Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Som sagt, du har under den senaste tiden koncentrerat dig på sladder, skitsnack m.m. Och det är något du fortsätter med.
Jag har pekat på saker som du hävt ut dig som du ännu inte har visat bevis på, sånt som är ren skitsnack. Som exempelvis att hon inte skulle ha tagit hand om hus, barn och djur. Rent förbannat skitsnack. Du vet, det finns många, många sätt man kan hamna i soc register exempelvis.
Och du kör ofta med att Lydia inte var trogen.....var hennes män det då...Nej, verkligen inte.
Och?
Som vanligt, du svarar inte på någonting.
Stjärnstopp, tillbakakaka, du får inte komma på mitt kalas...
Ah, men Lydia då, hennes män var inte trogna..
När ska du sluta göra bort dig?
Det är fullständigt orimligt att Lydia Barth skulle haft så tight kontakt med någon annan.
Du hade inte ens koll på hennes sk förhållande med Emil.
Du har förnekat Lydias missbruk
Ändå påstår du att hon var drogad när hon skulle gifta sig med Muffins...som du påstår misshandlat Lydia du har "bevis"
Låt mig få fråga, din trovärdiga källa är Lydia Barth?
Du vet exakt vilka hon haft otrohetsaffärer med
Du vet exakt när hon varit iväg på jakt.
Du vet exakt hur hennes studier gick
Du vet precis hur ofta hon träffade alla sina barn, att hennes två äldsta alltid bott med henne..
Vad tokigt att du hade noll koll på hennes tre äktenskap och skilsmässor, äktenskapsförord, faderskapsutredningar, vårdnadstvister, kronofogdeskulder, tatueringar
Eller det faktum hur illa hon behandlade barn och djur, människor i allmänhet som råkade komma i hennes väg.
Lydia var ständigt på jakt efter någonting roligare, en ny famn
Har tanken aldrig slagit dig att Lydia inte varit riktigt ärlig mot dig?
Du kallar mig stalker?