2022-07-06, 10:20
Medlem
htsolna08s avatar
Finns i lager på media markt just nu

https://www.mediamarkt.se/sv/category/_playstation-5-konsoler-766514.html
Citera
2022-07-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Finns i lager på media markt just nu

https://www.mediamarkt.se/sv/category/_playstation-5-konsoler-766514.html

Gick in på sidan minuterna efter du lade upp detta men då gick det inte att beställa. Jobbigt... har stått i MediaMarkts gå sedan tidigt mars men har fortfarande inte fått tag på någon PS5... känns som att det kan ta många månader till.
Citera
2022-07-09, 17:46
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TFM
Gick in på sidan minuterna efter du lade upp detta men då gick det inte att beställa. Jobbigt... har stått i MediaMarkts gå sedan tidigt mars men har fortfarande inte fått tag på någon PS5... känns som att det kan ta många månader till.

Segt, jag beställde iaf och får min på måndag
Citera
2022-07-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Segt, jag beställde iaf och får min på måndag

Är det sant!?! Stort grattis till dig! Förstår inte varför jag ens ställde mig på kölistan om det ändå bara går att online ibland... frustrerande! Får hålla koll på hemsidorna varje dag istället :/
Senast redigerad av TFM 2022-07-09 kl. 18:09.
Citera
2022-07-13, 02:33
Medlem
Den här konsolen är ju fan ett sämre virke än andra.
Ingen webbläsare, system buggar, saknas funktioner.
Next gen då?
Citera
2022-07-15, 15:55
Medlem
Qusimotos avatar
Nån som har köpt custom plates till ps5? är sugen på att köpa den svarta, vill ha rött men då ps5 röda är fan mer mörk rosa än röd så blir det nog svart.
Citera
2022-07-15, 15:57
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittHederligaSmet
Next gen då?

Vafan ska du ha en webbläsare till? det är en konsoll ingen dator och dator har du väl redan med en webbläsare. Systemet har aldrig buggat för mig, flyter på hur bra som helst. Vad för funktioner saknas menar du? kaffebryggare? micro?
Citera
2022-07-15, 16:00
Medlem
RingInteSnutens avatar
Fick mitt PS5 igår efter ungefär en veckas väntan ifrån beställning.

Det jag märker är att mycket spel på PSN är fortfarande för PS4, och inte 5an.

Vilka tips har ni på RPG spel?
Citera
2022-07-15, 18:21
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Fick mitt PS5 igår efter ungefär en veckas väntan ifrån beställning.

Det jag märker är att mycket spel på PSN är fortfarande för PS4, och inte 5an.

Vilka tips har ni på RPG spel?
Ja, större delen av spelen på PSN är fortfarande PS4, men det har kommit en del spel som finns på både PS4 och PS5, och då väljer man givetvis PS5 versionen med snyggare grafik osv.

Det mest intressanta i RPG-väg jag kan rekommendera just nu är Record of Lodoss War: Deedlit in Wonder Labyrinth, en välgjord Metroidvania SotN-klon med lite inspiration från Ikaruga också, där fokus är på alver istället för vampyrer och sataniska krafter. Har levlat upp Deedlit till level 22 nu. Annars är det väl Final Fantasy VII Remake Intergrade som är det mest intressanta standard RPG-spelet, och jag har aldrig varit intresserad av Final Fantasy, men de gjorde ett utmärkt jobb med Intergrade måste jag säga, till den graden att till och med jag har börjat digga Final Fantasy VII.

Jag tror att det kommer dröja några år tills vi får ett omfattande PS5-bibliotek, med tanke på hur mycket bättre grafiken är nu, och detta innebär längre utvecklingstid för PS5-titlar som vill imponera med grafiken. Kolla bara på hur lång tid det har tagit för att utveckla God of War Ragnarök som exempel.
Citera
2022-07-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittHederligaSmet
Next gen då?

Vilka är systembuggarna du syftar på?
Citera
2022-07-17, 12:47
Medlem
Hade nyss PS5+Horizon West paketet i händerna på Elgiganten men köpte det inte. Trodde jag skulle va lyrisk när den här dagen kom, men icke.
Känner mig nu totalt ointresserad av PS5. Hemma har jag Switch och Series S.
Citera
2022-07-18, 20:02
Medlem
Är riktigt nöjd med mitt ps5 speciellt efter ps plus extra släpptes kommer ha att göra ett bra tag sålde med min series s efter gamepasset tog slut känns inte som xbox släpper nått bra alls där mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in