emil inte tålde.
Fanns det mycket i tråden som inte stämde? Svar: Ja absolut!

Har jag berättat allt jag vet? Svar: Nej verkligen inte. Jag vet mycket, mycket mer än vad jag sagt här inne. Men jag tänker inte berätta allt jag vet här inne, för det skulle göra vissa arga, vissa besvikna och vissa ledsna. Så nej, jag tänker inte berätta allt jag vet. Och det finns nog en del som känner sig glada över det.
2022-07-17, 13:53
Avslutad
Citat:
Som sagt, du har under den senaste tiden koncentrerat dig på sladder, skitsnack m.m. Och det är något du fortsätter med.
Jag har pekat på saker som du hävt ut dig som du ännu inte har visat bevis på, sånt som är ren skitsnack. Som exempelvis att hon inte skulle ha tagit hand om hus, barn och djur. Rent förbannat skitsnack. Du vet, det finns många, många sätt man kan hamna i soc register exempelvis.
Och du kör ofta med att Lydia inte var trogen.....var hennes män det då...Nej, verkligen inte.
Och?
Som vanligt, du svarar inte på någonting.
Stjärnstopp, tillbakakaka, du får inte komma på mitt kalas...
Ah, men Lydia då, hennes män var inte trogna..

När ska du sluta göra bort dig?
Det är fullständigt orimligt att Lydia Barth skulle haft så tight kontakt med någon annan.
Du hade inte ens koll på hennes sk förhållande med Emil.

Du har förnekat Lydias missbruk
Ändå påstår du att hon var drogad när hon skulle gifta sig med Muffins...som du påstår misshandlat Lydia du har "bevis"

Låt mig få fråga, din trovärdiga källa är Lydia Barth?

Du vet exakt vilka hon haft otrohetsaffärer med
Du vet exakt när hon varit iväg på jakt.
Du vet exakt hur hennes studier gick
Du vet precis hur ofta hon träffade alla sina barn, att hennes två äldsta alltid bott med henne..

Vad tokigt att du hade noll koll på hennes tre äktenskap och skilsmässor, äktenskapsförord, faderskapsutredningar, vårdnadstvister, kronofogdeskulder, tatueringar
Eller det faktum hur illa hon behandlade barn och djur, människor i allmänhet som råkade komma i hennes väg.

Lydia var ständigt på jakt efter någonting roligare, en ny famn

Har tanken aldrig slagit dig att Lydia inte varit riktigt ärlig mot dig?

Du kallar mig stalker?
2022-07-17, 14:14
Avslutad
Citat:
Absolut håller jag fast vid det 100%.
Studerade hon på SLU? Svar: Ja absolut!
Hade hon daglig kontakt med sina barn? Svar: Ja absolut!
Vet jag vilka adresser hon bodde på och varför? Svar: Ja absolut!
Visste jag om de olika vapnen hon hade? Svar: Ja absolut!
Hur tar kriminalvården reda på en adress i första läget? Svar: Via Skattemyndigheten!
Var dom i en relation? Svar: Ja absolut! Kärleksrelation? Svar: Nej, den var över vilket Emil inte tålde.
Fanns det mycket i tråden som inte stämde? Svar: Ja absolut!

Har jag berättat allt jag vet? Svar: Nej verkligen inte. Jag vet mycket, mycket mer än vad jag sagt här inne. Men jag tänker inte berätta allt jag vet här inne, för det skulle göra vissa arga, vissa besvikna och vissa ledsna. Så nej, jag tänker inte berätta allt jag vet. Och det finns nog en del som känner sig glada över det.
Men Lasse, det är redan klarlagt hur det låg till med "förhållandet".
Emil hade talat om att det var slut.
Han stod fast vid sitt ord, Lydia ville få honom att lyssna, att lyda henne.
Han höll fast vid att det skulle vara hennes sista natt.

Hur kommer det sig att det är Lydia som står och hotar med hagelgevär? Om nu Lydia inte ville fortsätta parasitera på Emil, så blir det lite märkligt, om Lydia gjort slut.
Det rimmar lite illa, med tanke på vad hon uttalar under Emils sista halvtimme i livet.
Hon kunde gått därifrån, varför var hon ens där?
2022-07-17, 18:41
Medlem
Citat:
Och?
Som vanligt, du svarar inte på någonting.
Stjärnstopp, tillbakakaka, du får inte komma på mitt kalas...
Ah, men Lydia då, hennes män var inte trogna..

När ska du sluta göra bort dig?
Det är fullständigt orimligt att Lydia Barth skulle haft så tight kontakt med någon annan.
Du hade inte ens koll på hennes sk förhållande med Emil.

Du har förnekat Lydias missbruk
Ändå påstår du att hon var drogad när hon skulle gifta sig med Muffins...som du påstår misshandlat Lydia du har "bevis"

Låt mig få fråga, din trovärdiga källa är Lydia Barth?

