2021-01-10, 13:40
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Är synd att det inte kommit ut så många spel än. Hade ju hoppats på en 60FPS patch till Bloodborne åtminstone då så många andra spel fick 60FPS patchar.

Sony är inte direkt kända för att vilja patcha sina spel tyvärr de gör hellre en remaster så de kan sälja ett ex på nytt. Hur många av deras spel fått 60 FPS patch än så länge jag gissar på typ 0.

Däremot finns det ett gäng med olåst framerate som kör PS4Pro läget.

Sedan har vi en lista med spel där det ska komma uppgradering under 2021.

Nedan tråd på resetera håller koll
https://www.resetera.com/threads/ps5-backwards-compatibility-all-ps4-games-with-benefits.322747/
Citera
2021-01-10, 13:53
Medlem
JosieLs avatar
Jag tycker Playstation 5 är riktigt bra, Xbox kommer aldrig kunna komma ikapp.
Citera
2021-01-10, 13:56
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Jag kommer nog köpa digital edition i slutet av sommaren/början på hösten 2021. Vissa spel jag är intresserad av har inte ens släppts ännu så avvaktar.
Ja jag känner likadant jag. Hoppas de börjar rulla ut fler PS5 nu.
Citera
2021-01-10, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL

Vi får se.
Citera
2021-01-10, 22:12
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL

Är troligtvis sant vad det nu skulle ha för betydelse. Bägge maskinerna kommer med stor sannolikhet ge oss några fina spelupplevelser under deras livstid.
Citera
2021-01-11, 15:53
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Rummet blev väldigt varmt och det luktade el och strålning i rummet
Varken el eller strålning luktar. Möjligt att varm isolering eller plast utsöndrar någon doft.
Citera
2021-01-11, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Varken el eller strålning luktar. Möjligt att varm isolering eller plast utsöndrar någon doft.

Visst, du har säkert rätt.
Men det luktade iallafall när jag hade den på.
Citera
2021-01-12, 22:17
Medlem
När tror ni att man kan promenera ner till typ elgiganten och handla en ps5a i butik för första gången? I vår? Till sommaren? Först till hösten? Någon som har koll på hur snacket går kring det hela?
Citera
2021-01-13, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
När tror ni att man kan promenera ner till typ elgiganten och handla en ps5a i butik för första gången? I vår? Till sommaren? Först till hösten? Någon som har koll på hur snacket går kring det hela?

Skitgiganten postade på sin Instagram igår att de skulle ge mer information idag.
Citera
2021-01-13, 10:25
Medlem
Faanvachills avatar
Är det någon som vet hur Webhallen ligger till med sina leveranser, både på standard och digital? Hur långt bak i sina förbeställningar har dom lyckats leverera?
Citera
2021-01-13, 12:24
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Våren låter ju rimligt. Konsollerna massproduceras ju på full fart. Lär inte ta mer än några månader innan marknaden är mättad.
Citera
2021-01-13, 14:05
Medlem
Tja, någon mer än jag som beställde ps5 från amazon.se via tredjepart (phoenix nånting) 8000 när det fanns tillgängligt för ett tag sen? Beställde den 30:e december, skulle först ha fått min mellan 5-8 januari sen vart den försenad o det stod mellan 8-12e och igår stod det att den anländer ikväll kl 20.00. Nu står det att den är sen och borde komma mellan 13e och 15e januari och om jag inte fått den på fredag kan jag få tillbaka pengarna.. börjar bli orolig, någon annan som fått sin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in