2022-07-18, 14:42
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Många är det som uttalat sig och försökt att komma fram till att Lydia Barth nu sitter inlåst på Hinsan för mord, dömd till 18 år.

Tyvärr så är det mest en massa käbbel.
Jag har berättat att jag vill veta vad som föranlett att Lydia tillslut blev en mördare.

Jag har påpekat gång på gång att jag vill ha fakta och jag vet vart den kan inhämtas av vem som helst.
Skatteverket, rättsväsendet dvs domstolar, google, sociala medier, vänner och bekanta. Det finns många som fått den ofrivilliga äran att bevittna Lydias framfart i olika sammanhang.
Lydia är en person som lämnar avtryck, inte så sällan negativa avtryck.
Hon är inte okänd, snarare ökänd. Många drar sig för att berätta vad dem vet, vill inte outa sig för att "bevisa" att dem talar sanning.. många har blivit överösta från några få av Lydias väktare, som försöker sopa rent...
Blodet Lydia har på sina händer kommer hon aldrig kunna tvätta bort, inte ens med sina riddares hjälp.
Tack ni andra för ert stöd och öppenhet.

Jag vill också tacka alla för stöd och allt ni skickar.

Över till dig Mumsibullen, alla dom som nu bestämt sig för att ge dig info. Dom har visst glömt bort att ta med relevanta detaljer. Som t.ex sin egen otrohet m.m. Men skitsamma, sånt kommer ju ut sen ändå 😂

Hur som helst, så får du kanske be dina informationskällor att uppdatera sig och komma med senaste skvallret för det är väl mkt intressant, tycker du inte? 😇

Men jag litar på dig iaf, på allt du skriver. Även om du inte kan styrka ngt. 🥱
2022-07-18, 14:47
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Jag har inte berättat allt som jag fått reda på, av hänsyn Lydias barn.
De kommer få veta, tids nog.
Det är lite svårt att bortförklara offentliga handlingar.
När de fyller 18, kan dem själva begära ut det, från alla inblandade instanser och kommuner.
Du vet inte vem jag är och vilken insyn jag har i Lidas fd liv, dvs innan fängelset.
MördarLida Kristina Barth-Jørgensen, sug på den Lasseliten..

Hon kommer inte någonsin kunna tvätta bort det faktum att hon är en sämre sort. En mördare.
Synd att åklagaren inte yrkade på utvisning, tycker Sverige har betalat tillräckligt för Mördar-Barths klammeri med rättvisan.
Vilken tur att hon har dig runt sitt finger, det där avskrädet är ingenting jag är avundsjuk på.
Hon väcker äckelkänslor, byns madrass...ingenting jag önskar ta i med tång ens om jag fick betalt
🤣💩

Byns madrass? Vilken by? Bålsta? Usch! Vilken dålig smak av folket i Bålsta isf. Betalade samtliga för sexet? Ja, ni har ju berättat om hennes prostitution nu sen dag 1. Var Emil hallicken då eller hur träffades dom tror du?🤔
2022-07-19, 14:52
Medlem
Citat:
När de fyller 18, kan dem själva begära ut det, från alla inblandade instanser och kommuner.
Du vet inte vem jag är och vilken insyn jag har i Lidas fd liv, dvs innan fängelset.

Hon kommer inte någonsin kunna tvätta bort det faktum att hon är en sämre sort. En mördare.
Synd att åklagaren inte yrkade på utvisning, tycker Sverige har betalat tillräckligt för Mördar-Barths klammeri med rättvisan.
Vilken tur att hon har dig runt sitt finger, det där avskrädet är ingenting jag är avundsjuk på.
Hon väcker äckelkänslor, byns madrass...ingenting jag önskar ta i med tång ens om jag fick betalt
🤣💩

Ja jag vill också veta vart du får all skit ifrån. Som exempelvis att hon skulle vara byns madrass m.m.
Det är ingen som har en lindat runt sitt finger som du tycks tro. Du förstår inte att man kan ha en nära vän som vet en hel del och som försvarar ens vän när det kommer till ren skitsnack.
2022-07-20, 14:29
Medlem
Citat:

🤣💩

Så här i efterhand vad jag har fått höra, så var Emil minst lika mycket byns madrass. Den mannen hade uppenbarligen många brudar.
2022-07-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Lägg av Lasseliten2 du är inte ett dugg trovärdig längre.

