2022-07-14, 19:37
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Du envisas med att trycka på att negern Abushi är oskyldig?!

Det är han inte.

Han var ensam om att utföra det här horribla brottet. Han togs på plats. Det finns solklara tekniska bevis. Han har gjort erkännanden angående attacken.

Han och hans familj har flyttats till skyddat boende på okänd ort.

Vad identifiering och omhändertagande av GM beträffar så är det här klappat och klart.

Så vilka solklara bevis finns du som vet? Vad du hör på pizzerian av något fyllo duger inte som källa.

Är det så konstig att dom fått skyddat boende? Ni rassefittor har ju typ skapat ett svensk KKK.
Citera
2022-07-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz14
Att media plötsligt blivit flitiga med att skriva om det ger mej en känsla av att läget inte ser ljust ut för flickan.
Det mest troliga är väl att det inte finns så mycket hjärnaktivitet iomed att hon blev strypt.
Jag hoppas jag har fel.
Eller som en person sa i ett tidigare inlägg i tråden, att vi får hoppas att de håller henne nedsövd av barmhärtighet medan det värsta fysiska skadorna tas om hand så hon slipper ligga vaken i hela helvetet både fysiskt och psykiskt.
Kära lilla barn! Snälla alla! Vi skickar blommor och nallar och kärlek till flickan och familjen till Sjukhuset i Umeå. Vi skickar så att de känner att alla är med dem nu! SNÄLLA! Vi gör det!
Citera
2022-07-14, 19:38
Medlem
Citat:
Du envisas med att trycka på att negern Abushi är oskyldig?!

Det är han inte.

Han var ensam om att utföra det här horribla brottet. Han togs på plats. Det finns solklara tekniska bevis. Han har gjort erkännanden angående attacken.

Han och hans familj har flyttats till skyddat boende på okänd ort.

Vad identifiering och omhändertagande av GM beträffar så är det här klappat och klart.

VET du med säkerhet att dom är flyttade till annan ort? Det går ett rykte här i stan att han är tillbaka hos sin familj och ska så vara tills dess att soc har gjort sin utredning klar.. Har hört det av flera som är väldigt bestämda på att det är så.
Vågar sig någon ut överhuvudtaget på MB, ung som gammal..?
Citera
2022-07-14, 19:39
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Har suttit. Men inte nu.

Var det mig du svarade? Gällande fängelse?
Varför satt han i fängelse?
Citera
2022-07-14, 19:40
Medlem
Någon skrev knarkbrott. Men han sägs jobba och vara hederlig nu för tiden. Av det som sagts tidigare iaf.
Citera
2022-07-14, 19:41
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Hade inte MGM delvis medgett att han var inblandad eller har jag drömt det?

Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Nej, det har du inte. För några dagar sedan:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...sa-medgivanden

Åklagare har ju även nu beslutat rättsmedicinsk åldersbedömning, och det måste ju ses som en indikation på att misstankegraden på killen är så hög den kan vara.

Det har inte florerat några frågeställningar från media angående alternativa gärningsmän och polisen/åklagaren har själva inte på eget initiativ uttalat sig i någon annan riktning än att det är fullt fokus på den här killen.
Det känns klappat och klart med vem det är som utfört attacken.
Citera
2022-07-14, 19:42
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Någon skrev knarkbrott. Men han sägs jobba och vara hederlig nu för tiden. Av det som sagts tidigare iaf.

Du menar hennes pappa? Sätt på kåken för att sålt knark, golade för strafflindring också.
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Så vilka solklara bevis finns du som vet? Vad du hör på pizzerian av något fyllo duger inte som källa.

Är det så konstig att dom fått skyddat boende? Ni rassefittor har ju typ skapat ett svensk KKK.

Låt oss höra din version av vad som hände då, det kan ju bli riktigt underhållande!

Jag gissar att i den så är hon som ringde 112 mera misstänkt än någon med utländsk härkomst?
Citera
Bannlyst
Dom som bor i Skellefteå med omnejd måste förfölja och trakassera familjen tills dom lämnar Sverige.
Citera
2022-07-14, 19:43
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Det gjorde ju även bröderna i Arvika och Thomas Quick. Att grisar och psykiater trollar barn/låg begåvade har hänt förut och kommer hända igen.

Varför är du så fixerad vid tanken att han är oskyldig? Det är han inte.

Du tror att polisen konspirerat för att sätta dit ett "oskyldigt barn" (som bara råkar ha attackerat kvinnor tidigare) eller att något annat vuxenpeddo i området övertalat honom att erkänna och bära skulden istället för han själv? Det låter ju rimligt.

Eller pojken kanske ingår i en pedofilring? Är det det du menar?

Om du tror att polisen kommer göra samma misstag som i Arvika när de framtvingade ett medgivande från två småpojkar i närområdet som setts med Kevin tidigare, och lät den mest sannolika gärningsmannen gå fri (som precis som Ab*shi hade en historia av liknande fall och som också hade setts i området vid tidpunkten för mordet), så tror du garanterat fel.

Det var ett helt annat fall och helt andra omständigheter då de inte ville utreda den primärt misstänkte flyktingen på grund av att detta skulle kunna väcka ilska från invånarna (det var betydligt vanligare på den tiden att folk gav sig på invandrare) och därav fick det bli två svenska pojkar som pekades ut istället. Detta är ganska belagt, även GW har påpekat detta.

Och faktum är om de nu hade kunnat skulle de riktat misstankarna åt helt andra håll, eftersom det sista de vill är såklart att folk ska ge sig på en invandrad pojke från Etiopien (eller var han nu kommer från). Vi kan med andra ord vara säkra på att de har alla avgörande bitar på plats för att med säkerhet gå ut med honom som huvudmisstänkt.

Du har fel och du vet det.
Senast redigerad av -DaRude- 2022-07-14 kl. 19:48.
Citera
2022-07-14, 19:43
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Låt oss höra din version av vad som hände då, det kan ju bli riktigt underhållande!

Jag gissar att i den så är hon som ringde 112 mera misstänkt än någon med utländsk härkomst?

Jag påstår inte att jag vet något, du däremot gör det, så fram med källor eller ska du mata renar?
Citera
2022-07-14, 19:44
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asm599
VET du med säkerhet att dom är flyttade till annan ort? Det går ett rykte här i stan att han är tillbaka hos sin familj och ska så vara tills dess att soc har gjort sin utredning klar.. Har hört det av flera som är väldigt bestämda på att det är så.
Vågar sig någon ut överhuvudtaget på MB, ung som gammal..?

Han är inte kvar i Skellefteå stad. Det vet jag med säkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in