Du vet exakt vilka hon haft otrohetsaffärer med
Du vet exakt när hon varit iväg på jakt.
Du vet exakt hur hennes studier gick
Du vet precis hur ofta hon träffade alla sina barn, att hennes två äldsta alltid bott med henne..

Vad tokigt att du hade noll koll på hennes tre äktenskap och skilsmässor, äktenskapsförord, faderskapsutredningar, vårdnadstvister, kronofogdeskulder, tatueringar
Eller det faktum hur illa hon behandlade barn och djur, människor i allmänhet som råkade komma i hennes väg.

Lydia var ständigt på jakt efter någonting roligare, en ny famn

Har tanken aldrig slagit dig att Lydia inte varit riktigt ärlig mot dig?

Du kallar mig stalker?

Va, är du avundsjuk nu eller varför i hela fridens namn skulle det vara så orimligt att hon skulle ha sån nära kontakt som vi har? Återigen, du känner henne ju inte!
Och för femtielfte gången, jag har lååångt ifrån berättat allt jag vet. Men jag tänker inte heller berätta allt jag vet, absolut inte på ett forum på nätet.
Som info då bara, min källa är inte bara Lydia.
Och du går blint på vad vissa har sagt dig, det är solklart. Det är bara det att de har inte all info, och berättar inte allt för dig. Så det är snarare du som kan känna dig blåst.
2022-07-17, 19:09
Avslutad
Citat:
Va, är du avundsjuk nu eller varför i hela fridens namn skulle det vara så orimligt att hon skulle ha sån nära kontakt som vi har? Återigen, du känner henne ju inte!
Och för femtielfte gången, jag har lååångt ifrån berättat allt jag vet. Men jag tänker inte heller berätta allt jag vet, absolut inte på ett forum på nätet.
Som info då bara, min källa är inte bara Lydia.
Och du går blint på vad vissa har sagt dig, det är solklart. Det är bara det att de har inte all info, och berättar inte allt för dig. Så det är snarare du som kan känna dig blåst.
Jag har inte berättat allt som jag fått reda på, av hänsyn Lydias barn.
De kommer få veta, tids nog.
Det är lite svårt att bortförklara offentliga handlingar.
När de fyller 18, kan dem själva begära ut det, från alla inblandade instanser och kommuner.
Du vet inte vem jag är och vilken insyn jag har i Lidas fd liv, dvs innan fängelset.
MördarLida Kristina Barth-Jørgensen, sug på den Lasseliten..

Hon kommer inte någonsin kunna tvätta bort det faktum att hon är en sämre sort. En mördare.
Synd att åklagaren inte yrkade på utvisning, tycker Sverige har betalat tillräckligt för Mördar-Barths klammeri med rättvisan.
Vilken tur att hon har dig runt sitt finger, det där avskrädet är ingenting jag är avundsjuk på.
Hon väcker äckelkänslor, byns madrass...ingenting jag önskar ta i med tång ens om jag fick betalt
🤣💩
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-07-17 kl. 19:38.
2022-07-17, 20:36
Medlem
Citat:
Jag har inte berättat allt som jag fått reda på, av hänsyn Lydias barn.
De kommer få veta, tids nog.
Det är lite svårt att bortförklara offentliga handlingar.
När de fyller 18, kan dem själva begära ut det, från alla inblandade instanser och kommuner.
Du vet inte vem jag är och vilken insyn jag har i Lidas fd liv, dvs innan fängelset.
MördarLida Kristina Barth-Jørgensen, sug på den Lasseliten..

Hon kommer inte någonsin kunna tvätta bort det faktum att hon är en sämre sort. En mördare.
Synd att åklagaren inte yrkade på utvisning, tycker Sverige har betalat tillräckligt för Mördar-Barths klammeri med rättvisan.
Vilken tur att hon har dig runt sitt finger, det där avskrädet är ingenting jag är avundsjuk på.
Hon väcker äckelkänslor, byns madrass...ingenting jag önskar ta i med tång ens om jag fick betalt
🤣💩

Som sagt, jag har inte på långa vägar berättat allt jag vet, och kommer inte göra det heller för dels har ingen med det att göra, och dels har det inget med brottet att göra.
Hur gärna du än vill veta, så kommer du inte få veta något från mig.

Och jag bryr mig inte om vem du är. Du är bara en liten person som inte känner Lydia, aldrig träffat henne men ändå har du en stor lunta på henne. Det Mumsebulle, Det är stalkerbeteénde!
Du försöker säga att hon är äcklig m.m, men likväl så lägger du ner mycket tid till att försöka övertyga folk här inne att hon ligger runt med alla män hon träffar m.m. Sådant som du inte är insatt i eftersom du inte träffat henne, hur gärna du än tycks ha velat, så nog är du avundsjuk alltid, det lyser om dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in