Citat:
Många är det som uttalat sig och försökt att komma fram till att Lydia Barth nu sitter inlåst på Hinsan för mord, dömd till 18 år.
Tyvärr så är det mest en massa käbbel.
Jag har berättat att jag vill veta vad som föranlett att Lydia tillslut blev en mördare.
Jag har påpekat gång på gång att jag vill ha fakta och jag vet vart den kan inhämtas av vem som helst.
Skatteverket, rättsväsendet dvs domstolar, google, sociala medier, vänner och bekanta. Det finns många som fått den ofrivilliga äran att bevittna Lydias framfart i olika sammanhang.
Lydia är en person som lämnar avtryck, inte så sällan negativa avtryck.
Hon är inte okänd, snarare ökänd. Många drar sig för att berätta vad dem vet, vill inte outa sig för att "bevisa" att dem talar sanning.. många har blivit överösta från några få av Lydias väktare, som försöker sopa rent...
Blodet Lydia har på sina händer kommer hon aldrig kunna tvätta bort, inte ens med sina riddares hjälp.
Tack ni andra för ert stöd och öppenhet.
Tyvärr så är det mest en massa käbbel.
Jag har berättat att jag vill veta vad som föranlett att Lydia tillslut blev en mördare.
Jag har påpekat gång på gång att jag vill ha fakta och jag vet vart den kan inhämtas av vem som helst.
Skatteverket, rättsväsendet dvs domstolar, google, sociala medier, vänner och bekanta. Det finns många som fått den ofrivilliga äran att bevittna Lydias framfart i olika sammanhang.
Lydia är en person som lämnar avtryck, inte så sällan negativa avtryck.
Hon är inte okänd, snarare ökänd. Många drar sig för att berätta vad dem vet, vill inte outa sig för att "bevisa" att dem talar sanning.. många har blivit överösta från några få av Lydias väktare, som försöker sopa rent...
Blodet Lydia har på sina händer kommer hon aldrig kunna tvätta bort, inte ens med sina riddares hjälp.
Tack ni andra för ert stöd och öppenhet.
Jag vill också tacka alla för stöd och allt ni skickar.
Över till dig Mumsibullen, alla dom som nu bestämt sig för att ge dig info. Dom har visst glömt bort att ta med relevanta detaljer. Som t.ex sin egen otrohet m.m. Men skitsamma, sånt kommer ju ut sen ändå 😂
Hur som helst, så får du kanske be dina informationskällor att uppdatera sig och komma med senaste skvallret för det är väl mkt intressant, tycker du inte? 😇
Men jag litar på dig iaf, på allt du skriver. Även om du inte kan styrka ngt. 🥱