Dessvärre är Lasseliten2 den mest trovärdige i denna tråden.
2022-07-20, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Så här i efterhand vad jag har fått höra, så var Emil minst lika mycket byns madrass. Den mannen hade uppenbarligen många brudar.
Säger du det? Du påstod att du skulle flytta ihop med Emil, ni hade ett långt öppet förhållande sen maj 2020, om jag inte minns fel? Att delta i utpressning och sexorgier är inga konstigheter, för dig, men dra inte in ett brottsoffer i dina sjuka fantasier. Du påstår att Ni skulle bygga en framtid tillsammans,att knulla bredvid var inga problem sålänge kondom användes, vilket du märkte att E inte gjort..
Lydia var hans vackra fina kusin osv... du har försökt framställa en död människa som ett avskräde, hyllat mördarLydia, att när hon kommer ut så kommer hon vara het, osv.. ja, det är mycket orimliga påståenden du kommit med. Orkar inte dra upp all skit du påstått, finns en sökfunktion för den som är nyfiken att läsa vad du påstått. Inte att förglömma, "du hatar Lydia för det hon gjort och för det ska hon sitta i fängelse" men hon är dömd för hårt, vi alla Lydiahaters skulle minsann få se.. E var inte så snäll, han var en riktig hårding, klädd i skottsäker väst... tänk om han haft den på sig, om han haft någon, då hade han troligen levt idag..
Jag väntar fortfarande, hittills har du tjatat om att det kommer mer, Lydia kommer få upprättelse
2022-07-20, 14:50
Medlem
Citat:
Säger du det? Du påstod att du skulle flytta ihop med Emil, ni hade ett långt öppet förhållande sen maj 2020, om jag inte minns fel? Att delta i utpressning och sexorgier är inga konstigheter, för dig, men dra inte in ett brottsoffer i dina sjuka fantasier. Du påstår att Ni skulle bygga en framtid tillsammans,att knulla bredvid var inga problem sålänge kondom användes, vilket du märkte att E inte gjort..
Lydia var hans vackra fina kusin osv... du har försökt framställa en död människa som ett avskräde, hyllat mördarLydia, att när hon kommer ut så kommer hon vara het, osv.. ja, det är mycket orimliga påståenden du kommit med. Orkar inte dra upp all skit du påstått, finns en sökfunktion för den som är nyfiken att läsa vad du påstått. Inte att förglömma, "du hatar Lydia för det hon gjort och för det ska hon sitta i fängelse" men hon är dömd för hårt, vi alla Lydiahaters skulle minsann få se.. E var inte så snäll, han var en riktig hårding, klädd i skottsäker väst... tänk om han haft den på sig, om han haft någon, då hade han troligen levt idag..
Jag väntar fortfarande, hittills har du tjatat om att det kommer mer, Lydia kommer få upprättelse

Nu får du väl ändå sluta ljuga så förbannat mycket som du hela tiden gör.
Ingen har utpressat någon, och jag har inte kunnat se någonstans att Loveangelie har skrivit att hon skulle varit med om någon utpressning.
För den delen Mumsebulle, så kan jag berätta att det var jag i andra ändan av det telefonsamtal som Lydia gjorde. Det är jag som var i kontakt med juristen på Skanska. Och det var absolut inte frågan om någon form av utpressning. Om du vidhåller det, ja då vet du absolut inte vad utpressning är för något.
Så kan du sluta ljuga så mycket nu?
2022-07-20, 14:51
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Kakbullen, du är vänlig och länkar till lögnen du sprider ang att de skulle flytta ihop. Tack på förhand.
2022-07-20, 15:01
Medlem
Citat:

Jag ser att du hittar på en massa.
Ta fram varför det skulle vara utpressning enligt dig.
Var har jag sagt att vi skulle flytta ihop?
2022-07-20, 15:04
Avslutad
Citat:
Hej alla.

Har försökt komma in på denna sida länge nu, men inte lyckats förens nu.

