2022-07-15, 16:48
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Hälften vet inte att mgm är afrikan, hälften vill inte veta.
Varför tror du politiker inte skriver kärleks inlägg på social medier?

Det är första gången i historien där det är såhär tyst.
Trots att detta vidriga brott kan likställas som bobby fallet.

Ja det är också helt sjukt att föräldrarna där inte avlivades... mamman som ska vara ett barns trygghet utför dessa bestialiska dåd.

Eller ja föräldrar och mamma rättar mig själv med att säga odjur, monster det här inte gjort sig förtjänt av någon annan benämning
Citera
2022-07-15, 16:53
Medlem
Kellywomans avatar
Eftersom det är mer än 6000 inlägg så ber jag om ursäkt om frågan ställts tidigare. Ja har sökt men inte hittat.
Vet någon vilken funktionsnedsättning MGM har? Det står att han flyttats till särklass men det gör ju varenda unge nuförtiden? Är ju inte helt sunt beteende att vara den som larmar om flickan om man begått ett så grovt brott? Och att återvända till platsen?
Obs mitt inlägg ursäktar inget som idioten har gjort men jag är uppriktigt intresserad. Det har ju också idag framkommit orosanmälningar förekommit trots motsatsen förut? Tycker media förvirrar.
Gode gud att flickan klarar sig utan bestående men
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Ja, och ditt efterblivna kosmopolitiska tänk är anledningen till att det ligger en söndertrasad svensk flicka och kämpar för sitt liv just nu

Men din sort kan bara inte förstå det. Eller så förstår ni det men det skulle göra det hela ännu mer skrämmande. Det skulle göra er onda.

Så vad är ni? Korkade eller onda?
Nej jag är inte kosmopolit, jag anser att Sverige ska avgöra vilka som får bo här.
Jag förstår hatet mot MGM, jag tycker det han gjort är avskyvärt.
Men vi behöver väl inte svartmåla ett helt folkslag för det
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
"Flickans situation".

Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Vi använder MGM's brunhet tillika brist på IQ för att förklara brottet.

Rättsfallet innefattar en lågbegåvad neger, har du missat det? Vill du hellre tjattra om den arma flickans skador?

Förresten, vem ligger bakom "flickans situation"?

Ja just det.

Vem ligger bakom "flickans situation". Det är den storvuxne "13-åringen". Det är inte den 9-åriga flickans fel över den uppkomna fruktansvärda situationen.
Citera
2022-07-15, 16:56
Medlem
Vit-spades avatar
Det jag inte riktigt förstår är varför GM inte redan satt inlåst. Om det stämmer det som står i den här tråden, att han visat sådana tendenser tidigare och försökt dra in en flicka på skolans toalett, så borde han ju ha burats in redan efter det.

Hade han blivit inburad redan då så hade den här tragiska händelsen inte hänt.
Citera
2022-07-15, 16:56
Medlem
Petronelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Man kan nog inte ge abortmediciner utan tillstånd om inte en eventuell graviditet är en fara för patientens liv ?

Nei, men det er jo hennes foreldre som eventuelt gir den tillatelsen (tillståndet), da hun er bevisstløs, og kun 9 år gammel.
Citera
2022-07-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Tydligen har svenskar inte fått nog! Socialdemokraterna ökar i opinionen. Man ser på Maggan som en stark ledare. S fortsätter starkt framåt och är mer populära än någonsin.

Svenskar fattar inte att man inte kan ta hit folk från skräpländer. Dom är skräpländer pga folket som bor där. Så svårt är det inte att fatta!
Räcker gott med kroknäsan Jerzy Sarnecki som gärna snackar sin skit i TV en stund,gamla sossetrick går fortfarande hem i stugorna.
Citera
2022-07-15, 16:59
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag svarade men du klarade dess värre inte av att begripa svaret.

Jag svarade att våldsbrott och överfallsvåldtäkter som män begår inte kommer sluta om fokus är på hudfärg och att försöka plocka politiska poäng om invandring.

För det första är det här ett brottsfall och det är inte ens ett politiskt forum.
Det är mer än absurt IMO att det är mer fokus på politik än rättsfallet.

Om du och dina gelikar ämnar se en nämnare mellan brott och brun hudfärg då har jag påvisat att d e n främsta markören är att våld begås av män.

Det är ett problem för flickor och kvinnor.

När man försöker lösa stora samhällsproblem via att titta i lupp och diskutera inavel och brun hudfärg så är man rätt trångsynt.
Flickor och barn kommer fortsatt utsättas för våld om inte de unga killarna uppmärksammas och åtgärdas.

Nej, det var verkligen inget svar på min fråga. Nu blåljuger du inför hela tråden också. Du svarade inte heller på OYs fråga.

Du svarar inte för att du inte vet vad du ska svara.

Nu har jag tröttnat på ditt hejdlösa tramsande så förvänta dig inget mer svar.
Citera
2022-07-15, 17:04
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Om det stämmer att flickan cyklade hem från fritids klockan 15:00 så borde hon ha träffat på negern nånstans mellan 15:00-15:15. Hon hittades alltså sedan naken och livlös ca 17:30.

Det tyder på att min teori om att negern har slagit henne medvetslös vid vägen och sedan släpat in henne i skogen stämmer. Hon måste alltså ha varit i negerns våld i över två timmar

Fy tusan vilken helvetes jävla mardröm. Även om lilltösen överlever så har nog hennes själ blivit fullständigt fördärvad. Det finns inte en chans att hon repar sig efter det här.

Varför undrade inte flickans föräldrar vart hon var om hon skulle cykla hem omkring 15-15.15 undrar jag 🤔 gick de ut och letade efter henne tro? Har det stått någonstans?
Citera
2022-07-15, 17:05
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Nej jag är inte kosmopolit, jag anser att Sverige ska avgöra vilka som får bo här.
Jag förstår hatet mot MGM, jag tycker det han gjort är avskyvärt.
Men vi behöver väl inte svartmåla ett helt folkslag för det

Jag har inte påstått att ALLA afrikaner är onda. Jag har bara sagt att vi inte ska släppa in dem i landet för att undvika att svenskar råkar illa ut. Som den här 9-åriga flickan.

Förstår du?
Citera
2022-07-15, 17:06
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Om den tiden stämmer är det närmare 2 1/2 timme tills hon hittades, va hon mer död än levande?

Undrade inte föräldrarna vart hon var när hon inte kom hem? Var de ute och letade? Har det stått någonstans? Märkligt
Citera
2022-07-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Vilka är det du avser som är de förbannade kräken? Om du menar ”skolan” (du svarar på intervjun med skolchefen) så undrar jag vad du menar att skolan mer haft ansvar för att göra i detta fall? Förutom att göra orossnmälnan enl SoL 14?

Varje person i ansvarsställning som möjliggjort denna typ av övergrepp har ett ansvar och bör dömas.

Många av dem kan inte se sitt ansvar. Men bakom deras agerande finner vi lögner, vita lögner, intellektuell oärlighet, feghet, karriärpositionering för egen vinnings skull. Kort sagt landsförräderi.

Det stämmer att de inte själva begrep att det de gjorde var brottsligt. Men det är inget argument. Många negrer begriper inte heller att de bryter mot lagen när de begår olika brott som inte är ett brott i deras hemland.

Kräken ska dömas. Även om vi kan behöva ändra lagarna retroaktivt för att manövrera in dem i galgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in