2022-07-16, 02:04
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Och

Ja, offrets familj. Vad begrips inte?

Det där är väl ändå GMs familj.
Citera
2022-07-16, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Nej hon döljer inget! Skolan har gjort massor!
Soc har inte meddelat skolan om vad som hänt inte tvärt om!
Att en elev kallar en annan elev för hora är en kränkning som handhas på skolan i första hand. Varför tror du att varje skola har ett LBT-team som har fullt upp? Jo för att det tyvärr förekommer ganska ofta bland elever och då tar skolan det på fullaste allvar och följer sin handlingsplan kring det. Självklart blir det inte polisanmälan varje gång någon i åk 5 utför den typen av kränkning.Här tog skolan det på allra största allvar och gjorde ALLA utredningar som en skola kan göra inklusive psykologutredning och pedagogisk utredning. Det är liksom inget man gör på 5 minuter utan rejäla åtgärder som resulterade i byte till särskola. En bra åtgärd kan man konstatera eftersom det funkat bra för honom med de tydligare ramarna och högre bemanningen på särskolan . Problemet ligger inte här. När skolan tog slut och sommarlovet tog vid så vet vi inte om soc hade några åtgärder kring honom eftersom dom inte säger något och ingen verkar fråga heller. Det är soc totala ansvar att ta hand om en elev på fritiden om så behövs. Vänd era jäkla pekfingrar dit och skicka era jäkla samnytt-reportrar att granska dom som faktiskt HAR ansvar istället för att ge er på en duktig kompetent lärare som faktiskt BRYR sig om sina elever och skolan. Är det så jäkla konstigt att det är lärarbrist när det är föräldrar som er dom måste ha att göra med!
Kompetent lärare
Citera
2022-07-16, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard

Och vem från GMs familj är svenskfödd?
Citera
2022-07-16, 02:09
Medlem
Citat:
Och vem från GMs familj är svenskfödd? hoco5:
Sen verkar jänat pengar ååå sina barn alltså omvårdn bidrag. Bara i Sv
Citera
2022-07-16, 02:10
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Han la ju även ut uppgifter om offrets familj, nu har jag redigerat mitt inlägg även om just det jag citerade var betydligt mindre detaljerat om offrets familj än hans första inlägg som var extremt vidrigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Sådana som den där läraren Elin är den värsta sorten. Som värdegrundssignalerar och hoppas på kändisskap över en halvdöd och våldtagen flickas kropp. Total narcissism och psykopati. Personer som hon (det är oftast en hon) är ett av landets största problem.

Ta en print-screen till ditt arsle Elin!

Absolut. Skall genast godhetssignalera. Hon borde fan ta livet av sig jävla fitta
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Och vem från GMs familj är svenskfödd?

Dom yngst barnen, eller?

Har iofs sett ett gäng uthängningar på personer som inte har med det här att göra idag. Jag kan ha blandat stationer? 🤨
Citera
2022-07-16, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Han la ju även ut uppgifter om offrets familj, nu har jag redigerat mitt inlägg även om just det jag citerade var betydligt mindre detaljerat om offrets familj än hans första inlägg som var extremt vidrigt.

Bra att du redigerat 👍
Citat:
Dom yngst barnen, eller?

Har iofs sett ett gäng uthängningar på personer som inte har med det här att göra idag. Jag kan ha blandat stationer? 🤨

Inlägget tog alltså också upp uppgifter om BOs familj, vilket var det jag ville påtala.

Sedan har du nog/kanske rätt i att det finns barn födda i Sverige från GMs familj, har inte koll på det.
Citera
2022-07-16, 02:52
Medlem
NightmareFuel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
En alldeles enastående samling svammel!

Det här är en Blattelito i vardande. Samhället måste skyddas mot hotet som han utgör. ”Stänga dörren och låtsas som hen inte finns” - patetiskt!!!

Lilla tjejen ligger kanske och dör nu. Har du ingen dj-a medkänsla !?

Jag har inte sovit ordentligt i över en veckas tid för att följa skadeläget. I övrigt fundera över citatet ”En diplomat ber dig dra åt helvete på ett sådant vis att du ser fram emot resan” och läs därefter mitt förra inlägg igen.
Citera
2022-07-16, 02:54
Medlem
-DaRude-s avatar
Hörde nyss via darknet att en grupp litauer jagar våldtäktsmannen.
Senast redigerad av -DaRude- 2022-07-16 kl. 03:02.
Citera
2022-07-16, 02:56
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hörde nyss via darknet att en grupp litauer jagar våldtäktamsnnen.

Då är det inte roligt... dessa skiter i om de får spendera tid på kåken i Sverige... "semester" för dessa.

Jag hoppas ju att det stämmer men tror bara det är önsketänkande från folk.
Citera
2022-07-16, 03:04
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hörde nyss via darknet att en grupp litauer jagar våldtäktsmannen.

Finns det några tekniska bevis mot honom än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in