Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Se, nu håller du dig inte till sanningen igen ju. De ville inte var där ute ens, i Bålsta. Det var den största anledningen till varför Lydia aldrig slutade leta lägenhet vet du.
De älsta var/bodde alltid med Lydia. Barnen har kontakt med Lydia, så det behövs ingen mellanhand där inte. De klarar sig så bra utan dig.
Men nu far du med osanning.
Lydia var ständigt på jakt efter en ny supporter, barnen sket hon i. Hon lät den tomte som är far till nästan alla barn, att lösa "problemet".
I Lydias lilla rosa hubbabubbavärld, passar barn inte in.
Hon har aldrig "funnits där" för dem. Hon har varit för upptagen av sig själv.
Jag menar, hur normalt är det att lämna sina små barn ensamma hemma, för att själv dra på fest för att få gratis dricka och 6?
Förstå hur tomten som är far till nästan alla barnen, fått göra brandutryckningar, bege sig från Stockholm till "hästgården" för att rädda barnen, som lämnats med sin ömme moder, som inte kan låta bli flaskan.
Kan det vara så att det var vid ett sånt gräl som brandsläckaren kastades? Jag vet inte riktigt, incidenterna avlöser varandra.
Barnen var prio ett för honom, till skillnad från Cruella de vil.
Alla har en gräns, där nere i hästbajskaoset, fick han väl nog iom tatueringen, och allt som Lydia Barth ställt till med och lämnade in skilsmässoansökan och tog barnen därifrån.
Det är här som jag skulle önska att någon med insyn skulle kunna berätta vad som hände i Skåne, egentligen. Det vore ju trist om inte hela sanningen om Lösa Lydia kom fram, hur skitig den än må vara.
Det har antytts att männen avlöste varandra på gården, är det vad somliga räknar som arbete? Happy ending? Jag är idel öra.
Hur var det med porr-dansken? Stämmer ryktet om att han flyttade in, innan tomten med barnen hunnit flytta ut? Eller var det en annan snubbe?
Hur gick det egentligen till med prov och ansökningar och godkända licensansökningar, och köp av mordvapen?
Hur betalades hela vapenaffären?
Lydia kunde inte ens låta bli snubbarna på bussen till jägarskolan...
Berätta gärna, du ni som vill att sanningen ska komma fram.