Jag har verkligen svårt att greppa det fruktansvärda som har hänt min Emil.
Ja jag skriver så eftersom vi var tillsammans sedan maj 2020.
Jag fick verkligen en chock när jag såg bilden på Lydia, för till mig så Emil att hon var en kusin som mot slutet tillfälligt bodde hon honom.
Såg dom ute och äta med hans barn också, och det såg så okej ut. Alla var glada och barnen skrattade m.m.
Så ni kan säkert förstå att det var rena chocken för mig när det står att hon mördat honom och att hon inte var en kusin ens.
Har så här i efterhand förstått att jag inte var ensam om att vara Den han Älskade.

Citat:
Hej.

Ja, Emil och jag var tillsammans sedan maj 2020, varför är det så konstigt?
Anledningen till varför hans familj inte känner till oss kan ju bero på att han inte hade så bra kontakt med dom. Hans bror bjöd honom inte ens på bröllopet, vilket jag kan tycka är ganska talande.
Och som jag sagt tidigare, vi sågs ofta. Men återigen, vi ville inte skylta med det, och den anledningen behöver jag inte berätta för er.
Jag har varit hemma hos honom både i veckorna och på helger, dock ej träffat "kusinen" Lydia alla gånger. Oftast var hon hos sina barn, I Uppsala, hos klasskompisar m.m.
Och nej, jag såg aldrig att "han delade säng med kusinen" Tror ni inte jag hade reagerat då?
Ja jag vet att han hade andra tjejer som stalkade honom, det berättade han.
Jag bryr mig inte om vad ni tror här inne, men jag vet att vi älskade varandra och tänkte bygga en framtid tillsammans.
Jag kan bara inte fatta att det som har hänt, verkligen har hänt, är så ledsen.

Citat:
Hej.

Jag arbetade utanför landets gränser under en månads tid när detta fruktansvärda hände.
Och vad vet ni om jag har varit i kontakt med polisen eller inte efter det?
Och är det så svårt att förstå att vi ville ta det lugnt, och inte stressa fram något.
Tycker ni är lite otroliga faktiskt.
Här kommer man in i tråden och berättar hur chockad man är efter denna fruktansvärda händelse, man berättar hur svårt man har att greppa hela grejen, att man träffat mörderskan och då fått informationen att det var en kusin.
Och sen mitt i denna sorg, så hoppar ni på en. Att ni inte skäms?
Som tur är har jag varje fall alla minnen från när Emil och jag var tillsammans, det kan ingen av er ta ifrån en.

Citat:
Hej.

Någon riktigt oförskämd person här inne kallade mig för en "lydiariddare". Det är jag verkligen inte, hatar ju henne då hon mördat Emil. Tycker det är vidrigt att bli kallad det, när jag inte ens har gjort något mer än att berättat att Emil och jag var tillsammans.
Inte för att någon har med det att göra, men jag har aldrig sagt på vilket sätt vi var tillsammans.

Ja, vi började som "kk", men sen utvecklades detta långsamt till något mer.
Vissa tycks ha problem med det, synd om dom då, för jag bryr mig inte om det.
Jag har visst varit i kontakt med polisen, men INTE förhörd om man säger så.
Jo, jag har varit i hans hus. Som info då bara, det är många av hans arbetskollegor som har varit i det huset då det vid flertalet tillfällen varit orgier där.
Så, nu är det ute varje fall, även om väldigt många redan vet om detta
.

Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Kakbullen, du är vänlig och länkar till lögnen du sprider ang att de skulle flytta ihop. Tack på förhand.
Varsågod. Använd sökfunktionen så kan du läsa en del av de inlägg som Loveangelie knåpat ihop
2022-07-20, 15:05
Medlem
Att det här interna tramset får fortsätta. Väx upp, och ta kontakt med varandra.
2022-07-20, 15:11
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Varsågod. Använd sökfunktionen så kan du läsa en del av de inlägg som Loveangelie knåpat ihop

Men för tusan Kakbullen, nu gör du ju samma misstag igen, citerar orelevanta inlägg. Att dom två höll ihop har väl ingen haft åsikt om. Jag ifrågasatte var de står att det skulle flytta ihop. Det står ingenstans. Alltså blir det en lögn.

Nåväl, jag ville bara ha allt rätt för mig därav min fråga. Sökfunktionen använder jag, tack 🕵️
Den hitta heller inte det du påstod. Det är varmt ute, då kan det snurra till, eller hur? 😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in